Τρίτη 27 Απριλίου 2010

για το ασυλο

Το τελευταιο διαστημα βλεπουμε μια σημαντικη υποχωρηση όσον αφορα το ασυλο. Για χρονια το πανεπιστημιακο ασυλο δυσφημουνταν από το συστημα, ιδιαιτερα μεσω των ΜΜΕ, ενώ παραλληλα η υποχωρηση του φοιτητικου (αλλα και του εργατικου και του ευρυτερου) κινηματος, τοσο σε μεγαλη κλιμακα από τα μεσα του ’80 οσο και μετα τις καταληψεις του 06-07 διαμορφωνουν αρνητικους συσχετισμους ως προς την υπερασπιση του, καθως αυτή βασιζεται στη συνεχη νοηματοδοτηση του μεσα από ζωντανες κινηματικες, πολιτικες, πολιτιστικες κλπ διαδικασιες οι οποιες το χρησιμοποιουν δινοντας ταυτοχρονα το νοημα που εμεις θελουμε σε αντιθεση με αυτό που προσπαθει να επιβαλλει η κυριαρχια. Η προπαγανδα του συστηματαος και οι παροντες αρνητικοι συσχετισμοι στην κοινωνια δεν εχουν ως βαση το «ψεμα», τις προβοκατσιες κλπ (όχι ότι και αυτά δεν παιζουν ρολο, δε χρησιμοποιουνται) αλλα τη δικη μας αδυναμια να δωσουμε στο ασυλο το νοημα που θελουμε.

Βλεπουμε λοιπον το ασυλο, όπως το ξεραμε, να καταργειται. Ο νεος νομος πλαισιο, αποκρυσταλωνοντας τους σημερινους κοινωνικους συσχετισμους, επανανοηματοδοτει το ασυλο ως προστατη της εκπαιδευτικης και ερευνητικης διαδικασιας των πανεπιστημιων, εναντια σε κινητοποιησεις και αγωνες αλλα και σε τελικη αναλυση και σε οτιδηποτε δεν εντασεται στην επισημη εκπαιδευση και ερευνα του πανεπιστημιου. Στοχος είναι ένα αποστειρωμενο πανεπιστημιο, κλειστο στην κοινωνια και ανοιχτο στις επιχειρησεις, οπου η εντατικοποιηση και η πειθάρχηση δε θα αφηνουν περιθωρια ελευθερης εκφρασης και δημιουργιας, για να μη μιλησουμε καν για αγωνες και πολιτικες διαδικασιες. Προφανως, όλα αυτά εντασονται στο γενικοτερο κλιμα καταστολης και περιστολης δημοκρατικων δικαιωματων που προετοιμαζει το συστημα για να καταστειλει τις αντιδρασεις εναντια στη σφοδρη επιθεση που εχει ξεκινησει σε κάθε εργατικο και λαικο διακαιωμα εν μεσω της κρισης του καπιταλισμου που διανυουμε.

Η επιδειξη της ισχυος του συστηματος με τους μπατσους να αλωνιζουν στο ΑΠΘ και σε αλλα πανεπιστημια για γελοιες εως ανυπαρκτες αφορμες είναι μια οψη του ζητηματος. Μια άλλη οψη, και η οποια δεν εχει λαβει τη σημασια που θα επρεπε, εστω από τον πολιτικοποιημενο αριστερο κοσμο των πανεπιστημιων, είναι οι κλειδωμενες αιθουσες, οι κλειδωμενες εξωτερικες πορτες ειδικα νυχτερινες ωρες και σαββατοκυριακα , η σε πολλες σχολες ουσιαστικα απαγορευση αφισοκολλησης (αντιθετα το ΑΠΘ συνεργαζεται και χαριζει χρηματα στο 18-24, μια εταιρια που διοργανωνει εκδρομες και ταξιδια και η οποια ρυπαινει σε καθημερινη βαση και σε υπερβολικο βαθμο ολοκληρο το ΑΠΘ με τις διαφημιστικες αφισες της), ενώ χαρακτηριστικη του που παμε ηταν η αποφαση που ειχε προσπαθησει να εφαρμοσει το τμημα νομικης αθηνων να επιτρεπεται η εισοδος στη σχολη μονο με επιδειξη πασο (και οποιος νομιζει πως μια τετοια κατασταση είναι πολύ μακρυα μας είναι γελασμενος, αυτή είναι ακριβως η κατασταση που επικρατει στα ευρωπαικα πανεπιστημια και αυτή θελουν να επιβαλλουν και εδω). Πανω σε αυτά ερχεται και το τελευταιο περιστατικομε κινηματογραφικες ομαδες του πολυτεχνειου, όταν μια εταιρια προστασιας πνευματικων δικαιωματων και νομικος εκπροσωπος πολυεθνικων κολοσσων εστειλε εξωδικο στο πανεπιστημιο ζητοντας του να απαγορευσει την προβολη του «αβαταρ» και η πρυτανεια απαντησε δινοντας τους τα ονοματα των φοιτητων που ειχαν κλεισει την αιθουσα. Επισης παραλληλα, η κοσμητεια του πολυτεχνειου ζητουσε από την κινηση «ένα καραβι για τη γαζα» 2000 ευρω για τη χρηση του κεντρικου αμφιθεατρου του πολυτεχνειου και όταν τελικα αυτή κλειστηκε από κινηματογραφικη ομαδα του πολυτεχνειου τελικα για να μη δωθουν τα χρηματα (πραγμα που σιγουρα δεν αποτελει καμια λυση), η κοσμητεια για να επιτρεψει την προβολη της ταινιας ζητουσε τα πνευματικα δικαιωματα της ταινιας που θα προβαλονταν εκει στα πλαισια της εκδηλωσης. Είναι ισως η πρωτη φορα που γινονται προσπαθειες από τα διοικητικα οργανα του πανεπιστημιου να απαγορευτουν εκδηλωσεις μεσα στο πανεπιστημιο λογω του περιεχομενου τους, και μαλιστα ενώ αυτές διοργανωνονται από φοιτητικους συλλογους, στα πλαισια των οποιων λειτουργουν οι συγκεκριμενες ομαδες!

Κατά αρχας πρεπει να αναγνωρισουμε την υποχωρηση στο να κλειδωνονται οι αιθουσες του πανεπιστημιου και στο οτι για να τις χρησιμοποιησει κανεις (ειτε συλλογος, ειτε καποια πολιτιστικη ομαδα, ειτε παραταξη/σχημα/πρωτοβουλια, ειτε ο Γιαννης, η Μαρια και ο Νικος) χρειαζεται γραπτη αιτηση για αδεια από τους υπευθυνουν των κτηριων. Με αυτό αυτοματα αποδεχομαστε πως οι χωροι αυτοι δεν είναι δημοσιοι αλλα κρατικοι και αν το κρατος απλα αν εχει τη διαθεση μας τις παραχωρει. Επιπλεον όμως είναι φανερο από το τελευταιο αυτό περιστατικο, αλλα και από πολλα προηγουμενα μικροτερης εμβελειας, πως δεν υπαρχει μια «καλη συνεργασια» με τις πανεπιστημιακες αρχες που θα εκανε αυτή τη διαδικασια απλα ένα «τυπικο» θεμα. Ουτε οι δικαιολογιες περι ζημιων μπορουν να είναι πιστευτες στο ελαχιστο καθως από τη μια δεν υπαρχουν σοβαρα προηγουμενα με ζημιες στη διαρκεια εκδηλωσεων αλλα ουτε στις σχολες οπου οι αιθουσες δεν κλειδωνουν (ακομα) παρατηρειται κανενα φαινομενο καταστροφων. Αλλωστε αν καποιος θελει ντε και καλα να κανει ζημιες δε θα τον αποτρεψει ένα λουκετο.

Υπαρχει όμως και το ζητημα των εξωτερικων θυρων των κτηριων του πανεπιστιμιου. Το τελευταιο διαστημα βλεπουμε πολλες πορτες να κλειδωνουν από το μεσημερι ακομα η και να είναι παντα κλειδωμενες. Στη ΣΘΕ συγκεκριμενα από τις απογευματινες ωρες μονο η κεντρικη εισοδος είναι ανοιχτη. Πολλες σχολες επισης κλειδωνουν τελειως μετα τις 10 καθως και τα σαββατοκυριακα ενώ σε αρκετες από αυτές δεν υπαρχει καν θυρωρος όπως προβλεπεται από τη συμβαση του πανεπιστημιου με την εργολαβικη εταιρια που κατά καιρους αναλαμβανει τη φυλαξη (τωρα είναι η ασπις, θυγατρικη της iss) καθως ο εργολαβος δηλωνει ειτε εικονικα προσωπα ειτε τσιρακια του για να παιρνει ο ιδιος τα χρηματα που υποτιθεται δινει το πανεπιστημιο για το θυρωρο. Περα από το τελειως αμεσο και πρακτικο του ζητηματος (ειδικα στην τελευταια περιπτωση στην οποια η εισοδος σε κτηρια του πανεπιστημιου αποκλειεται τελειως για καποιον μη εχοντα κλειδια), συμβαλει στην επικρατηση του κλιματος αποστειρωσης και ελεγχου στο ποιος μπαινει στο πανεπιστημιο και δημιοργει ενα κλιμα αποξενωσης του πανεπιστημιου απο τους φοιτητες, χτυποντας τον ελευθερο κοινωνικο χαρακτηρα του πανεπιστημιου.

Μονη λυση είναι να επανοικιοποιηθουμε οσα μας ανηκουν. Και για αυτό πρεπει ολοι να αναλαβουμε τις ευθυνες που μας αναλογουν στην καθημερινοτητα μας στο πανεπιστημιο πρωτα από όλα. Από σχηματα, πρωτοβουλιες μεχρι πολιτιστικες ομαδες και οποιονδηποτε, φοιτητη η μη, δραστηριοποιειται μεσα στο ασυλο, δεν εχουμε κανενα λογο να ζηταμε οποιαδηποτε αδεια για να χρησιμοποιησουμε χωρους που πρεπει να μας ανηκουν. Να υπερασπιστουμε αυτά που κανουμε μεσα στο ασυλο και για τους λογους που τα κανουμε. Κανενας πρυτανης, κανενας κοσμητορας, κανενα θεσμικο οργανο του πανεπιστημιου δεν εχει κανενα λογο για το περιεχομενο μιας οποιουδηποτε τυπου εκδηλωσης μεσα στο ασυλο. Σημερα ηταν με μια κινηματογραφικη ομαδα και αφορουσε τα πνευματικα δικαιωματα μιας ταινιας, αυριο μπορει να είναι μια εκδηλωση για τα μεταλλαγμενα για την οποια καποια εταιρια βιοτεχνολογιας θα στειλει εξωδικο στο πανεπιστημιο ζητωντας να την απαγορεψει θεωρωντας τη συκοφαντικη δυσφημιση. Επειδη ένα τετοιο μελλον δεν είναι και πολύ μακρυνο, πρεπει τωρα να προασπισουμε την ελευθερη εκφραση και διακινηση ιδεων μεσα στο πανεπιστημιο, να υπερασπιστουμε τον κοινωνικο ρολο που μονο εμεις και καμια πρυτανεια μπορουμε να δωσουμε στο χωρο αυτόν. Να προασπισουμε το ΔΙΚΑΙΩΜΑ μας να κανουμε ότι εκδηλωσεις θελουμε χωρις να ζηταμε καμια αδεια, να μπορουμε κολλαμε αφισες και να μην τις βγαζουν το επομενο δεκαλεπτο, να μπορουμε να μπαινουμε στο πανεπιστημιο χωρις να απαιτειται ουτε καν να εχουμε κλειδι (που σημαινει ότι ο κωλος μας καλα είναι βολεμενος και δε μας ενδιαφερει τιποτε αλλο). Ο πρυτανης το εκανε ξεκαθαρο στη συναντηση με τις κινηματογραφικες ομαδες, ότι θα απαγορευει (στο βαθμο και με τον τροπο που πρακτικα μπορει να το κανει καθε φορα) οποιαδηποτε «παρανομη» προβολη, εκδηλωση κλπ υποπεφτει στην αντιληψη του μεσα στο ΑΠΘ. Και τελικα ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ. Να εφαρμοζει τις κυριαρχες πολιτικες του κρατους και των αφεντικων. Το να ζηταμε έναν πρυτανη «με αρχιδια» να υπερασπιστει το δικαιο είναι σαν να ζηταμε έναν συνταγματαρχη «με αρχιδια» να σωσει τη χωρα Αντι να κλαψουριζουμε ή να τον παρακαλαμε να μας βρει νομικη λυση σε ένα προβλημα που είναι ετσι και αλλιως πολιτικο, να δουμε εμεις οι ιδιοι πως μπορουμε να υπερασπιστουμε αυτό που κανουμε μεσα στο ασυλο και για τους λογους που το κανουμε, υπερασπιζοντας ετσι και το ιδιο το ασυλο.

Σάββατο 24 Απριλίου 2010

μα καλα


δε βρεθηκε κανενας να τους παρει χαμπαρι να τους σαπισει στο ξυλο;

Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

σορρυ δηλαδη κι ολας...

αλλα αν ηθελα να τους τρολαρω τι θα εφτιαχνα;

http://gazaki.files.wordpress.com/2010/04/afisa.jpg

και ενα (ερασιτεχνικο απο οτι καταλαβαινω) τραγουδι που τα σπαει και λεει πολλες αληθειες







Ενα ειναι σιγουρο, πως η γη θα γινει κοκκινη, ειτε απο το αιμα που θα φτυσει η γεννια μου ειτε απο αυτο που θα χυσει. Η συλλογικοτητα "τζακι" ετοιμαζει κειμενο εν οψει και των ανοιχτων αγκαλιων του ΔΝΤ που μας περιμενουν (αναθεμα τα σπρεντς που ανεβαινουν).

Και τωρα μια τραγουδαρα απο το θρυλικοτερο συγκροτημα ολων των εποχων. Γιατι  οταν οι σταθμοι εκπεμπουν παρασιτα η οποια επικοινωνια ψαχνει δρομους μεσω παγιωμενων αντιληψεων. Αλλα δε χρειαζεται να ειναι ετσι οπως λεει και το τραγουδι, το μονο που χρειαζεται ειναι να συνεχισουμε νε μιλαμε..

Μακαρι βεβαια να μη χρειαζοταν να μιλαμε καν, πχ με κανα δυο τρεις ανθρωπους κοιταζομαστε στα ματια και λιγο πολυ καταλαβαινουμε ο ενας τον αλλο, για τους υπολοιπους υπαρχει το στομα, η γλωσσα, η συζητηση, χρησιμα εργαλεια που καλο ειναι να τα χρησιμοποιουμε που και που.



Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Στέκι στο βιολογικό ώρα μηδέν

 Καιρος να μιλησουμε ολοι εξω απο τα δοντια και χωρις οποιονδηποτε φοβο. Φοβο ειτε μη χαρακτηριστουμε "φασιστες" και "μπατσοι" ειτε φοβο απο τις αντιδρασεις των "συντροφων" της στριτ ατακ και των γνωστων πρακτικων τους. Συμπεριφορες ετσιθελισμου, νοοτροπιες τσιφλικιου και παντα πατωντας στη βια απεναντι σε οποιονδηποτε εχει αντιθετη αποψη καιρος να βρουν την απαντηση που τους αρμοζει.


Και ειδικοτερα τωρα γιατι, για οσους γνωριζουν, το στεκι στο βιολογικο ειναι ενας απο τους ζωντανοτερους και κοινωνικους χωρους του ΑΠΘ. Δεν εχει καμια σχεση καν με τα διαφορα πολιτικα στεκια που υπαρχουν σε αλλες σχολες. Το ιδιο το στεκι ειχε δεχτει πολλες επιθεσεις στο παρελθον (θυμιζουμε πριν κατι χρονια, οπου ο τοτε κοσμητορας και νυν υποψηφιος πρυτανης Φιλιππιδης ελεγε πως ειχε μπει μεταμφιεσμενος μεσα και εβλεπε να γινεται εμποριο ναρκωτικων και αλλα τετοια γελοια, εως προσφατα το 2008, μετα το με μαζικους ορους κατεβασμα των μπαρων του ΑΠΘ οπου ο πρυτανης Μανθος εβγαζε φωτογραφιες τον κοσμο μεσα στο στεκι).

Λοιπον, ανοχη τελος.

αναδημοσιευση απο τα κρυμμενα του ιντυ (προφανως η ΣΟ δεν ανεχεται να τα χωνουν στους "συντροφους" της στριτ ατακ): http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1154583
Στέκι στο βιολογικό ώρα μηδέν...
Πριν από μερικές μέρες γκρεμίστηκαν τα λυόμενα του Α.Π.Θ.. Εκεί μεταξύ άλλων στεγαζόταν και η κατάληψη street atack. Μετά τη "έξωση" από τα λυόμενα θεώρησαν σκόπιμο (και καλά κάναν) να  βρουν άλλον χώρο να στεγάσουν τα live  τους.

Με το έτσι θέλω και με τις πλάτες του συναυλιάδικου του στεκιού (biologica) τα live τους μεταφέρθηκαν στο στέκι στο βιολογικό, χωρις να έχει ρωτηθεί κανένας από τη συνελευση του στεκιου. Η μόνη ενημέρωση ήταν ένα σημείωμα με ημερομηνίες που υποτίθεται ότι ήταν της biologica.

Όσοι γνωρίζουν από Θεσσαλονίκη γνωρίζουν τα έργα και τις ημέρες της street atack και τους τραμπουκισμους που έχουν κάνει κατά καιρούς εναντίον, αριστερών, αναρχικών και απλών φοιτητών με αποκορύφωμα τον παρολίγο θανασιμο τραυματισμό μέλους της αριστερης πάρεμβασης πολιτικών μηχανικών el condor passa το 2006 μετα από εισβολή τους σε πάρτυ του σχήματος όπου τραυμάτισαν πανω απο 20 άτομα, έσπασαν τα πάντα και έκαψαν το καμαράκι του συλλόγου σπουδαστών αρχιτεκτονικής.

Σε παλαιότερες συζητήσεις στη συνέλευση του στεκιού (πια δεν τις παρακολουθω) είχε γίνει ξεκάθαρο ότι είναι ανεπιθύμητοι στο χώρο και μια φορα που ήθελαν να κάνουν live με το ετσι θέλω τους είχαμε κλείσει απ' έξω.

Το στέκι στο βιολογικό είναι μία από τις παλαιότερες καταλήψεις στη χώρα (από το 1987) και είναι ένας ελεύθερος, ανοιχτός χώρος για όλους τους φοιτητές μέσα στο όλο και πιο αποστειρωμένο πανεπιστήμιο και ήταν πάντα στο πλάι του κινήματος από τις καταλήψεις του 87 και του 91 μέχρι το Δεκέμβρη του 08 και σήμερα. Τον χώρο δεν τον αντιλαμβανόμαστε σαν ένα κλειστό μαγαζάκι για να περνάμε καλά μεταξύ μας αλλά έναν χώρο για όλους (εκτος από φασιστες, ρατσιστες κλπ) γι αυτό και δεν πρέπι να δεχτούμε ετσιθελικές συμπεριφορές.

Η συνέλευση συνήθως γίνεται Δευτέρα 7μμ.
Πιστεύω ότι όσοι είχαμε ή έχουμε κάποια αναφορά στο χώρο αλλά και όσοι ενδιαφερόμαστε πρέπει να βρεθουμε να συζητήσουμε τι θα κάνουμε.

Λευτεριά στο βιολογικό!

Σάββατο 3 Απριλίου 2010

αν ειμαστε ενοχοι...

με αφορμη και τη μερα που σβηνουμε τα φωτα, πως τη λεγαν, που ειχε περασει πριν λιγο καιρο...
Γιατι το ζητημα δεν ειναι τελικα αν ειμαστε ενοχοι, ειμαστε... Αλλα για ποιο πραγμα;
Ενα πολυ ωραιο τραγουδι, μακρυα απο τα σαπια που εχουν κατακλυσει τα παντα τελευταια...
Και πολυ ευστοχο το σχολιο, ειδικα η τελευταια παραγραφος...



 και απο το myspace του gadfly

στο κομματι προσπαθησα μεσα απο τον ρολο που πηρα να εκφρασω τις δυναμικες που υπαρχουν μεσα μας και εδω και χρονια γίνεται μια ενορχηστρωμένη προσπαθεια να μπουν ολα αυτα κατω απο το χαλι,να υποκριθουμε οτι νοιαζομαστε,να παμε για καμια δεντροφυτεψη το πολυ πολυ και να βρουμε κατι ακομα να ασχολουμαστε χωρις ποτε να σκεφτουμε τον ολο ρολο του συστηματος μεσα σε αυτο..

το καθε κομματι γραφετε μεσα σε ενα ορισμενο χωρο και χρονο.η αποψη οτι εμεις φταιμε (αυτή είναι η επικρατουσα κοινωνικη αποψη), εμεις πρεπει να αποκτησουμε οικολογικη συνειδηση κλπ, ειναι η αποψη που λανσαρεται για να μας κανει να νιωσουμε λιγες ακομα τυψεις και να ξοδεψουμε ισως κατι περισσότερο αλλα αυτη την φορα για να παρουμε χαρτινο αντι πλαστικο,βιολογικο αντι με φυτοφαρμακα, να δωσουμε και μια ενισχυση στην οργανωση που θα σωσει την χελωνα καρετα καρετα κλπ.ασφαλως αυτη η αποψη περιεχει εν μερη αληθειες οι οποιες ομως καλυφτηκαν πληρως απο το κουπλε του ανδρεικελου και το οποιο χασμα αναμεσα στα δυο κουπλε ηρθε να συμπληρωσει το ποιητικο ρεφρεν του benjamin.

το κουπλε μου γραφτηκε απο την αηδια που μου προκαλει το συστημα οταν παει να μας εγκλωβίσει μεσα σε ηθικοπλαστικα κλισε και political correct συμπεριφορες που ενω ακουγονται καλες δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα και τα συναισθηματα μας.

θυμηθείτε την συναυλια που εγινε σε πολλες χωρες του κοσμου ταυτοχρονα για να συγκεντρωθουν χρηματα να σωθει το περιβαλλον,live earth το ονομα του event,εγινε χαμος απο κοσμο και στο τελος ο κοσμος εφυγε και τα χιλιαδες πλαστικα μπουκαλακια και ντενεκεδακια απο μπυρες που καταναλωσαν ειχε πεταχτει στο πατωμα.φαινετε οτι τραγουδια γνωστον αοιδών οπως metallica,britney spears,black eyed peas,pussycat dolls(χαρμα οφθαλμων ηταν οι γκομενες δεν λεω) κλπ δεν μπορεσαν να εντρυφήσουν στον κοσμο που πηγε απλα “για να τα σπασει” οικολογικη συνειδηση και τα σπουδαια κομματια τους με νοημα μαλλον χασαν το στοχο τους.αντε γαμηθειτε ρε μαλακες.
μας ταιζετε pop σκουπιδο-κουλτουρα, παρτε πισω τα σκουπιδια μας ηταν σαν να ειπε ο κοσμος με ενα ειδους ποιητικη δικαιοσυνη και τα πεταξε ολα στο πατωμα.ασφαλως βεβαια αυτο δεν ειναι αληθεια, οπως αληθεια δεν ειναι οτι κανεις νοιαζεται και πολυ για το περιβαλλον, οπως αληθεια δεν ειναι οτι με ακινδυνα τραγουδακια θα αλλαξει την συνειδηση του κοσμου (ουτε καν με κομματια που προωθουν την σκεψη δεν θα αλλαξει, αλλα τουλαχιστον αυτά είναι κατι.)


η ιστορια αποδυκνειει οτι ανθρωπος και φυση μαχονταν ανεκαθεν μεταξυ τους,η φυση ειναι εκμεταλευσιμη πηγη ενεργειας, ανεκτιμιτη αλλα οχι ιερη.ισως αν δεν την βλεπαμε ως κατι ιερο,την κοιταζαμε καταματα οπως ειναι (σιγουρα οχι με την βιβλικη εικονα που παρουσιαζεται σημερα,κατι σαν μια επιγεια αντανακλαση του παραδεισου), να μας ηταν πιο ευκολο να παψουμε να υποκρινομαστε οτι νοιαζομαστε για αυτην και να νοιαστουμε για αυτο που πραγματικα απασχολει ολους μας: η επιβιωση μας.οχι επιφανειακα και προσκαιρα αλλα ουσιαστικα και μακροχρονια, πραγμα που προυποθετει να ενταξουμε και την φυση μεσα σε αυτο τον στοχο μας αναποφευκτα.



το συστημα ειπε ξεκαθαρα νοιαστείτε αλλα προς θεου μην σκεφτειτε. εχουμε τις λυσεις, εχουμε την ψυχαγωγια σας, τα εχουμε ολα για εσας αρκει να μην αμφισβητησετε εμας και τον τροπο ζωης σας και θα σας ενταξουμε το «σωστε το περιβαλλον» σε μια ακομα ανουσια καμπανια οπως «σταματηστε τα πυρινικα» κλπ




είμαστε όμως όντως ένοχοι?




ειμαστε ενοχοι που δεν καταλαβαινουμε οτι ο ανθρωπος για να διαχωριζετε απο τα ζωα πρεπει να εχει πολιτικη βουληση και σκεψη, να συνειδητοποιεί το ρολο του στην κοινωνια ως κομματι της και και να εχει βιος και οχι απλα ζωη (πλατωνας - αριστοτελης κλπ).
ειμαστε ενοχοι που αρνουμαστε να δουμε ότι πολλα ζητηματα όπως το περιβαλλον, τα ανθρωπινα δικαιωματα κλπ είναι πολιτικα ζητηματα και όχι ζητηματα ανθρωπιας η ευαισθησιας η φιλανθρωπιας.
Ειμαστε ενοχοι που δεν διαβαζουμε σοβαρα βιβλια
Ειμαστε ενοχοι που ενώ μισουμε την ζωη μας αναπαραγομαστε
Ειμαστε ενοχοι που δεν εχουμε οραμα και ειμαστε ηττοπαθείς
Ασφαλως ειμαστε ενοχοι για παρα πολλα αλλα οχι για οσα θελουν να πιστεψουμε.

Τελος να προσθεσω ακομα κατι, η κοινωνια ασφαλως ειμαστε εμεις και όταν λειτουργει αυτονομα –δηλαδη φτιαχνει μονη τους νομους της, μπορει να αλλαζει κατά το δοκουν εκ των εσω τοτε πραγματι είναι η μοναδικη υπευθυνη για τα καλα και τα ασχημα της,αλλα όταν σε αυτό που ζουμε - δημοκρατια το λενε νομιζω - μας επιβαλλουν από το πώς θα φαμε μεσω της βιοπολιτικης, μεχρι το πώς θα γαμησουμε, τι ρουχα θα φοραμε και προωθουν συμπεριφορες γλειψίματος ,αλητειας, ασυδοσιας, μιζες, κλοπες, κληρονομικα χαριμασματα εξουσιας κλπ μαλλον το να λεω τι ο μονος υπευθυνος είναι ο κοσμος είναι σαν να εθελοτυφλω, χωρις ωστόσο να φτανω στις γελοιοτητες που λεει η αριστερα: ότι για όλα φταιει το σύστημα και μονο, με αποτελεσμα να εχει μαζεψει κάθε κομπλεξικο, ψευτοεναλλακτικο και να χαιδευει τα αυτια τους ακομα και όταν αυτοι συμπεριφερονται χειροτερα και από χειριστους καπιταλιστες, φοβουμενη μην χασει ψηφους η τους εφημεριδοπώλες της (κοινοβουλευτικη η εξωκοινοβουλευτικη αντιστοιχα).

Με σεβασμο
Παναγιωτης παχος - gadfly

Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Ποιος πρεπει να πληρωσει την κριση;

Ξεκινησε η δημοσκοπηση που ειχαμε προαναγγειλει με σκοπο την αναζητηση αυτων που πρεπει να πληρωσουν την κριση (βλεπε πανω δεξια). Η τοποθετηση μας επι του ζητηματος θα γινει μετα τη ληξη της ψηφοφοριας ωστε να μη θεωρηθει πως επηρρεαζουμε το αποτελεσμα.

Οι επιλογες ειναι συνθηματα απο πολιτικους χωρους, σωματεια κλπ που γραφτηκαν σε πανο, προκυρηξεις, εφημεριδες κλπ, δεν ειναι δικης μας εμπνευσης.

Η επιλογη με τις περισσοτερες ψηφους θα γινει αφισα με την υπογραφη της οργανωσης, η οποια θα αφισοκολληθει διαδικτυακα οπως και ειθισται γενικοτερα να γινονται πολλες παρεμβασεις το τελευταιο διαστημα.