Τρίτη 26 Μαΐου 2009

ως εδω καλα παμε...


Λοιπον, μιας και ανοιγει το ζητημα των εργολαβιων στο ΠΑΜΑΚ, η oablog σαν σοβαρη δυναμη που διαπνεται απο τις επαναστατικες κινηματικες λογικες που εκφραζουν τα πρωτοπορα πολιτικα υποκειμενα του κινηματος (λογικες τυπου μη μου πειραζετε τα παιχνιδια μου, αποχωρω γιατι με κοροιδευετε, εγω σελω να παιξω κι αλλοοο, αυτα τα στρατιωτακια ειναι δικα μουυυυυυυυ, οχι δικα μου ειναι, δε σου μιλαω γιατι με πειραζεις, εσας δε σας παιζω κλπ), προτεινει τις εργολαβιες στο απθ να τις αναλαβει μια ανοιχτη πρωτοβουλια και αυτες του ΠΑΜΑΚ μια πρωτοβουλια σωματειων. Και αυτος που θα διωξει πρωτος τους εργολαβους δωρο μια πιστοποιηση αγωνιστικοτητας προς πασα εξαργυρωση οταν η γεννια του δεκεμβρη παρει τη θεση της γεννιας του πολυτεχνειου.

Ευτυχως εχω την oablog να γραφω κατι να εκτονωνομαι. Αντε και ενα χαλαρωτικο τραγουδακι, να θυμηθουμε και λιγο και τα λυκειακα μας χρονια, πριν μπλεξουμε με τους τρελους:

Δεν υπάρχουν σχόλια: