Παρασκευή 2 Απριλίου 2010
Ποιος πρεπει να πληρωσει την κριση;
Ξεκινησε η δημοσκοπηση που ειχαμε προαναγγειλει με σκοπο την αναζητηση αυτων που πρεπει να πληρωσουν την κριση (βλεπε πανω δεξια). Η τοποθετηση μας επι του ζητηματος θα γινει μετα τη ληξη της ψηφοφοριας ωστε να μη θεωρηθει πως επηρρεαζουμε το αποτελεσμα.
Οι επιλογες ειναι συνθηματα απο πολιτικους χωρους, σωματεια κλπ που γραφτηκαν σε πανο, προκυρηξεις, εφημεριδες κλπ, δεν ειναι δικης μας εμπνευσης.
Η επιλογη με τις περισσοτερες ψηφους θα γινει αφισα με την υπογραφη της οργανωσης, η οποια θα αφισοκολληθει διαδικτυακα οπως και ειθισται γενικοτερα να γινονται πολλες παρεμβασεις το τελευταιο διαστημα.
Οι επιλογες ειναι συνθηματα απο πολιτικους χωρους, σωματεια κλπ που γραφτηκαν σε πανο, προκυρηξεις, εφημεριδες κλπ, δεν ειναι δικης μας εμπνευσης.
Η επιλογη με τις περισσοτερες ψηφους θα γινει αφισα με την υπογραφη της οργανωσης, η οποια θα αφισοκολληθει διαδικτυακα οπως και ειθισται γενικοτερα να γινονται πολλες παρεμβασεις το τελευταιο διαστημα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
11 σχόλια:
Να πληρώσει το ΚΚΕ, ο ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και γενικά οι Τροτσκιστές που καλούσαν το κεφάλαιο να πληρώσει όταν οι άλλοι ήταν ακόμη πάνω στα δέντρα...
Ολα αυτά είναι αποπροσανατολιστικά αλλά the oskar goes to... φοροφυγάδες! Νομίζω ότι συτός ο χαρακτηρισμός, που συχνά εξαπολύει η αστική τάξη στο λαό, και αναφέρεται μόνο σε αυτούς που "παράνομα" κλέβουν το "δημόσιο πλούτο" είναι ο πιο ρεφορμιστικός.
ΥΓ Επειδή όλο και κάποιος ίσως να έχει τη διάθεση να στηρίξει το σύνθημα αυτό, θα ήθελα προκαταβολικά να τον ρωτήσω: Είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί το αίτημα αυτό χωρίς το ένοπλο πάρσιμο της εξουσίας από το προλεταριάτο;
Να πληρώσει το κεφάλαιο το κεφάλαιο για να βγούμε από την κρίση του κεφαλαίου. Αυτά είναι!!!
μμμμ την τελευταια ατακα θα τη βαλω στην αφισα, ειναι τελεια.
Ξέχασες το τέλειο ΚΚεδικο "Crisis pay the plutocracy" το οποίο θα κέρδιζε άνετα τη ψηφοφορία
απλα δεν ταιριαζε με τη φορμα και το σκοπο της ψηφοφοριας. Αλλωστε μετα θα ηταν ουσιαστικα στημενη και χωρις ενδιαφερον οπως παραδεχεσαι και εσυ :P
"Να πτωχεύσει η πλουτοκρατία"
Αυτο ειναι το καλυτερο απο ολα βασικα. Οπως το περιγραφει και στο λινκ παρακατω, η καινουργια θεωρια της ταξικης αυτοκτονιας.
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1150765
Εγω για να προβοκαρω και να ξενερωσω τους επαναστατες εδω μεσα ψηφισα τους κερδοσκοπους.
ρεντ νταβ, φανταζομαι εμαθες για τη χτεσινη αρση ασυλου στα λυομενα. να ανοιχτει το ζητημα τοσο στους συλλογους οσο και γενικα, και τουλαχιστον για το ασυλο, αν οχι και για τους συγκεκριμενους χωρους των πανκηδων. εγω μενω αθηνα αλλα ηρθα για μερικες μερες σαλονικη να δω τους γονεις μου και πηγα στην κατεδαφιση απο κει, αν και με τους πανκηδες δεν εχω καμια σχεση (σταλινικος ειμαι). ηταν καποιοι δικηγοροι απο την εναλλακτικη πρωτοβουλια δικηγορων οι οποιοι ζητουσαν αδεια κατεδαφισης, και αδεια της πρυτανειας απο την εισαγγελεα και δεν δωσαν τιποτα. οι μπατσοι ηταν προκλητικοι (ηταν δυο διμοιριες πρασινοι, κ μερικοι μπλε, και πολλοι ασφαλιτεσ) ενω ο κοσμος δεν ηταν ουτε 30 ατομα. αρχισαν να μας σπρωχνουν, χτυπησαν και τους δικηγορους και κατι κοπελιτσες, και αφου μας βγαλαν εξω στο δρομακι του αχεπα παιζαν εκατερωθεν μπινελικα και ενας κωλομπατσος μας τραβουσε με το κινητο του. το ζητημα ειναι οτι περα απο το οτι εγινε μεσα στο πασχα, τοσο η αριστερα, οσο κσι οι αναρχικοι ακομα περισσοτερο δεν νοιαστηκε στο παραμικρο επειδη εχουν βεντετα με το συγκεκριμενο χωρο. γενικα τα πραγματα γινονται ολο και χειροτερα και τα υποτιθεμενα πολιτικα υποκειμενα πετανε χαρταετο (ειδικα ο α/α/α χωρος), και δεν σκαμπαζουν μια ουτε απο οργανωση ουτε απο διαλεκτικη
θενκς για την ενημερωση, εχω μαθει τι εχει παιξει γενικα, οντως πρεπει μολις γυρισουμε ολοι θεσσαλονικη να ανοιχτει το ζητημα και να γινει κατι, αν και εγω ειμαι απαισιοδοξος πλεον για το συγκεκριμενο, γιατι τα αντανακλαστικα που δειχνει ο κοσμος το τελευταιο διαστημα σε ζητηματα ασυλου ειδικα (αλλα και γενικοτερα) ειναι πολυ χαμηλα. Εδω βεβαια παιζουν και αλλα ζητηματα (πχ το ζητημα του αμιαντου και το οτι δεν παρθηκε κανενα μετρο προφυλαξης) για τα οποια επισης πρεπει καποιοι να απολογηθουν.
Ουτε εγω εχω σχεση με τους πανκηδες εκει, αλλα περα απο τη στριτ ατακ δεν εχω με καποιον αλλο προβλημα, και μαλιστα για τους υπολοιπους εχω ακουσει καλα λογια απο διαφορο κοσμο και δε νομιζω να παιζει βεντετα με αυτους. Απλα λιγο το πασχα και πολλοι λειπουμε, λιγο το οτι δεν πολυεχει κοσμος περα απο αυτους που εχουν καποια σχεση με πανκ επαφη το τι συμβαινει εκει (εγω προσωπικα δεν εχω παει ποτε εκει, και μολις προσφατα εμαθα ποιες καταληψεις ειναι κλπ).
Ειναι το γενικοτερο κλιμα καταργησης του ασυλου (βασικα πλεον νομιζω ειναι ξεκαθαρο πλεον οτι το ασυλο οπως το ξεραμε δεν υπαρχει πια και καλο ειναι να το συνειδητοποιησουμε και να μην εχουμε αλλες αυταπατες), ειναι και οτι η θητεια του Μανθου τελειωνει τωρα και προσπαθουν να κανουν και να φανε οτι προλαβαινουν (παραδειγμα κατι αγροκτηματα της γεωπονιας που θελουν να πουλησουν σε εταιρια στης οποιας το ΔΣ ειναι το λαμογιο ο αντιπρυτανης Γιαννακουδακης) τα οποια κανουν την κατασταση οπως ειναι στη θεσσαλονικη το τελευταιο διαστημα.
το πρόβλημα για τις αντιστάσεις με το άσυλο είναι ότι ότι κάποιοι (πολλοί και από όλους τους χώρους) δεν καταλαβαίνουν: α) αν η πρυτανεία/ το κράτος/ το κεφάλαιο δεν συναντάει καμία αντίσταση όταν κάνει τέτοια πράγματα και δεν είναι αλληλέγγυοι οι χώροι μεταξύ τους τουλάχιστον σε αυτό το ζήτημα, δεν έχει κανένα απολύτως πολιτικό κόστος κόστος και διακύβευμα να χτυπήσει τώρα τους πιο αδύναμους πάνκηδες και στη συνέχεια και τις αλλες καταλήψεις. οπότε αυτοί που δεν στάθηκαν αλληλέγγυοι χτες δεν κατάλαβαινουν το δικό τους συμφέρον (αυτό για τους αναρχικούς κυρίως)
β) το άσυλο, ως ανώτατο δημοκρατικό-λαικό δικαίωμα που έχει κερδηθεί με αγώνες και θυσίες και όχι με παζάρια, δημιουργεί και μία συγκεκριμένη συνείδηση στο μυαλό ενός μέρους τουλάχιστον της κοινωνίας, που στη συνέχεια νομιμοποιεί στις συνειδήσεις του κόσμου και άλλους χώρους ως άσυλο, κι ας είναι εκτός πανεπ. κτιρίων, όπως π.χ. η υφανέτ, τα διάφορα στέκια ή γραφεία οργανώσεων, κατ' επέκταση και τις πορείες κλπ. αν δεν αντιλαμβανόμαστε το άσυλο ως τέτοιο (και αυτό πάει πάλι κυρίως για τον α/α/α χώρο, του οποίου διάφορες τάσεις κατά καιρούς έχουνβ πει ότι ίσως και να ναι καλύτερα να μην υπάρχει το άσυλο) προφανώς ανοίγει το δρόμο προς μια πιο επιθετική και ολοκληρωτικού χαρακτήρα πολιτική του κεφάλαιου απέναντι σε οποιονδήποτε τουλάχιστον "προοδευτικό" χώρο. νομίζω ότι πάνω κάτω τα πράγματα και ότι δεν είναι κινδυνολογίες αυτά που λέω.
και οπωσδήποτε ο μάνθος που είναι τελειωμένος πολιτικά και στα μάτια όλων τουλάχιστον από την εποχή της κατάληψης για τις εργολαβίες (από πιο πριν βέβαια, αλλα εκεί τελειωτικά) κάνει οτιδήποτε, όχι για να πάρει κάτι ο ίδιος υλικά, αλλά συμπεριφέρεται εκδικητικά και απροκάλυπτα σαν ολοκληρωτικός και φασίστας. αυτό φαίνεται αν δούμε απλά τη φάση με τον αμίαντο, που πέρα ότι θα προκαλούσε πρόβλημα σε όσους πήγαμε εκεί, αν φυσούσε ένας αέρας προς τα δυτικά θα πήγαινε στο αχεπα και τους ασθενεις.
Δημοσίευση σχολίου