Και ειδικοτερα τωρα γιατι, για οσους γνωριζουν, το στεκι στο βιολογικο ειναι ενας απο τους ζωντανοτερους και κοινωνικους χωρους του ΑΠΘ. Δεν εχει καμια σχεση καν με τα διαφορα πολιτικα στεκια που υπαρχουν σε αλλες σχολες. Το ιδιο το στεκι ειχε δεχτει πολλες επιθεσεις στο παρελθον (θυμιζουμε πριν κατι χρονια, οπου ο τοτε κοσμητορας και νυν υποψηφιος πρυτανης Φιλιππιδης ελεγε πως ειχε μπει μεταμφιεσμενος μεσα και εβλεπε να γινεται εμποριο ναρκωτικων και αλλα τετοια γελοια, εως προσφατα το 2008, μετα το με μαζικους ορους κατεβασμα των μπαρων του ΑΠΘ οπου ο πρυτανης Μανθος εβγαζε φωτογραφιες τον κοσμο μεσα στο στεκι).
Λοιπον, ανοχη τελος.
αναδημοσιευση απο τα κρυμμενα του ιντυ (προφανως η ΣΟ δεν ανεχεται να τα χωνουν στους "συντροφους" της στριτ ατακ): http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1154583
Στέκι στο βιολογικό ώρα μηδέν...
Με το έτσι θέλω και με τις πλάτες του συναυλιάδικου του στεκιού (biologica) τα live τους μεταφέρθηκαν στο στέκι στο βιολογικό, χωρις να έχει ρωτηθεί κανένας από τη συνελευση του στεκιου. Η μόνη ενημέρωση ήταν ένα σημείωμα με ημερομηνίες που υποτίθεται ότι ήταν της biologica.
Όσοι γνωρίζουν από Θεσσαλονίκη γνωρίζουν τα έργα και τις ημέρες της street atack και τους τραμπουκισμους που έχουν κάνει κατά καιρούς εναντίον, αριστερών, αναρχικών και απλών φοιτητών με αποκορύφωμα τον παρολίγο θανασιμο τραυματισμό μέλους της αριστερης πάρεμβασης πολιτικών μηχανικών el condor passa το 2006 μετα από εισβολή τους σε πάρτυ του σχήματος όπου τραυμάτισαν πανω απο 20 άτομα, έσπασαν τα πάντα και έκαψαν το καμαράκι του συλλόγου σπουδαστών αρχιτεκτονικής.
Σε παλαιότερες συζητήσεις στη συνέλευση του στεκιού (πια δεν τις παρακολουθω) είχε γίνει ξεκάθαρο ότι είναι ανεπιθύμητοι στο χώρο και μια φορα που ήθελαν να κάνουν live με το ετσι θέλω τους είχαμε κλείσει απ' έξω.
Το στέκι στο βιολογικό είναι μία από τις παλαιότερες καταλήψεις στη χώρα (από το 1987) και είναι ένας ελεύθερος, ανοιχτός χώρος για όλους τους φοιτητές μέσα στο όλο και πιο αποστειρωμένο πανεπιστήμιο και ήταν πάντα στο πλάι του κινήματος από τις καταλήψεις του 87 και του 91 μέχρι το Δεκέμβρη του 08 και σήμερα. Τον χώρο δεν τον αντιλαμβανόμαστε σαν ένα κλειστό μαγαζάκι για να περνάμε καλά μεταξύ μας αλλά έναν χώρο για όλους (εκτος από φασιστες, ρατσιστες κλπ) γι αυτό και δεν πρέπι να δεχτούμε ετσιθελικές συμπεριφορές.
Η συνέλευση συνήθως γίνεται Δευτέρα 7μμ.
Πιστεύω ότι όσοι είχαμε ή έχουμε κάποια αναφορά στο χώρο αλλά και όσοι ενδιαφερόμαστε πρέπει να βρεθουμε να συζητήσουμε τι θα κάνουμε.
Λευτεριά στο βιολογικό!
5 σχόλια:
Πες τα goldenmouth
Το στέκι στο βιολογικό είναι ένας χώρος που ήτανε πάντα από τότε που δημιουργήθηκε, ανοιχτός σε όποιον ήθελε να συζητήσει, να αγωνιστεί, να εκφραστεί. Ήταν ένας χώρος κοινωνικός με δικιά του φυσιογνωμία και όχι ένα παραμάγαζο όπως διάφοροι "ανοιχτοί χώροι" -φαντάσματα.
Το στέκι στο βιολογικό είναι ένας χώρος όπου ο μέσος φοιτητής μπορεί, παρά τα όποια προβλήματα, να πιεί τον καφέ του και να συζητήσει άνετα, χωρίς να πληρώσει πολλά και να αισθάνεται άνετα. Αυτό οφείλεται στη δράση και στο μεράκι συγκεκριμένων ανθρώπων, που λειτουργούν τη συνέλευση του στεκιού, κάνουν τις πρακτικές δουλειές, το ανοίγουν στον κόσμο. Και δεν έχω κανένα πρόβλημνα να τους κατονομάσω ή να τους αναγνωρίσω. Μαγκιά τους!Όμως, υπάρχουν και αυτοί που το θέλουν παραμάγαζο.
Κατ' αρχάς, για μένα πολύ απλά οι Street Attack είναι ανεπιθύμητοι όχι μόνο γιατί έχουν στείλει άτομα του κινήματος, μελη των el condor pasa, στην εντατική (καλά είναι να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούργιοι). Όχι μόνο γιατί εκφράζουν τη λογική της αγέλης και του πλιάτσικου. Κυρίως γιατί αν επικρατήσει η λογική τους το στέκι στο βιολογικό θα πάψει να υπάρχει. Αυτή η λογική πρέπει να εξοριστεί από το κίνημα και από την κοινωνία. Τέτοια παράσιτα είναι δυστυχώς αδυναμία του φοιτητικού κινήματος ότι υπήρχαν τόσα χρόνια στο ΑΠΘ. Ενεργούμενα (χρήσιμοι-ηλίθιοι) της ασφάλειας, δολοφόνοι, κλέφτες, ατομιστές, παρτάκηδες. Αυτό είναι οι Street Αttack και το συνάφι τους. ΟΥΣΤ!
Αλλά και οι biologica για μένα κάνουν κακό στο στέκι. Ο τρόπος λειτουργίας που προτείνουν, τα live που ανεύθυνα διοργανώνουν και έχουν ουκ ολίγες φορές προβοκάρει το στέκι, η πρακτική του κολλάω ό,τι μου αρέσει στον τοίχο χωρίς να ρωτάω επειδή έτσι μου γουστάρει(πχ εμένα μου αρέσει η σοσιαλιστική πρωτοπορία!) είναι καταστρεπετική.
Στην εποχή του νόμου πλαίσιο και της άρσης του ασύλου, τα μόνα στέκια που θα επιβιώσουν θα είναι αυτά που θα έχουν μέσα κόσμο από τους συλλόγους. Αυτά που θα έχουν σα στόχο να υπηρετήσουν το μέσο φοιτητή.
Και όσοι δεν είναι με το άνοιγμα του είναι με το κλείσιμο του, άρα εναντίων μας!
ωραια τα λες ΚΚ
Αλλα οταν ειχε γινει το περιστατικο το 2006 (εγω δεν ημουν τοτε αλλα απο αυτα που εχω μαθει στο μεταξυ), καποιοι μετα φωναζαν για τον αμιαντο και καποιοι για το φοβο του τι μπορει να γινει μετα, ενω καποιοι αλλοι δε θελαν να ερθουν σε ρηξη με τους "συντροφους" τους, και πλεον εχουμε φτασει εδω που φτασαμε. Ελπιζω να εχουμε καταλαβει καποια πραγματα πια.
Εγώ πάλι συμφωνώ μ όλα αυτά που λέτε και για την κατάσταση με τη Street και για τον κατάπτυστο τρόπο που λειτουργεί τους τελευταίους 1-2 μήνες(μπορεί και παραπάνω ίσως και ανέκαθεν) η biologica απαξιώνοντας τη συνέλευση που λειτουργεί ένα χώρο και είναι η μόνη υπεύθυνη(η συνέλευση) αφενός μεν για τα χαρακτηριστικά που προσδίδονται σε αυτόν αφετέρου δε για οποιαδίποτε εκδήλωση υλοποιείται στο χώρο .Ωστόσο δεν καταλαβαίνω(καταλαβαίνω αλλά δεν συμφωνώ)την ακράδαντη προσύλωση στη φοιτητική ταυτότητα και ιδιότητα στο λεγόμενο φοιτητιτοκεντρισμό μόνο οι φοιτητές μπορούν να λειτουργούν στέκια με αξιόλογο τρόπο μες στα πανεπηστίμια ,με την αιγίδα πάντοτε των φοιτητικών συλλόγων.Σε πολλούς συλλόγους έχει παντοδυναμία η ΔΑΠ δε θέλω να φαντάζομαι την αντανάκλαση αυτού του γεγονότος σε ένα στέκι και φυσικά ουτέ η αντανάκλαση των Εαακ θα μπορούσε να με καλύψει αλλά έτσι κι αλλιώς το θέμα είναι άλλο γιατί να προτείνει κάποιος τον περιορισμό της κοινωνικής διάστασης του ασσύλου μονάχα στους φοιτητές(;)
Δε αρκεί ένα στέκι που πραγματεύεται μονάχα γενικά και αόριστα την ελεύθερη διακίνηση ιδεών ούτε ένα συντεχνιακό μόρφωμα φοιτητών που στο ζενίθ της ριζοσπαστικότητάς του μπορεί να διεκδικεί καλύτερες συνθήκες εργασίας με λίγες ακομή πινελιές κοινωνικών διεκδικήσεων.Οκ δεν είναι λίγο κ αυτό κ ούτε το απαξιώνω σε καμία περίπτωση αλλά δεν νομίζω ότι αρκεί
ένας κάποιος
Συμφωνω γενικα με αυτα που λες, αν και πιστευω πως με την κατασταση στους εργαζομενους δεν μπορουμε ευκολα να μιλαμε για τετοιες κοινωνικες (και οχι πολιτικες αμιγως) διαδικασιες μεσα στα πανεπιστημια. Και τελος παντων, το ζητημα για εμενα δεν ειναι να ειναι το στεκι στο βιολογικο και το καθε στεκι ενας αμιγως φοιτητικος χωρος αλλα ενας ζωντανος κοινωνικος χωρος που να μη μαζευει ατομα μονο μιας συγκεκριμενης πολιτικης ταυτοτητας.
Δημοσίευση σχολίου