η επανάσταση απαιτεί, ακριβώς για τα συμφέροντα
Αν θέλαμε ν’ αναλωθούμε σε σοβαρό σχολιασμό μιας γελοιότητας δε θα βάζαμε την «πεταλούδα» του Λόρεντζ σα τίτλο, αλλά το «ΑΧΑΧΟΥΧΑ!!!». Επειδή, όμως, θα χρειαστεί πολλές φορές ακόμα στη ζωή μας να δείξουμε λύπηση και να ευπρεπίσουμε την κριτική μας, σκεφτήκαμε πως δεν αξίζει τον κόπο να συμβεί αυτό και τώρα. Έτσι και με το φόβο μη μας μπουζουριάσουνε για ασέβεια νεκρού αποφασίσαμε να αφήσουμε το τσιτάτο (εμμέσως) ασχολίαστο και ο τίτλος να ‘ναι απλά μια αφορμή για σκέψη μετά την ανάγνωση του κειμένου.
Όσοι είχαν την ατυχία ν’ ασχοληθούν μέσω της δράσης τους με τη δράση κάποιων πολιτικών ομάδων και όσοι είχαν τη δυστυχία να μπορούν να συγκρίνουν τις καλές με τις κακές εκφάνσεις μιας ομάδας βάσει του τι συνθήκες επικρατούσαν στις μεν και στις δε, αυτοί λοιπόν σίγουρα θα εκφράσουν κάποιο παράπονο για τις διαθέσεις και τις συμπεριφορές των ομάδων με τις οποίες συναναστράφηκαν εκτός των γραμμών τους. Βέβαια, θα μπορούσε κανείς να απορρίψει απ’ τους προαναφερθέντες αυτούς που ανήκουν σε κάποια οργάνωση με το σκεπτικό ότι αυτή η φράση τους μπορεί να ‘ναι μια πιασάρικη ρητορεία ή σοφιστεία απέναντι στο κοινό των οργανωτικά ανένταχτων. Θα μπορούσε εφόσον αυτό δε συνιστούσε παραδοχή αυτής της αλήθειας για τους οργανωτικά ανένταχτους. Πιο απλά, αν κάποιος αρνηθεί τον ισχυρισμό ενός ΕΑΑΚίτη περί της καπελωτικής δράσης της ΠΚΣ με το επιχείρημα ότι αυτά τα λέει επειδή είναι πιασάρικα στον κόσμο, τότε αυτομάτως παραδέχεται ότι στη συνείδηση του κόσμου παίζει πολύ η θετική συσχέτιση οργάνωση-καπέλωμα.
Φυσικά, υπάρχει και η όχι αμελητέα υπόθεση ο κόσμος να ‘ναι αυτής της άποψης λόγω της πλύσης εγκεφάλου που «τρώει» απ’ το σύστημα ενάντια σ’ αυτούς που τον κάνουν να παλεύει ενάντιά του. Δηλαδή να ‘ναι προσωπικής φύσεως το μπουνίδι που θα φάει ένας τυχαίος του κόσμου αν επιχειρήσει να βάλει δικιά του αφίσα σε χώρο κατοχυρωμένο από τις τρεις καθεστωτικές δυνάμεις (εκ δεξιών ΔΑΠ, ΠΑΣΠ εξ αριστερών ΠΚΣ). Να ‘ναι καθαρή σύμπτωση η αναλογία θράσους και μεγέθους μιας οργάνωσης. Να ‘ναι πολιτική ανωριμότητα το να χαλιέται κανείς με το καδράρισμα του μπλοκ του συλλόγου του από φρικαρισμένους κνίτες με κόκκινα καδρόνια και μπλε συνθήματα. Να ‘ναι οι προβοκατορολογίες που κάνουν τον κόσμο να σιφιλιάζεται όταν βλέπει τη διαμάχη για το πώς θα λυθεί ένα πρόβλημά του να την υποσκελίζει η διαμάχη για το πιο μοντέλο εκπαίδευσης είναι αστραφτερότερο. Να ‘ναι απλά αισθητικής φύσεως η κεραμίδα που τρώγανε όλοι οι καταληψίες με τα γιγαντοπανώ της ΠΚΣ στην κατελημένη σχολή τους. Να ‘ναι μόνο καχυποψία το να βρίσκεις κακό στο πρήξιμο που πέφτει προς το να μην κατέβει κανείς με το σωματείο του, αλλά να κατέβει με τα ταξικά («ταξικά» ως συνέπεια του «αναρχικά» ή του «ορθόδοξα κομμουνιστικά» ή του «αντιεξουσιαστικά» ή του «ψαγμένα κομμουνιστικά» κτλ) συνδικάτα.
Ακριβώς επειδή τα παραπάνω δείχνουν με μεγάλη πιθανότητα ότι ο κόσμος παραλογίζεται όταν συνδέει οργάνωση με καπέλωμα, ακριβώς γι’ αυτό θα προσπαθήσουμε ως προκατελημένοι, μικροαστοί αυτόνομοι να δείξουμε ότι αυτό που μας δείχνουν ολοφάνερα οι πιθανότητες είναι εσφαλμένο.
Μιας και το μυαλό μας υπέφερε από ασυνάρτητες συνδικαλιές του τύπου «η συγγραφή προκήρυξης είναι οργάνωση», «η διαδήλωση είναι οργάνωση», «η ομαδική μαλακία είναι οργάνωση», αλλά κυρίως για να μην προκύψουν αμφισβητούμενα συμπεράσματα λόγω αμφισβητούμενων υποθέσεων, θα δώσουμε έναν ορισμό της οργάνωσης. Προφανώς δεν είμαστε ενάντια στην οργάνωση όπως αυτή νοείται με την καθαυτή της σημασία, δηλαδή ως συντονισμό κάποιων ανθρώπων που έχουν μια κοινή επιδίωξη. Το να κόβει ο ένας τα μήλα και ο άλλος να τα μαζεύει αποτελεί την οργάνωση που πραγματεύεται το επιχείρημα μόνο σε χαμηλής ποιότητας ρητορικά τεχνάσματα και σε φαλαινοθηρικού μεγέθους χαζομάρας μυαλά. Ως οργάνωση, λοιπόν, εννοούμε μια ομάδα ανθρώπων, γνήσιο υποσύνολο της κοινωνίας, εφοδιασμένη με μια διαδικασία μέσω της οποίας εξάγονται οι απόψεις που χαρακτηρίζουν την ομάδα αυτή. Όταν λέμε «χαρακτηρίζουν την ομάδα αυτή» εννοούμε ότι το κάθε μέλος της οργάνωσης, ως μέλος της οργάνωσης, χαρακτηρίζεται απ’ την εξαχθείσα άποψη. Αν υπάρχει μέλος που διαφωνεί εν τέλει μ’ αυτή, αυτό θα πρέπει να γίνεται με τρόπο τέτοιον ώστε να μην ακυρώνει την ιδιότητά του ως μέλος της οργάνωσης. Το τελευταίο προστατεύεται καταστατικά επί ποινή «εκφυλισμού» του κόμματος-παράταξης-σχήματος-κτο στην καθαυτή έννοια της οργάνωσης. Πιο απλά δεν έχει νόημα να πει κανείς πως είναι κουκουές αν σέβεται τις αποφάσεις του ΚΚΕ στο βαθμό που ταιριάζουν αυτές με τα γούστα του, για τον ίδιο λόγο που δεν είναι Γιωργικός αυτός που ενστερνίζεται τις απόψεις του φίλου του του Γιώργου στο βαθμό ακριβώς που ταιριάζουν με τις δικές του.
Ακολουθώντας την ίδια συλλογιστική με πριν έχουμε πως έξω απ’ τις διαδικασίες της οργάνωσης το κάθε μέλος της επιτρέπεται (επειδή είναι μέλος της το επιτρέπεται νοείται συγχρόνως με όρους εξωτερικής ανθρώπινης επιβολής, καταστατικά και λογικά) να δράσει υπό μία συγκεκριμένη άποψη στο βαθμό που αυτή δεν αντιφάσκει με εξαχθείσα άποψη της οργάνωσης. Το παραπάνω φανερώνει τη δυναμική προς μία ομοιομορφία της οργάνωσης η οποία με τη σειρά της εξηγεί γιατί όλοι μα όλοι οι ενταγμένοι σε κάποιον οργανωμένο πολιτικό χώρο θεωρούν ή τείνουν να θεωρήσουν τον χώρο τους «τη μόνη συνεπή τάδε (επαναστατική, κομμουνιστική, αντιεξουσιαστική κτλ) δύναμη». Θα μπορούσε κανείς να αντιτείνει ότι ακριβώς επειδή τον θεωρούν «τη μόνη συνεπή τάδε δύναμη» ανήκουν σ’ αυτόν και όχι επειδή ανήκουν σ’ αυτόν τον θεωρούν «τη μόνη συνεπή τάδε δύναμη». Καταρχάς για να κουφαθεί κανείς υπάρχουν και πιο ανώδυνοι τρόποι απ’ το ν’ ακούει τέτοιες κοτσάνες, όπως πχ το να πάρει ένα πιστόλι με καψούλια απ’ τα Τζάμπο και να πυροβολάει τ’ αφτιά του. Δηλαδή ποιόν κοροϊδεύουμε; Πόσοι εντάσσονται σε μια οργάνωση μ’ αυτό το κριτήριο και πόσοι με κριτήρια του τύπου «ν’ αλλάξουμε την οργάνωση εκ των έσω» ή «διοίν κακοίς το μη χείρον βέλτιστον» ή ακόμα-ακόμα και με τελείως απολίτικη συλλογιστική. Χάριν της συζητήσεως, όμως, δεχόμαστε ότι έτσι ισχύει. Ωραία! Αυτό που λέμε μεις είναι ότι (ας το πάρει το παλιάμπελο) κάποιος εντάσσεται μ’ αυτό το κριτήριο σε μια οργάνωση, τώρα, από κει και πέρα αυτό το κριτήριο προκύπτει ως συνέπια των λειτουργιών της οργάνωσης (το «επιτρέπεται» που αναφέραμε πιο πάνω). Έστω, όμως, ότι κι αυτό ακόμα το τελευταίο είναι λάθος. Αυτό που παραμένει αναντίρρητο είναι το γεγονός ότι εξορισμού ο ενταγμένος σ’ ένα οργανωμένο πολιτικό χώρο, άσχετα αν θεωρεί ή αν υπάρχει δυναμική προς το να θεωρήσει ότι η οργάνωσή του είναι «η μόνη συνεπής τάδε δύναμη», δρα σύμφωνα μ’ αυτό το κριτήριο, η δράση του αυτό φωνάζει όταν είναι αλυσοδεμένη στην άποψη της οργάνωσης περί δράσης.
Όταν τα παραπάνω τα βλέπουμε σε οργανώσεις που δεν απασχολεί κανέναν η δράση τους ή η δραστηριοποίηση του μαζί τους (βλ ΟΑΚΚΕ) τότε έχουμε μια εμπειρική εξήγηση του γιατί όταν ξεκαρδίζεται κανείς σφίγγει την κοιλιά του. Το γέλιο, φυσικά, κόβεται μαχαίρι όταν ασχοληθούμε με τις υπόλοιπες οργανώσεις. Η δράση του κάθε ατόμου καναλιζαρισμένη απ’ την ισοδυναμία [οργάνωσή μου]<->[συνεπής τάδε δύναμη] είναι δυσκίνητη ή μη έγκυρη σε μη διασαφηνισμένα απ’ την οργάνωση θέματα, ενώ σε ληγμένα θέματα είναι άκαμπτη. Για την απόδειξη αυτών αρκεί να δούμε ότι η ισοδυναμία [οργάνωσή μου]<->[συνεπής τάδε δύναμη] έχει την ίδια αληθοτιμή με τις συνεπαγωγές [οργάνωσή μου]->[συνεπής τάδε δύναμη] και [όχι οργάνωσή μου]->[όχι τάδε ή όχι συνεπής τάδε δύναμη]. Όλα αυτά δείχνουν ότι δε μπορούμε να μιλάμε για συμπόρευση επί ίσοις όροις της οργάνωσης και των εκτός της οργάνωσης. Μ’ αυτό και με το δεδομένο ότι οι εντός πιστεύουν μόνο στις διαδικασίες τους όσον αφορά την εξαγωγή άποψης για δράση έχουμε ότι το σομπρέρο ενυπάρχει στη φύση της οργάνωσης, είναι κάτι συζητήσιμο κι εφόσον είναι πραγματοποιήσιμο είναι και θεμιτό απ’ όλες τις απόψεις (ως διαπαιδαγωγητικό). Βλέπουμε, λοιπόν, ότι χωρίς να συγκεκριμενοποιήσουμε τρομερά την οργάνωσή μας (για την ακρίβεια: καθόλου) προκύπτουν ήδη εξουσιαστικές τάσεις στους ανήκοντες στην οργάνωση απέναντι στην υπόλοιπη κοινωνία. Έτσι το αν η οργάνωση θα κάνει χρήση του καπελώματος θα κριθεί από την αίσθηση του χιούμορ που έχει (με ρεσιτάλ γελοιότητας να δίνει το ΝΑΡ) ή με όρους δυνατοτήτων (βλ ΚΚΕ).
Ό,τι προαναφέραμε δείχνει καθαρότατα τη φύση του μετώπου που μπορεί να υπάρξει παρουσία ή (ακόμα χειρότερα) υπό την αιγίδα μιας οργάνωσης. Το καλύτερο που μπορεί να πετύχει κανείς στη σύσταση ενός μετώπου είναι το minimum των υποχωρήσεων απ’ τις θέσεις που παράγουν ασυμφωνία και ποτέ η παραγωγή συμφωνίας μέσω της παραγωγής απόψεων. Πράγμα που ‘ναι το ίδιο με τ’ ότι σ’ ένα τέτοιο μέτωπο οι εκτός της οργάνωσης (ανένταχτοι ή άλλοι οργανωμένοι) καλούνται ν’ ανακαλύψουν συγκεκριμένα την αλήθεια της οργάνωσης και όχι γενικώς μιαν αλήθεια η οποία μπορεί απλά να τύχει να είναι της οργάνωσης. Με πιο απλά λόγια η καλύτερη άσκηση για τους εντός του μετώπου και εκτός της οργάνωσης είναι η πρόσληψη (άντε και η σύγκριση όταν είναι κατάλληλα πλατύ το μέτωπο) ετοιματζίδικων αληθειών και η εύρεση κοινών τόπων, ενώ η παραγωγή ιδεών ούτε ως προθέρμανση δε συναντάται. Συμπερασματικά, δε μιλάμε καν για βοήθεια στον κόσμο να αυτοοργανωθεί, να αυτενεργήσει ή να πάρει πρωτοβουλίες. Επιπλέον, δεχόμενοι ότι η ισότητα κατακτάται χάρις σε μια συγκεκριμένη διαδικασία εφόσον εκεί η διαπραγμάτευση απόψεων αρχινάει από μηδενική βάση και προχωράει με τους συντελεστές της ν’ αμφισβητούν τα πάντα και να δέχονται την πιθανότητα αλήθειας της οποιασδήποτε πρότασης, δεχόμενοι αυτό έχουμε ότι οι ανήκοντες στο μέτωπο και όχι στην οργάνωση δεν αποκτάνε καλύτερη αντίληψη περί ισότητας μέσω της δράσης τους στο μέτωπο. Αυτό, ενισχυμένο, ισχύει και για τους μες στην οργάνωση λόγω της αντίληψής τους που τους προδιαθέτει υπέρ της οργάνωσης, άρα θεωρεί δευτερευούσης σημασίας, ως προς την διερεύνηση της αλήθειας, την αντιληπτική ικανότητα των υπολοίπων.
Όλα τα παραπάνω βγήκαν κάνοντας αστείες παραδοχές χάριν της γενικότητας των συμπερασμάτων: Καταρχάς δεν έγινε αναφορά στο αν οι αποφάσεις στην οργάνωση παίρνονται ιεραρχικά ή όχι (θα δαγκώσουμε ομαδικώς αυτόν που θα πει ότι στη δικιά του οργάνωση υπάρχει αμεσοδημοκρατία). Έχει πολύ πλάκα να δει κανείς τις συνέπιες της (θεμιτής) αντικατάστασης του διπόλου «οργάνωση-εκτός οργάνωσης» από το δίπολο «ιεραρχικά ανώτερος-ιεραρχικά κατώτερος στην οργάνωση». Κατά δεύτερον δεν απορρίψαμε τη δυνατότητα της οργάνωσης να ‘χει κατακτήσει ή να μπορεί πάντα να κατακτά την αλήθεια (υπόθεση που δεν τολμά να προφέρει καμιά φυσική επιστήμη και που καταντά για χοντρά γέλια αν αναλογιστούμε ότι η συνέπεια της αριθμητικής είναι ανοιχτό θέμα). Τέλος αφήσαμε αόριστο το αν η κάθε άποψη της οργάνωσης είναι κατανοητή από κάθε μέλος της οργάνωσης (η πραγματικότητα κι εδώ μας χτυπάει την πόρτα: πόσοι κνίτες μπορούν να εξηγήσουν γιατί δεν είναι στο ΕΚΚΕ ή έστω στην ΟΚΔΕ και πόσοι μπάχαλοι συνειδητοποιούν, έστω και με τη δικιά τους πολιτική ορολογία, τι το επαναστατικό έχει το να κλέβεις έναν κοινόχρηστο χώρο για να πας εσύ ταξιδάκι;). Ας αναλογιστούμε τι θα δούμε αν αυτή η μελέτη γίνει πιο συγκεκριμενοποιημένη… Βασικά δε θα δούμε και τίποτα καινούριο. Απλά θα ‘χουμε μια αιτιολόγηση για την προδοτική μύξα που ξεχειλίζει απ’ όλους τους πόρους των ισχυρών (κατά φαντασίαν ή όχι) οργανώσεων.
Κλείνοντας, αυτό που είναι το ζητούμενο να υπάρχει είναι η οργάνωση με την καθαυτή της σημασία και μόνον, χωρίς φρουφρού κι αρώματα προκαλύμματα της μπίχλας. Αυτής και μόνον αυτής οι διαδικασίες εξασφαλίζουν ευδιάκριτα σύνορα μεταξύ των απόψεων και δεν τα σκεπάζουν μέσω του ανήκειν, αυτές οδηγούν το κάθε άτομο ν’ ακολουθήσει μια άποψη και όχι ένα κόμμα-σύνολο ανθρώπων, αυτές είναι που ωθούν στην κριτική σκέψη και όχι στη δογματική αντιμετώπιση ενός «επαναστατικού» φορέα, αυτές προάγουν την ενεργό συμμετοχή και όχι την άφεση στις δράσεις ή στο επαναστατικό κύρος του κόμματος, αυτές κινητοποιούν ακριβώς αυτούς που θέλουν ν’ αγωνιστούν, αυτές ακριβώς εξασφαλίζουν τον περιορισμό του διλήμματος «αγώνας υπό εμού ή καναπές», αυτές ωθούν στη συνεχή πρόσληψη πληροφορίας και όχι στην άκριτη εμπιστοσύνη της καθοδήγας, αυτές εξαναγκάζουν τον κόσμο να πάρει πρωτοβουλίες και να μη λειτουργεί κανείς ως μέσος όρος της οργάνωσης.
Είπα ο καψερός να κατεβούνε δύο προτάσεις "κατάληψη"-"¨μη κατάληψη"; Ούτε καν ως στόχο δεν το έθεσα. Συντονισμός ανθρώπων με κοινή επιδήωξη είναι να 'μαστε μαζί στο ζήτημα του ννπ (όσο εξειδηκευμένα το θες, δεν είμαι στο ΣΥΡΙΖΑ για να μή διακρίνω την επιζήμια αοριστολογία) και να μην είμαστε σ' ένα άλλο, χωρίς αυτή η διαδηκασία να νοηματοδωτείται ως ιδρυτικό οργάνωσης και διάλυση οργάνωσης αντίστοιχα. Ειδικά για το τώρα αναφέρθηκα ρητά στο σχόλιο. Είναι θέμα τακτικής το πως θα γίνει αυτό και όχι να το κοτσάρουμε "μπαφ" εδω πέρα ωσάν κουκουέδες που κάνουν εισαγωγή σοσιαλιστικής παιδείας-οικονομίας απ' το μέλλον. Αυτό με τον ατομισμό δε το κατάλαβα... Που κωλάει; Έχω πρόβλημα νομίζεις να δεχτώ να μου προσέχει ο γείτωνας το μωρό όσο εγώ θα του φτιάχνω τη βρύση; Οργάνωση δεν είναι αυτό; Συντονίζομαι προς μια κοινή επιδίοξη. Και σ' αυτό το παράδειγμα και στην περίπτωση του αγώνα. Πιστεύω πως ζητούμενο είναι να κατέβουμε με τη ΓΕΣΕΕ με μια συγκεκριμένη πολιτική στόχευση και όχι με τα ταξικά συνδηκάτα της Αντιεξουσιαστικής Κίνησης; Είναι διάφοροι άλλοι υπέρ της ίδιας άποψης; Ωραία! Που είδες να με χαλάει να μαζωχτούμε και να κάνουμε μια κοινή δράση γι' αυτό; Αυτό που λέω είναι ότι οι συγκεκριμένοι διάφοροι μπορεί να 'ναι απόψεων και πρακτικών συγκρουόμενων με τις δικές μου μέχρι πρότινος και που μπορεί να ξαναγίνουν στο προσεχές μέλον αντίπαλες και ότι αυτό δε πρέπει να συνιστά πρόβλημα της κοινής μας δράσης στο τώρα. Σ' αυτό το σημείο η οργάνωση (όχι με την καθαυτή της σημασία) είναι επικήνδυνα άκαμπτη και αυτό αναλύεται πιο πάνω.
Κατανοώ τις επεκτάσεις της συμπερασματολογικής δομής του κειμένου όσον αφορά τα σωματεία, τις πολιτιστικές ομάδες και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς να εμπεριέχεται στον ορισμό της οργάνωσης με τη μη καθαυτή σημασία. Αν, όμως, δει κανείς καθαρότερα το κείμενο θα προσέξει ότι το έχω αφιερώσει όλο στην κριτική των οργανώσεων και την αντιπρόταση τη χώνω αρνητικά σ' ένα πολύ μικρό μέρος του (το οποίο κι αυτό μπορεί να θεωρηθεί επιπλέον κριτική των οργανώσεων). Αντί, λοιπόν, ν' αναλωνόμαστε σε συνδηκαλιές ή επικρίσεις της αντιπρώτασης θα 'ταν προτιμότερο ν' αποδείξουμε ή ότι λέω μαλακίες κι όλα έχουν περίφιμα ή να βγάλουμε μια αντιπρόταση που, αν δε μπορεί να μην αντιφάσκει με την κριτική, τουλάχιστον να 'χει το ελάχιστο κόστος" του τμήμα μουσικών προαγωγών
3 σχόλια:
[18:49] *** klm [~klm@umuk4848.itc.auth.gr] has joined #antipliroforisis
[18:49] *** Topic is: Athens IMC contact channel
[18:49] *** Topic set by kazaoul [Sun Aug 17 10:56:43 2008]
[18:49] *** klm @picolo @ChanServ
[18:49] *** Channel created on Wed Oct 22 07:48:50 2008
[18:49] *** #antipliroforisis athens.indymedia.org
[18:49] (klm) http://athens.indymedia.org/admin/edit.php?id=917298
[18:49] (klm) ayto giati to diagrapsate?
[18:50] (klm) an einai malakia 8a 'prepe na fygei olh h syzhthsh
[18:51] (klm) mias kai basizetai se psebdh tsitata
[18:53] (klm) sthn telikh kai pseydes na einai e3anagkazw ton allo na dei ton Lenin san an8rwpo
[18:53] (klm) o opoios mporei na leei kai pipes
[18:53] (klm) poy, dhldh, den einai asxeto tsitato
[18:53] (klm) stoy Mpoyktsin to brhka
[18:54] (klm) loipon?
[18:56] (klm) re paidia... hdh efaga mish mera na brw koinoxrhsto ypologisth poy na mpainei sto indymedia
[18:57] (klm) de 3erw ti skata paizei
[18:57] (klm) de mporoysa na mpw epi wres ap' th biblio8hkh
[18:57] (klm) to loipon, den exw poly xrono, mia etoiologhsh 8elw
[18:59] *** picolo [~picol0@58.227.201.3e759e90] has quit [Quit: Leaving]
[19:00] (klm) ti paizei twra? trolarw eley8era?
[19:03] *** debianNP0 [~debianNP0@ykuc008-288-kycmqgc.08-84-r.retail.telecomitalia.it] has joined #antipliroforisis
[19:03] (debianNP0) geia
[19:04] (debianNP0) me enimerosan oti kati rotises
[19:05] (klm) http://athens.indymedia.org/admin/edit.php?id=917298
[19:05] (klm) ayto giati diagrafhke?
[19:06] (klm) imai kata 90% sigoyros oti ap' toy Mpoyktsin to 'xw dei
[19:07] (klm) an to problhma einai h mh sigoyria gia thn pygh
[19:07] (debianNP0) koita molis anelava vardia tha to do se ligi ora kai vlepoyme
[19:09] (klm) elega kai ston picolo oti den exw poly xrono sth dia8esh moy... ginetai twra giati paizei problhma me doyleia kai adynatw na 'rhomai synexia sth nhsida toy pan/eioy??
[19:10] (klm) ypopsin einai diaforoi ypologistes edw mpanarismenoi
[19:10] (klm) ti paizei?
[19:11] (klm) toy pan/eioy ypologistes ennow... efaga mish mera na brw enan poy na mpainei sto IRC
[19:12] (debianNP0) koita oson afora to keimeno milaei "epi" prosopikoy xaraktirismoi k.l.p,ta apofeygoyme dioti den voithoyn ston dialogo
[19:13] (debianNP0) ayto oson afora to diko soy keimeno....tora an exei lexuei kati parapano argotera koitazo kai vlepoyme
[19:13] (klm) einai sto pws antimetwpizoyn oi mar3istes ton Mar3, einai politiko ayto
[19:14] (klm) an ton blepw san 8eo h san an8rwpo...
[19:14] (debianNP0) milao gia toys "xaraktirismoys" tipota allo
[19:15] (klm) re paidia den eimaste sthn ekklhsia... me synagwnistes na deite pws milaw...
[19:15] (klm) kai sthn telikh to poly brysidi to 'fage o Lenin, htoi sta tetoia mas
[19:16] (debianNP0) koita den paei etsi dioti edo ..an afisoyme na ginetai etsi o dialogos tha ginei xamos
[19:17] (klm) den eipa na moy kanei kapoios politikh kritikh ki egw na toy brizw th mana
[19:17] (klm) h eirwnia einai ena xioymoristiko or8ologiko epixeirhma
[19:18] (klm) dian8izei kai ton xwro sthn telikh!
[19:19] (debianNP0) koita xoris pigi kai me tetoio yfos to vlepo dyskolo....vres tin pigi kai ksanavalto
[19:19] (debianNP0) kyrios i pigi einai to provlima
[19:19] (debianNP0) loipon exo doyleia xaireto
[19:20] (klm) dhladh na balw tilto biblioy, syggrafea, selida kai ekdosh? ayto shmainei pygh
[19:21] (debianNP0) sygnomi gia esena einai toso simantiko ayto to keimeno?
[19:22] (klm) den kaigomai, alla den shmainei pws den m' apasxolei ama fygei kommati toy sto ntoykoy
[19:22] (klm) de 8a ta bapsw mayra akoma kai olo na fygei
[19:22] (klm) alla ayto de shmainei pws de 8a xalastw
[19:23] (klm) peran aytoy
[19:24] (klm) den pisteyei oti xreiazetai logo krati me ta kopsimata?
[19:28] (klm) telos pantwn... ama exete skopo na ftia3ete to sait ths ergatikhs ta3hs synexiste etsi, alliws 3anaskeyteite to
[19:28] (klm) pragmatika kaneis de sas pairnei sta sobara pleon
[19:30] (klm) Pare ena tragoydaki twra na ‘xeis na tragoydas oso psalidizeis: Empros toy indy oi trolades / ths SO petsokomenoi empros-empros / to dhkio apo krathra bgainei sa bronth sa kerabnos / ftanoyn pia ths sklabias ta xronia / twra emeis oi tapinoi ths antiplhroforhshs / poy zoysame sthn katafronia /8a ginoyme to pan emeis / ston agwna enwmenoi ki as mh leipsei kaneis / w! na th mas prosmenei ston kosmo h O.A.Blog (DYS) / Spyros, “anarxes”, basiliades me plana logia mas geloyn / toy indy oi doyloi ki oi trolades / monaxoi toys 8a sw8oyn / ftanoyn pia… (copyright: o-a-blog.blogspot.com)
[19:31] (klm) pws soy fanhke?
[19:32] *** debianNP [~debianNP@ykuc008-288-kycmqgc.08-84-r.retail.telecomitalia.it] has joined #antipliroforisis
[19:32] *** mode/#antipliroforisis [+o debianNP] by ChanServ
[19:33] *** debianNP0 [~debianNP0@ykuc008-288-kycmqgc.08-84-r.retail.telecomitalia.it] has quit [Quit: CGI:IRC]
[19:33] *** klm was kicked from #antipliroforisis by debianNP [klm]
συγχωρέστε την ελλειψη χιούμορ που διέπει τον διάλογο, αλλά είχα σπαταλήσει όλες μου τις δυνάμεις σε πρωινό τρολάρισμα...
ενταξει ρε συ το γαμησες λιγο
Επι πλεον το ζητημα δεν ειναι η ποσοτητα αλλα η ποιοτητα
για αυτο περιμενουμε καμποσο καιρο και μετα κανουμε το τρολαρισμα που λεγαμε
ο λενιν παντως εχει πει διαφορες πιπες που δεν ειναι και οι πιο γνωστες στους λενινιστες και που αν τις ακουσουν διαφωνουν και τις θεωρουν αντιλενινιστικες.
Αλλα χαλαρωσε λιγο με το αι αρ σι. Εμαθες να μπαινεις και το γαμησες.=Ρ
Δημοσίευση σχολίου