Κυριακή 6 Μαΐου 2012
γιατι να ψηφισουμε ανταρσυα σημερα
Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011
κνεεεεεεε
Ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα. Εβλεπα τοσες μερες τους κνιτες να ερχονται στη σχολη και να μην κανουν τιποτα και αναρρωτιομουν, τι ακριβως αισθανονταν; Που εβρισκαν το κουραγιο να ερχονται και τα παντα γυρω να τους προσπερναν και αυτοι να μενουν ακινητοι στο χωρο και τον χρονο; Δεν αντιλαμβανονταν την πληρη πολιτικη ασημαντοτητα και ανυπαρξια τους; Μα ειτε υπηρχαν ειτε δεν υπηρχαν δε θα το καταλαβαινε κανεις (εκτος του οτι θα υπηρχε λιγοτερο μπαχαλεμα στις συνελευσεις). Πολιτικα εκτος (οταν το κινημα διεκδικει να ανατρεψει το νομο, αυτοι μιλανε για μη εφαρμογη του, χωρις προφανως να τους νοιαζει το οτι πχ ο νομος προβλεπει αναστολη χρηματοδοτησης για οσους δεν τα εφαρμοσουν μεχρι το σεπτεμβρη του 12) και πρακτικα πουθενα. Ψυχολογικα πως την παλευουν αναρρωτιεμαι και τι ιδεολογια τους ταιζουν και μπορουν και καθονται σχολη με τις ωρες χωρις λογο.
Ωσπου το ΚΚΕ βρηκε τη λυση και τωρα τους στελνουν να κανουν μαλακιες μπας και τσιμπησει κανενας και ασχοληθουν μαζι τους, να τους δωσει καποιος σημασια ρε αδερφε. Οπως και εγινε δηλαδη. Μπραβο σε οσους αντι να οξυνουν τα εσωτερικα προβληματα της κνε μπας και ξυπνησει κανενας κοσμος τους, τους μπετοναρουν...
Ελπιζω μην εχουμε πιο σοβαρες καταστασεις γιατι οπως φαινεται τα πραγματα πολυ πιθανον να χοντρυνουν...
Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011
το στημενο παιχνιδακι της δεθ
Δε θελω να ασχοληθω αλλο με τη δεθ, για εμενα δεν προκειται παρα για μια ανουσια πορεια, η τουλαχιστον ιδιας σημασιας με οποιαδηποτε τυχαια πορεια μπορει να καλεστει οταν ο πρωθυπουργος μιλησει σε ενα τυχαιο μερος. Οι αποκλεισμοι κλπ ειναι απλα πολιτικα παιχνιδακια οργανωσεων που ψαχνουν μεσα στη ζεστη του φθινοπωρου το υποκειμενο που χασαν μεσα στο καλοκαιρι, για να κανουν παιχνιδι.
Αυτο που ομως ειναι ξεκαθαρο πλεον ειναι πως η δεθ ηταν ενα τελειως διαχειρισιμο και εν τελει στημενο παιχνιδι απο πλευρας του κρατους. Επελεξε το κρατος να εκτονωσει την κατασταση και ουτε πολλους τραυματιες ειχαμε, ουτε συλληψεις, ουτε οι μπατσοι μπηκαν στο ασυλο παρολο που το λουμπεναριο που μαζευτηκε στην πλατεια χημειου ειχε 2-3 ωρες που τους προκαλουσε και τους περιμενε. Η δρομοι προς εγνατια ηταν διαπλατα ανοιχτοι και απο την εγνατια και πανω δεν εμφανιστηκε μπατσος. Οι διαφορες συγκρουσεις στη χανθ σε επιχειρησιακο επιπεδο αντιμετωπιστηκαν παρα πολυ καλα, με δυνατοτητα επιλεκτικης καταστολης και με τις λιγοτερες ισως δυνατες απωλειες.
Συμπερασμα; Αν γινοταν χαμος η οχι στη δεθ ηταν απολυτα μια επιλογη του κρατους τι το συνεφερε. Κατι που δε θα επρεπε να μας εκπλησει, τα ραντεβου με την ιστορια δε δινονται καθε χρονο συγκεκριμενη ημερομηνια, για την οποια το κρατος προετοιμαζεται πολιτικα και στρατιωτικα για μηνες... Επισης ειναι φανερο πως θεωρει πως το φοιτητικο κινημα αυτη τη στιγμη προκειται να υποχωρησει στο επομενο διαστημα. Αλλιως θα οξυνε την κατασταση και θα εμπαιναν οι μπατσοι στο ασυλο, κατι που θα σημαινε, περα του συμβολικου, πως λογω της ανωριμοτητας του πιο πολυ κοσμου και της ανευθυνοτητας των πιο πολλων δυναμεων στο πανεπιστημιο πολυ πιθανο να ειχαμε θυματα αυτη τη στιγμη. Αρα ολα ωραια και καλα, κανεις δε θυμαται πια αυτη την τοσο σημαντικη μερα.
Εχουν ερθει δυσκολες εποχες και δεν μπορουμε να περιμενουμε τη μια μερα που θα γυρισει ο κοσμος αναποδα και η οποια δε θετει καμια βαση για την επομενη αλλα ειναι τελειως ξεκομμενη απο τη ροη του χρονου. Ουτε μπορουμε να περιμενουμε απο ενα μηνα καταληψεων αποτελεσμα θετικο για εμας. Ας προσπαθησουμε να χτισουμε καποια πραγματα που θα μεινουν, καποιες σχεσεις και διαδικασιες, και οτι κατσει, αλλα και τι αλλο μας εχει μεινει αν δε θελουμε να υποπεσουμε στον ακρατο αντικυβερνητικο βερμπαλισμο μιας αριστερας που οτι αριστερο ειχε σιγα σιγα το πεταει στα σκουπιδια της ιστοριας με ονειρο να καβατζωθει σε μια ασταθη και μεταβατικη κατασταση που αναμενει...
Κυριακή 12 Ιουνίου 2011
Η διέξοδος από την κρίση

Δεν απέχει πολύ απ' τις μεταφυσικές στάσεις πολλών χώρων απέναντι στις ανάγκες των καιρών, η μόνη διαφορά έγκειται στ' ότι αντί για ράσα κάποιοι φοράνε μανδύα πλουμιστό με επαναστατική ορολογία.
Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011
"Οι κομμουνιστές θεωρούν ανάξιο τους να κρύβουν τις απόψεις και τις προθέσεις τους"
Θελω να αναφερθω στο περιστατικο κατα αρχας με το κκε μλ στην αθηνα αλλα θα ξεκινησω καπως εμμεσα. Οσο με ξερουν γνωριζουν πως ακομη και οταν ημουν οργανωμενος ποτε δεν προετασσα καμια "κομματικη ταυτοτητα". Ουτε γιατι ντρεπομουν ουτε για να αρεσω, αλλα γιατι προτιμουσα, οποτε ηταν δυνατο, ο λογος που βγαζω να βγαινει συλλογικα μαζι ατομα που εχουμε κοινες αναγκες και βλεπουμε την πραγματωση τους με εναν ομοιο, συλλογικο τροπο. Και ετσι προτιμουσα αυτη την ταυτοτητα που καθοριζοταν απο την ιδια μου τη δραση χωρις να κρυβω ομως και την ενταξη μου στην πολιτικοσυνδικαλιστικη παραταξη οπου ανηκα, ουτε απεφευγα να τοποθετουμε ως μελος της. Αυτα τα λεω μονο για να δειξω το πως αντιλαμβανομαι το θεμα της πολιτικης ταυτοτητας.
Αυτο ομως που βιωνουμε αυτη τη στιγμη ειναι μια εκ των δεξιων απαξιωση (σε καμια περιπτωση εκ των αριστερων ξεπερασμα!) της αριστερας και του αντιεξουσιαστικου χωρου. Αν και για τον καθενα η απαξιωση εχει ιδιαιτεροτητες -αλλοι κυνηγαν ψηφους, αλλοι θελουν να κανουν μπαχαλα...-, θα αναφερομαι και στα δυο με τον ορο αριστερα μονο, αλλωστε ετσι οριζω την αριστερα γενικα. Η απαξιωση επεκτεινεται σε σωματεια και σε παρα πολλες μορφες συλλογικης οργανωσης.
Αυτη η απαξιωση εχει πολλες αιτιες, και σιγουρα τις ανεπαρκειες της ιδιας της αριστερας και γενικοτερα των συλλογικων διαδικασιων που υπαρχουν ολα αυτα τα χρονια. Στο μεγαλυτερο βαθμο ομως πηγαζει απο το τι εκανε ολο αυτος ο κοσμος που τα απαξιωνει, τα τελευταια χρονια. Ποιοι τελικα ειναι αυτοι που κατεβαινουν στο συνταγμα και στις πλατειες; Υπαρχει ενα κομματι νεολαιας, αλλωστε τα τελευταια χρονια τα περισσοτερα σοβαρα πραγματα που γινονται γινονται απο νεολαια, ειτε το φοιτητικο, ειτε μιλαμε για σωματεια (σε επισφαλεις κυριως τομεις) και αυτο δεν ειναι καθολου ασχετο με τα παρακατω. Αλλα το μεγαλυτερο ισως κομματι ειναι ενας κοσμος, ειτε μικροαστοι που προλεταριοποιουνται ειτε εργαζομενοι που ειχαν μια αλφα ανεση (δεν το λεω σαν αρνητικο), ο οποιος ολα τα προηγουμενα χρονια ετρωγε απο τα ετοιμα προηγουμενων αγωνων, ειχε εξοβελισει συλλογικες διαδικασιες, και ειχε βασισει την ατομικη του ανελιξη προς την επιτευξη του μικροαστικου του ονειρου στο να παταει στα πτωματα των γυρω του και να ψηφιζει αυτους που θα τον βοηθουσαν με ρουσφετια και ξαφνικα ανακαλυπτει πως ειναι κλεφτες και απατεωνες (οταν ακριβως σταματησαν τα ρουσφετια να μπορουν να υπαρχουν), Προς αποφυγη παρεξηγησεων, για τη μεγαλη πλειοψηφια του κοσμου αυτα ολα εξασφαλιζαν μια συντηρηση της καταστασης του, δεν τα εφαγε μαζι με τον παγκαλο. Αλλα ετσι ακριβως ειναι η κατασταση και δεν μπορουμε να κλεινουμε τα ματια σε αυτη ουτε να γλυφουμε. Ναι, και η αριστερα (κυριως η αριστερα) εχει ευθυνη για αυτη την κατασταση και δεν απαξιωνω τα βηματα που κανει και που μπορει να κανει ακομα αυτος ο κοσμος, αλλα δεν μπορουμε σε καμια περιπτωση να αγνοουμε ολα αυτα που εκανε ολα αυτα τα χρονια αυτος ο κοσμος τι αντιληψεις του εχουν παραξει και αυτη τη στιγμη που μπορει να τον οδηγησουν. Η ιστορια αλλωστε εχει δειξει, σε περιοδους κρισης και προλεταριοποιησης των μικροαστικων στρωματων ειναι πολυ ευκολο να οδηγηθουμε στο φασισμο. Για αυτο λοιπον αυτος ο κοσμος νοιωθει "προδωμενος" απο τους πολιτικους, ηξερε οτι ηταν κλεφτες αλλα πανω σε αυτους βασιζοταν για να βελτιωσει η να διατηρησει την κατασταση του. Αυτα ειναι που παραγουν το αντικομματικο αισθημα, καμια ξαφνικη ορεξη για "αυτοοργανωση" η "αμεση δημοκρατια". Μπορει να συνειδητοποιησει καποια πραγματα και να απορριψει την αναθεση κλπ αλλα βρισκομαστε αρκετα μακρυα ακομα απο κατι τετοιο αυτη τη στιγμη. Γιατι αυτο που πραττει αυτη τη στιγμη (περα των αδυναμιων του) ειναι τελειως διαφορετικο απο το τι συνειδηση εχει και τι συνειδηση μπορει να προκυψει μεσα απο αυτο. Μπορει μεσα απο την κινηση του να ξεπερασει πολλα πραγματα, αλλα οταν η κινηση αναπαραγει ουσιαστικα τη σαπιλα που εχει αφομοιωσει, δεν εχω καμια εμπιστοσυνη ουτε σε αυτον τον κοσμο ουτε στην κινηση του. Κοινωνικη βαση δεν εχουν μονο τα αριστερα κινηματα, και καμια νομοτελεια δε μας διαβεβαιωνει πως κατι προοδευτικο θα βγει μεσα απο μια τετοια κινηση...
Το συστημα προσπαθει απο την αρχη να εκμεταλλευτει τις αντιφασεις και τις αδυναμιες που προκυπτουν. Τα μμε αβανταρουν οχι τοσο τις κινητοποιησεις αλλα καποια χαρακτηριστικα τους, που ειναι για το συστημα απο ανωδυνα εως διεξοδος. Ετσι, αβανταρει το ακομματιστο και προσπαθει να δωσει μια εικονα εθνικης ενοτητας. Ειδαμε μεχρι και αναφορα στο εθνος για τους αγανακτησμενους που αυθορμητα την επεσαν στο κκε μλ. Προφανως οχι γιατι το συστημα τρεμει το κκε μλ. Αλλα θελει αυτες τις συγκεντρωσεις μια αχρωμη αοσμη σουπα, συσπειρωμενη με βαση την εθνικη ταυτοτητα. Και για να το πετυχει αυτο εξοβελιζει αριστερα και αναρχια απο εκει.
Σε αυτη την κατασταση ενας αριστερος, αναρχικος κλπ δεν μπορει παρα να υπερασπιστει το χωρο που ανηκει. Το να γλυφεις αυτη την αντιληψη και να το παιζεις "αγανακτησμενος", περα απο οπορτουνισμος και κοροιδια απεναντι στον κοσμο (πραγματικα, ας βγει ενας πολιτικοποιημενος που συμμετεχει σε διαδικασιες τα τελευταια χρονια να πει πως αγανακτησε πραγματικα και αυτο που τον κινει ειναι η αγανακτηση. Η αγανακτηση προκυ[πτει στο κμεγαλυτερο βαθμο απο τη μη εκπληρωση προσδοκιων που οσοι εχουν κινηματικη δραση ειχαν ηδη πληρει συνειδηση πως δε θα εκπληρωνονταν και απο την ελειψη μεσων εκφραση, ενω ολοι εμεις ειχαμε ηδη τις συνελευσεις, τις πορειες, τις διαδικασιες μας κλπ), ειναι κατι που θα το βρεις εναντια σου στο μελλον, εκτος και αν θελει να γινει κατι διαφορετικο απο αυτο που ισχυριζοταν πως ηταν μεχρι τωρα. Αυτο ακριβως προσπαθησε να κανει και το κκε μλ οπως το βλεπω, ειτε ως κκε μλ ειτε ως αριστεροι εργαζομενοι ειτε ως "χωρος αριστερα στην πλατεια".
Αυτο λοιπον που πρεπει να ειπωθει στον κοσμο ειναι αυτο: οχι, δεν ειναι ολοι ιδιοι με αυτους που ψηφιζες τοσα χρονια για να σου κανουν ρουσφετια, δε ζητουν ολοι την ψηφο σου στις εκλογες για να σε κυβερνησουν, οτι τις κομμουνιστικες οργανωσεις δεν τις ενδιαφερουν οι εκλογες παρα μοναχα σαν μια ευκαιρια για να προπαγανδησουν καποιες αποψεις τους γιατι πιστευουν πως αυτο το συστημα μονο με τη βια και με τα οπλα θα ανατραπει τελικα. Και αυτο που τους ενδιαφερει ειναι η οργανωση της εργατικης ταξης για να καταφερει να ανατρεψει το καπιταλιστικο συστημα.
Αντι αυτου, καποιοι, καμωμενοι πως πιανουν τον παλμο της εποχης, ειναι ετοιμοι να ακουσουν τον κοσμο κλπ εμφανιζονται σαν ακομματιστοι αγανακτησμενοι. Θελουν, λεει, ξαφνικα να "διδαχτουν" απο τον κοσμο. Δεν υπαρχει καποια αναγκη ομως να παψει καποιος να αναφερεται στον κομμουνισμο για να μαθει απο τον κοσμο. Ισα ισα δηλαδη... Αλλα οπως και να εχει μην κοροιδευουν κανεναν. Αν ηθελαν να διδαχτουν απο αυτο που γινεται δε θα ειχαν σαν προτεραιοτητα ακομα να ψαχνουν τροπους να μειωσουν το χρεος του κρατους. Τοσα χρονια τα πολιτικα πλαισια σεντονια προσπαθουσαν να περασουν στα κινηματα, τοσα χρονια τα παντα κατεληγαν στην εκλογικη τους καταγραφη.
Το που καταληγουν και γιατι ειναι κατι που λιγο πολυ πλεον ειναι γνωστο, το καπελο με την ΕΛΕ και τις λογικες περι χρεους κλπ. Ειναι αυτοι που για καιρο εψαχναν μια θεση στο κεντρικο πολιτικο σκηνικο και θεωρουν πως στην πλατη των "αγανακτησμενων" θα το καταφερουν. Για την αποψη μου περι του ρολου του κρατικου χρεους ενα λινκ απο το ριζοσπαστη και ενα απο το φακτορυ της υφανετ (ειπα να βαλω απο αλλες ασχετες μεταξυ τους πηγες για να μη με πειτε μουλα), και αρα το να δωθει καποια "λυση" στο "προβλημα" του χρεους δεν ειναι δικη μας δουλεια, αφου το χρεος δεν ειναι δικο μας.
Τεσπα θα ηθελα να εγραφα και καποια σε σχεση με το τι μπορει να προκυψει αν επικρατησουν τετοιες λογικες αλλα δεν εχω χρονο. Ελπιζω καποιοι που κατεβαινουν και ειναι σε νιρβανα να ξεκουκουρτιασουν μπας και νιωσουν λιγο.
Οποιες πολιτικες συλλογικοτητες της πλατειας δεν παιρνουν θεση ειναι συνυπευθυνες σε αυτο που γινεται και αυτο που παει να συμβει, και σιγουρα το κανουν εκ του πονηρου και αυτο μεγαλωνει ακομη περισσοτερο την ευθυνη τους.
ΥΓ Ο Μάο είχε πει πως οι κομμουνιστές πρέπει να κολυμπάνε στις μάζες όπως το ψάρι στο νερό, δεν είχε πει ότι πρέπει να μεταμφιέζονται σε κουτσομούρες για να κολυμπήσουν, ειπε ο συντροφος...
το ακριβως κατω ποστ του κατακαθιου νομιζω συμπυκνωνει τις σκεψεις μου πολυ καλα...
Παρασκευή 20 Μαΐου 2011
με την αριστερα μιας αλλης εποχης
το απο κοινου λοιπον οι ναριτες μεχρι περυσι το περιελαμβαναν στα "αλλα αριστερα". Φετος που την καναν προφανως το σχημα εκανε δεξια στροφη και τωρα το βαζουν στα "διαφορα".
Αλλη μια αποδειξη πως η εργατικη ταξη, οι φοιτητες, οι αριστερα, ολο το κινημα χρειαζεται τους ινστρουκτορες του ναρ για να διατηρουν τον αντικαπιταλιστικο προσανατολισμο τους. Να δω βεβαια οι ναριτες ποσο θα τον διατηρησουν με τις κακες παρεες που κανουν τελευταια.
Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011
ειμαι αναρχοαριστεροεναλλακτικος
Ειμαι στο κινημα, δλδ συχναζω στα κινηματικα καφε και κρασαδικα, σε καταληψεις, δε χανω παρτυ στο πολυτεχνειο. Ακουω πανκ, ραπ, ρεγγε και αλλες εναλλακτικουρες.
κοροιδευω τους τρεντυδες και τους μη εναλλακτικοτετοιους που ειναι φλωροι, καθονται στον καναπε τους και πινουν το φραπε τους ενω αλλοι καθοριζουνε τις μιζερες ζωες τους, ενω εγω αραζω σε καταληψεις και πινω ρακομελα.
δε χανω πορεια γιατι γουσταρω πριν ξεκινησει που τρεχω απο πηγαδακι σε πηγαδακι και παρεα σε παρεα και μιλαμε και κουτσομπολευουμε τις αλλες παρεες.
Δε χανω συνελευση, ειναι το κατεξοχης πεδιο κοινωνικοποιησης, ειδικα μετα τη συνελευση πηγαινω με παρεες για κρασια και εκει κουτσομπολευουμε και θαβουμε.
Ειμαι αριστερος/αναρχικος. Οι παρεες μου καθοριζονται απο το τι μου φαινεται κουλ φετος. Τις παλιες μου παρεες τις εχω γραμμενες, τι κι αν ημουν κωλος βρακι, αποδεικτηκαν ρεφορμες και μαλακες και ουτε καν τους μιλαω πλεον.
Ειμαι αριστεροαναρχικος και εχω πολλους συντροφους σε αυτο το χωρο. Μεχρι να μου γυαλισει η γκομενα του αλλουνου συντροφου μου.
Γινομαι τσιρακι του ταδε κουλ τυπου. Ειναι γαματος, τον ακουν ολοι, μου πουλαει τον προλογο και εγω καθομαι και γραφω τα επομενα κεφαλαια. Και απολαμβανω λιγο απο τη δοξα του και ειμαι μεσα στην κουλ παρεα του.
Βαριεμαι να ασχοληθω με κινηματικα γεγονοτα, αλλωστε ολα ειναι στημενα και διαμεσολαβημενα, εκτος απο τα κινηματα που εχω διαβασει στα βιβλια των ταδε αναρχοαριστεροτετοιων. Ετσι με τη συνελευση μου εχουμε απλετο χρονο για να βγαζουμε αφισες και μπροσουρες.
Γουσταρω τα γκαζακια, χειροκροταω οταν μπαχαλακηδες σπανε το καθε τι ακυρο διπλα στην πορεια, αλλα ποτε δεν προκειται να τα κανω εγω αυτα. Το πολυ πολυ να πεταχτω σε κανενα συντονιστικο συλλογων και να λεω πως πρεπι να γινει τοτε και εκει πορεια γιατι τοτε θα κατεβουν τα φιλαρακια μου. Α και φωναζω αλληλεγγυη στους ενοπλους ανταρτες στις πορειες.
Ειμαι αριστεροαναρχικος, κραζω παντα τους αναρχοαριστερους. Η αυτους που νομιζω πως ειναι τετοιοι. Η που μου παν πως ειναι.
εμπνευση απο εδω http://radicaldesire.blogspot.com/2011/02/blog-post_8698.html
Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010
Και τωρα να γουσταρουμε δηλαδη;
TΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«Γουστάρεις; Μπουτάρης!»
Μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση για τη στήριξη προσώπων ικανών, που έχουν όραμα και ανιδιοτέλεια, που δεν υποτάσσονται σε κομματικές σκοπιμότητες και αναδεικνύονται μέσα από την κοινωνία των πολιτών και κινηματικές διαδικασίες είναι η νίκη της «Πρωτοβουλίας για τη Θεσσαλονίκη». Το 16% που πέτυχε ο συνδυασμός του Γιάννη Μπουτάρη δεν ήταν αρκετό
για να αποτρέψει την επανεκλογή του Β.Παπαγεωργόπουλου. Ούτε ήταν τόσο ισχυρό για να ανατραπεί εδώ και τώρα το κατεστημένο
στο δήμο. Αλλωστε, την ευθύνη για αυτό φέρουν εξολοκλήρου τα κόμματα της αντιπολίτευσης, που δεν ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση για συνεργασία.
Το 16%, όμως, εκφράζει την ενότητα των δυνάμεων, που αντιτίθενται στον ιδιότυπο πολιτικό και κοινωνικό συντηρητισμό
της Θεσσαλονίκης. Που θέλουν να αυτοδιοικούνται και όχι να ετεροδιοικούνται. Που αντιδρούν, γιατί η πόλη κατάντησε πρωτεύουσα της απαξίωσης, της εσωστρέφειας και της οπισθοδρόμησης.
Χωρίς να έχει τη στήριξη κανενός κόμματος, - αντίθετα δέχθηκε χτυπήματα «κάτω από τη ζώνη» στη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας -, η «Πρωτοβουλία για τη Θεσσαλονίκη» συσπείρωσε Θεσσαλονικείς, που ψήφισαν με βάση τη συνείδησή τους για
το μέλλον της πόλης. Που ψήφισαν γιατί είναι ενεργοί πολίτες και όχι κουκιά για μέτρηση στα εκλογο-μαγειρεία των κομμάτων.
Που συνειδητοποιούν ότι οι δημοτικές εκλογές εντάσσονται μεν στο ευρύτερο πολιτικό παιχνίδι, αλλά δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στο βωμό αυτού του παιχνιδιού. Η εμπειρία δύο δεκαετιών έδειξε ότι το συμφέρον της Θεσσαλονίκης συγκρούεται
με τις επιλογές των κομμάτων τόσο ως προς το πρόσωπο του εκάστοτε υποψηφίου δημάρχου, όσο και με τις λύσεις που προτείνουν.
Για να γίνει το όνειρο πραγματικότητα, χρειάζεται γνώση, τόλμη και επιτέλους ήθος.Εχοντας απέναντί μας ένα δήμαρχο πλέον της μειοψηφίας και μια αντιπολίτευση, δέσμια κομματικών αγκυλώσεων και εν πολλοίς συνυπεύθυνη για την κατάσταση στα «εν οίκω και εν δήμω», θα συνεχίσουμε τον αγώνα για να πάρουμε την πόλη.
Παύλος Νεράντζης
Και τωρα που γουσταραμε ας παμε σε κατι αλλο:
ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΧΩΡΩΝ-ΝΕΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
Μοναδικός τρόπος για να αλλάξει η όψη του Δήμου Θεσσαλονίκης και να διατεθούν στους πολίτες ωφέλιμοι χώροι για την ποιότητα ζωής τους είναι να διεκδικηθεί από την πλευρά του Δήμου Θεσσαλονίκης η παραχώρηση οικοπέδων και κτιρίων που σήμερα ανήκουν σε διάφορα Υπουργεία ή άλλους κρατικούς οργανισμούς. Συγκεκριμένα ως δημοτική αρχή θα διεκδικήσουμε:
Το στρατόπεδο του Γ! Σώματος Στρατού, το πρώην 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο και τον οικισμό της Αγίας Φωτεινής. Το χώρο της παλαιάς Λαχαναγοράς, τις εγκαταστάσεις της παλιάς Ναυτικής Διοίκησης Β. Αιγαίου, το χώρο της Αστυνομίας στο Ντεπό, το Κτηνιατρείο του Α.Π.Θ. στο Β΄ Διαμέρισμα, την ΥΦΑΝΕΤ, την αξιοποίηση της αυλής του Παπαφείου ως υπόγειου πάρκινγκ, το πρώην ορφανοτροφείο «Μέγας Αλέξανδρος» στην Τούμπα, την αξιοποίηση της τούμπας της Τούμπας ως επισκέψιμο αρχαιολογικό χώρο, το νεκροταφείο τρένων του ΟΣΕ για να γίνει το μεγάλο αστικό πάρκο της Δυτικής Θεσσαλονίκης, το χώρο της 1ης Προβλήτας του Λιμανιού που πρέπει να ενσωματωθεί πλήρως στη ζωή της πόλης.
αυτο ειναι απο το προγραμμα του 2006
παρομοιο και το φετινο
Αναγκαία προβάλλει η αξιοποίηση του κτιριακού και εδαφικού αποθέματος των εγκαταλελειμμένων βιομηχανικών εγκαταστάσεων και βιοτεχνιών που πα-ραμένουν επί δεκαετίες αχρησιμοποίητες δημιουργώντας λειτουργικά προβλή-ματα και αισθητική υποβάθμιση σε περιοχές του πολεοδομικού συγκροτήματος. Κτηριακά σύνολα ευρύτερης σημασίας όπως οι παλιές βιομηχανικές εγκαταστάσεις των Μύλων και των Κεραμείων Αλλατίνι, του Φίξ, της Υφανέτ, του Μύλου Χατζηγιαννάκη, της Αλυσίδας, παρέχουν ευκαιρίες για σημαντικές σημειακές παρεμβάσεις τοπικής ή και μητροπολιτικής εμβέλειας και θα αναληφθούν οι απαιτούμενες μελέτες. Θα πρέπει, επίσης, να γίνει αξιοποίηση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού για την περιοχή της Ευαγγελίστριας (περί τα 15 εκτάρια) με στόχο όμως την ενθάρρυνση ήπιων μορφών κυκλοφορίας και την περαιτέρω διείσδυση του πρασίνου στον πυκνοδομημένο αστικό ιστό.
και ενα τραγουδι αφιερωμενο σε ολους... γιατι ολους τους μισω...
Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010
περι ΚΕΧΑΕ
Ειναι προφανες οτι αυτη η κινηση θελει να κανει πολιτικη (πολιτικαντισμο δλδ) αφου οχι μονο δε συμετειχε ΠΟΤΕ σε οποιαδηποτε κινητοποιηση αλλα συκοφαντει οπως φαινεται και την ολη δραση καθως επειτα απο κατι εβδομαδες αγωνα παρουσιαστηκε ως πεφωτισμενη με ετοιμη την πρωταση για να καταγγειλουμε το ΠΑΜΕ λες και οι εργαζομενοι στον κλαδο αποκλειωνται απο τις διαδικασιες του αγωνα ή και απεχουν λογω του γραφειοκρατικου σινδυκαλισμου και αφου ειχαμε να κανουμε ενα σωρο πραματα (επ. εργασιας συναυλειες κινητοποιησεις κλπ) δεν δωσαμε και πολυ σημασια στην στειρα πολιτικη.
Οι αγωνες και τα κινηματα δε γενιουνται απο μια τυπικη super ανακοινωση ουτε μεσα απο κειμενα και ετοιμα πολιτικα προταγματα και εκδηλωσεις αλλα μεσα απο τη ζημωση πανω στον ιδιο τον αγωνα (με τους απολιτικους εργαζομενους που οι πεφωτισμενοι θα πρεπει να τους δειξουν το δρομο ε;;;;;;;;;;;;;;;;;;) απο τον οποιο επιλεξατε συνηδειτα να απεχετε
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
και τελος ενα τραγουδι που απλα με εκφραζει τις τελευταιες μερες...
Δευτέρα 24 Μαΐου 2010
ξεκινησε η επανασταση συντροφοι!!!
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=165560
και βεβαιως για να γινει και να πετυχει η επανασταση θα πρεπει να αναζητησουμε τους καταλληλους συμμαχους. Και επειδη η επανασταση θα ειναι κατα βαση εναντια στο ΔΝΤ και στην ΕΕ και γενικα στους κακους ιμπεριαλιστες, θα συμμαχησουμε με την ελληνικη πατριωτικη αστικη ταξη. Ηδη οι πρωτες προσπαθειες γιναν απο την πρωην μαοικη "Κ"ΟΕ.
Σάββατο 8 Μαΐου 2010
τα μετρα θα περασουν...
Δεν ειναι καθολου τυχαιο οτι ενω ολες οι οργανωσεις και τα σωματεια φυγανε απο τη βουλη 5000 κοσμος ανενταχτος, χυμα, οργισμενος παρεμεινε.
Γιατι αραγε θεωρω οτι αυτη η αριστερα δεν καταλαβαινει τι συμβαινει;
Τρίτη 23 Μαρτίου 2010
ωγξξνγρννανοφανοειοξφιοδνκκ
Δεν ξερω, εχω αρχισει να τα παιζω. Δε βγαζω ουτε ξεχναω τις δικες μου/μας ευθυνες αλλα και μονο το γεγονος οτι ατομα ξεραν το γεγονος του θανατου του φυλακα στο απθ και δεν το θεωρησαν σκοπιμο να διαδοθει... Τι να πω...
Τι πιο φυσιολογικο να περιμενει κανεις απο τα ΜΜΕ, την πρυτανεια κλπ να θαψουν το θεμα. Απο την αριστερα ομως; Μα ειναι δυνατον; Να μιλαμε γενικα για εργατικα ατυχηματα κλπ και εδω που υπηρχε θανατος εργαζομενου να μην θεωρουμε σημαντικο ουτε καν να δημοσιευτει; Και τι κουραγιο να παρουν και οι εργαζομενοι οταν βλεπουν τους φοιτητες να τους γραφουν στα αρχιδια τους, που απο τα λογια τα παχια που ξεστομιζουν απο εδω και απο εκει θα πρεπει να συμπερανουμε πως πρεπει να ειναι και πολυ μεγαλα. Με μπεταντιν πρεπει να πλενουμε το στομα μας πριν αρχισουμε να μιλαμε για εργατικη ταξη, μεταναστες και ολα τα αναρχοιν και αριστεροτρεντυ ζητηματα που απασχολουν την νυχτερινη καθημερινοτητα ενος μεγαλου κοματιου της λαιφσταιλ αριστεροαυτονομοαναρχιας της θεσσαλονικης αναμεσα στα εναλλακτικα καφενεια και κρασαδικα και στις προβολες για ταξικους αγωνες του ενδοξου παρελθοντος. Ουτε καν στο κοσμοπολιταν της αριστεροαναρχιας (το ιντυμηντια) δεν υπηρχε αναφορα. Κανονικο θαψιμο δηλαδη απο ολους.
Και οπως λεει και ενας γενικα συμπαθης, παροτι μας προτρεπει μη διαβαζουμε μαρξ αλλα αναρχια, αναρχικος, τι να ασχολουμαστε, τα εχει αναλαβει ολα το κομμα του ενοπλου και εμεις μπορουμε να κατσουμε σπιτακι μας να βλεπουμε τηλεοραση και να θαυμαζουμε τις επιθεσεις του. Βεβαια και που μερικες φορες γινονται καποια πραγματα, πχ παρεμβαση στη βεννα, μετανιωνεις και λες καλυτερα μην κανεις τιποτα παρα να κανεις μαλακιες. Ειδικα σε αυτο ειναι τρομακτικο το πως βλεπεις τελειως αποτυχημενες ενεργειες μπορουν με διαφορους τροπους να εμφανιστουν ως επιτυχημενες. Μα τοση εθελοτυφλια και ψεμα πια;
Τελος παντων... οπως λενε και οι trial by error (ναι ειμαι πολυ ψαγμενος και τα σχετικα) "θα συνεχιζουμε να βλεπουμε ολα ασπρα μαυρα μεχρι να μαθουμε να ζωγραφιζουμε..."
Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010
μονο στη σχολη μου γινονται αυτα...
αν ειστε φοιτητες ή εχετε επαφη με το φοιτητικο χωρο της θεσσαλονικης θα εχετε ακουσει για το περιφημο κοινο πλαισιο ΑΡΕΝ ('Κ'ΟΕ) - ΠΑΣΠ στο μαθηματικο του ΑΠΘ. Πολλοι απο εσας ηρθατε απο τη συνελευση μονο και μονο για να χαζεψετε σαν τουριστες και να παρετε σουβενιρ ενα τετοιο πλαισιο να το επιδεικνυετε σε φιλους και γνωστους. Του οποιου πλαισιου οι εμπνευστες μαλιστα, οι 'κ'οετζηδες, αισθανονται οτι κοροιδεψαν την ΠΑΣΠ, οτι τους την εφεραν. Και οχι, ουτε 'ανταρτες' πασπιτες εχουμε, ουτε τιποτα. Μια φυσιολογικη πασπ που παιζει ξυλο μεταξυ της για το ποιος θα ειναι γραμματεας και για το αν θα κολλιουνται στο τραπεζακι οι αφισες για το παρτυ της μιας η της αλλης φραξιας. Και οχι, δεν ηταν πλαισιο ΑΡΕΝ που στηριξε η ΠΑΣΠ και τετοια.
Λοιπον προφανως θα αναρρωτιεστε ποια ειναι η λογικη πισω απο την αποφαση των κοετζηδων (τα ευκολως εννοουμενα εισαγωγικα απο εδω και περα παραλοιπονται λογω βαρεμαρας) να κανουν προταση για κοινο πλαισιο στην ΠΑΣΠ. Ε ναι συντρολλοι, υπαρχει λογικη, κι ομως, κι ας φαινεται εντελως και απο καθε αποψη παραλογο. Η λογικη αυτη λεει οτι επικειται ρηγμα λογω των νεων μετρων στη Νεολαια ΠΑΣΟΚ, οποτε εμεις κανουμε κοινο πλαισιο με την ΠΑΣΠ για να προσεγγισουμε αυτον τον κοσμο της βασης του ΠΑΣΟΚ που ειναι απογοητευμενος.
Τωρα το πως γινεται να απεγκλωβισεις αυτον τον κοσμο απο την ΠΑΣΠ χωρις επι της ουσιας να κοντραρεις την ΠΑΣΠ, και οχι μονο αυτο, αλλα θεωρωντας τη, στην πραξη, συναγωνιστρια δυναμη και δινοντας της αλλοθι οτι οντως ειναι ανεξαρτητη απο το ΠΑΣΟΚ και ειναι και αυτη αγωνστικη, δεν μπορω να το καταλαβω. Το να μπαινεις στο παιχνιδι των συνδικαλιστικων δυναμεων του ΠΑΣΟΚ στα πανεπιστημια, δε μιλαμε για τον καημενο πασπιτακο που θα δει το εισοδημα των γονιων του ξερω γω να κατρακυλαει, οι οποιες εχουν εκτοκωτικο ρολο απο τη μια και απο την αλλη σε τετοιες καταστασεις προσπαθουν να κρατησουν τον κοσμο τους εγκλωβισμενο.
Απο την αλλη, εισαι μια αριστερη δυναμη σε μια σχολη, και μαλιστα με αξιολογη δυναμη. Το να γινεις η πουτανα του ΠΑΣΟΚ τωρα ειναι πολιτικη αυτοκτονια εξ ηλιθιοτητας. Επισης αποκαλυπτει τις τακτικιστικες λογικες που εχουν στο κεφαλι τους οι της ΚΟΕ/ΣΥΡΙΖΑ. Οκ, το μαιουνη γιναν τακτικοι ελιγμοι για να παρθουν συνελευσεις αρχικα. Ομως τοτε, κατα αρχας δεν ηταν το ΠΑΣΟΚ στην εξουσια, αλλα κυριως υπηρχε ενα ρευμα που τραβαγε προς καταληψεις/κινητοποιησεις. Εκει η τακτικη απλα βοηθησε να βρει εκφρασει αυτο ακριβως. Τωρα δεν υπαρχει στους φοιτητικους συλλογους τετοιο ρευμα. Μετα την ηττα του φοιτητικου κινηματος με την ψηφιση του νεου νομου πλαισιο και την ακομα μεγαλυτερη ηττα της επικρατησης της πολιτικης γραμμης μη εφαρμογης του νομου, αυτο που παρατηρουμε ειναι η συνεχεης αποδιοργανωση των δομων του φκ, η οποια και μετα το δεκεμβρη του '08 επιταχυνθηκε. Σε μια τετοια κατασταση αυτο που προεχει ειναι να δωσεις τη μαχη ακομα και σε μη προνομιακα πεδια, πχ ασυλο, και οχι τακτικιστικες λογικες που δε βοηθαν στη δημιουγια καποιας δυναμικης. Οταν απο τα 108 ατομα που ψηφιζουν στη συνελευση, καμια 70αρα δεν καταλαβαινουν τι παιζει, δεν εχουν διαβασει το πλαισιο, και πανυγυριζουν λες και εβαλε γκολ η εθνικη ελλαδας στο γιουρο μολις υπερψηφιζεται το πλαισιο, καπου χολαινει το πραγμα, οταν η ΠΚΣ και η ΕΑΑΚ παιρνουν απο 35 και 15 ψηφους αντιστοιχα ενω συνηθως παιρναν τους μισους, μαλλον δεν ειναι οπως τα φανταζονται τα πολιτικα υποκειμενα του φκ. Οταν δε δινεις καμια κοντρα μεσα στη συνελευση με την ΠΑΣΠ - αλλωστε συναγωνιστες ειμαστε, ολοι εναντια στα μετρα παλευουμε, η μηπως οχι; - οταν δεν εχεις καμια αναφορα στο πλαισιο για την ξεπουλημενη διοικηση της ΓΣΕΕ (κατα τα αλλα καμια υποχωρηση...), οταν της δινεις ισοτιμη θεση συναγωνιστη μαζι σου της δινεις και την αβαντα στην επομενη συνελευση να κανει το παιχνιδι της χωρις το πολιτικο κοστος που συνηθιζεται κυβερνητικες παραταξεις σε τετοιες περιπτωσεις να επωμιζονται.
Δεν ξερω, δε θα κατσω να αναλυω τα αυτονοητα. Το γιατι τα αυτονοητα καποιοι δεν τα αντιλαμβανονται ειναι επειδη ειναι βουτηγμενοι στον πολιτικαντισμο, ειδικα απο τοτε που μπηκαν στο ΣΥΡΙΖΑ. Οταν υποτιμας τη συνδικαλιστικη παρεμβαση εναντι της πολιτικης παρεμβασης του πολιτικου σου φορεα και μαλιστα, για καποιον περιεργο ακατανοητο λογο, αισθανεσαι περηφανος για αυτο, ειναι λογικο να μην καταλαβαινεις μετα καποια στιγμη που παν τα τεσσερα. Εγω νομζω απο εκει ξεκιναν ολα. Γιατι ολα ετσι αναγαγονται στο επιπεδο του πολιτικου ως αλλοτριωμενου κοινωνικου.
Να δουμε λοιπον στην επομενη τι θα γινει γιατι δεν τα βλεπω καλα τα πραγματα στο συλλογο...
ΥΓ ψηφισα ΕΑΑΚ (αυτη τη φραση την εχω πει απειρες φορες σημερα, ακομα και να μη με ρωτησει καποιος, για να μην υπαρχει καμια υποψια οτι ψηφισα πασοκ και υπαρξουν παρεξηγησεις....), και για οποιον ξερει τη συνδικαλιστικη παραδοση του μαθηματικου μπορει να καταλαβει τι σημαινει αυτο. Και αν δεν κατεβαιναν τα ΕΑΑΚ, θα ψηφιζα ΠΚΣ. Και αν δεν κατεβαινε η ΠΚΣ, θα εγραφα σε ενα λευκο χαρτι κατω τα νεα μετρα, πορεια-καταληψη αυριο και θα το κατεβαζα για πλαισιο, δυστυχως δεν ημασταν για πιο πολλα αυτες τις μερες...
ΥΓ2 το μαθηματικο δεν ειναι δεξιο, ειναι ροζοπρασινο και σοσιαλιστικο
ΥΓ3 εχω αρχισει να συμπαθω το κκε τελευταια
Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010
οσα φωτα κι αν αναψεις το σκοταδι δε νικιεται απ' τα ιδια σου τα ματια σαν γεννιεται (ακους αριστερα;)
αυτη τη φωτογραφια την αφιερωνω σε αυτους που θα νιωσουν οτι νιωθω γιατι μπορουν να τη δουν και να τη νιωσουν απο την οπτικη γωνια της φωτογραφικης και ο νοων νοειτο. Ειμαι σιγουρος 2-3 ατομα θα με νιωσουν και θα αισθανθουν την αναγκη να κλαψουν μαζι μου. Οταν τη δουν μετα απο μερες μαλλον.
Δεν ξερω, σκατα. Τι ειδα σημερα; Ειδα ενα χωρο να μην μπορει να απαντησει, αυτο ειδα. Εναν α/α χωρο να μην εχει ιδεα απο μαζικη παρεμβαση σε συλλογους και να δρουν ως αυτονομα κομματοσκυλα (σημειωση: παυω πλεον να αυτοπροσδιοριζομαι ως αυτονομος, εχει καταντησει γελοιο πια. Αν η ταμπελα δε σε βοηθαει να δειξεις στον αλλο τι εισαι δεν εχει νοημα) κατι το οποιο ξενερωσε τρελα ανενταχτο κοσμο το βραδυ. Μια εξωκοινοβουλευτικη αριστερα που πλην των αγωνστικων κινησεων που ειχαν ξεκαθαρισμενη πολιτικη αποψη (και πολυ σωστη κατα την αποψη μου) οι υπολοιποι να μη θελουν να συγκρουστουν κατα αρχην με ολο τον αναρχιζοντα συρφετο και τις λογικες πρωτοποριας του και το βραδυ βλεποντας πως δεν μπορουν να ελεγξουν την κατασταση να μην τολμησουν να αρθρωσουν φραση. Και καλα να παθουν.
Μη νομιζετε οτι αυτο ειναι κραξιμο. Αυτο ειναι χαιδεμα σε σχεση με πραγματα που ειδαμε και ακουσαμε σημερα. Και κυριως τις λογικες πισω απο ολα αυτα. Τις πολιτικαντικες και τις απολιτικες. Γιατι η πολιτικη εχει παει βολτα εδω και καιρο.
Δε με νοιαζει. Ας κοιταξουμε τη δουλεια μας εμεις. Απλα φτανεις σε ενα σημειο οπου τα πραγματα εχουν φτασει στο ναδιρ και περιμενεις μια σοβαροτητα, μια αντιληψη του οτι εδω δεν μπορουμε αλλο να παιζουμε.
Τι να πω, καλα κουραγια. Το πολιτικο εχει αποτυχει προς το παρον. Το κοινωνικο θα το δουμε πως θα παει...
Which one is false and easy,
which one harder?
Of that,
of this,
of me
I'm really not too sure.
________________εντιτεντ ον 02:00 26/2_______________________
τι σου ειναι αυτοι οι αυτονομοι γραφειοκρατες τελικα. Κνιτες εχω δει να τα κανουν αυτα μονο και ισως οχι τοσο ξεδιαντροπα. Ψηφισμα για πορεια και καταληψη πρυτανειας; Με τα λευκα να πλειοψηφουν; Αυτο ειναι ανοιγμα στους συλλογους; Απο ποτε για κεντρικα ζητηματα μπαινουν κινητοποιησεις μεσω ψηφισματων, στο τελος της ΓΣ οπου κανενας δε δινει σημασια; Μπραβο γινατε οτι θελατε παντα. Το γραφειοκρατικο αντιβαρο των ΕΑΑΚ. Με τη μονη διαφορα οτι τα ΕΑΑΚ μπορουν να βγαλουν πολιτικο λογο ενω οι αυτονομοι ειναι ανικανοι και για αυτο. Πολιτικοι χωροι που πρωτοστατουν στη διαλυση και ευτελισμο συλλογικων διαδικασιων θα επρεπε να ντρεπονται. Οπως θα επρεπε να ντεπονται και αυτοι που δεν εχουν το θαρρος να στηριξουν την αποψη τους επειδη εχουν τους αρασιτες στα σχηματα τους που τους εχει γενικα πιασει αναρχομαλακινση. Ποιος θα τολμουσε να κανει αυτα που γινονται εδω και 2 μερες πριν 2 χρονια, οταν υπηρχε εστω μια συγκροτηση στο φκ; Κανενας. Οχι οτι τοτε ηταν ολα τελεια. Αλλα αν μας ελεγε καποιος οτι θα εμπαιναν οι μπατσοι στο ασυλο και η απαντηση θα ηταν να μπουμε 100 ατομα στην πρυτανεια και οχι να γινουν συνελευσεις στους συλλογους θα μας επαιρναν με τις κλωτσιες και καλα θα τον εκαναν. Αλλα ετσι ειναι, τωρα κανενας δεν απολογειται σε κανενα.
Σε αλλο κοσμο ζει το "πιο ριζοσπαστικο κομματι της κοινωνιας" (κατα τα λεγομενα κεντρικου συνδικαλιστη) και σε αλλο η ιδια η κοινωνια. Το τι γινεται εκει εξω δεν αγγιζει κανενα μου φαινεται. Δεν ειναι ζητημα απλα πολιτικης αποψης. Ειναι ζητημα οτι δεν αισθανεται την αναγκη, δε ζει την κοινωνικη κατασταση για αυτο και μιλαει για 1400, για ασυλο στους εργασιακους χωρους την ιδια στιγμη που οι εφημεριδες μιλαν για παγωματα και μειωσεις μισθων και συνταξεων, για απολυσεις, για αρση μονιμοτητας στο δημοσιο. Μια βολτα απο οαεδ φτανει για να παρεις μια οσμη της καταστασης ακομα και αν δεν τη βιωνεις. Και τωρα το προγραμμα σταθεροτητας. Αλλα ενταξει ειμαστε ιμπεριαλιστικη χωρα και θα εξαγουμε την κριση στα υπολοιπα βαλκανια.
Δεν πειράζει πέστε κάτω λάθος κάνω τώρα. Θαρρώ-νομίζω δεν υπάρχει απ’ άκρη σ’ άκρη στη γη δεν σκοντάφτω. Ταλέντο βγάζω απ’ το δικό σου νόημα; Τέχνη βαφτίζω(;) Ο βλάσφημος δεν είμαι; Πρέπει ή δεν πρέπει; Πολιτική ή μεταίχμιο ή ότι άλλο παίζει. Φαντεζί χρώμα• λόγια δεν μου είπε, κρατώ ακόμα κόντρα. Τίποτα. Πρέπει μόνο, πολιτική μόνο, λόγο μόνο, ουσία μόνο, βοήθεια στο δρόμο. Έτσι ξέρω μόνο, έτσι πρέπει μόνο. Θα φορτώσω και θ’ αρχίσω την πλάκα εις βάρος.. Θάρρος εκεί που η περίσταση το επιβάλει–πάντως δεν χρειάστηκε μείωση εκατέρωθεν για να φανεί ο πιο μεγάλος-μόνο έτσι ξέρω, παύση δεν παίζει. Λέξη λέξη θα σε καταλάβω• βγάζεις νόημα έτσι.
ΥΓ προς ΟΚΔΕ, κειμενο απο την καταληψη πρυτανειας βγηκε η ακομα; χααχαχαχααχ
Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009
αντιιμπεριαλισμος σε σηψη
αυτοι εκει στο φυσικο του απθ εχουν ξεφυγει. Βγηκε προχτες ψηφισμα για αλληλεγγυη στις οργανωσεις που απαγορευτηκαν προσφατα στην Τουρκια και που εβαζε μια δραση εξω απο το τουρκικο προξενειο.
Ως εδω καλα. Το ψηφισμα ομως ειχε διαφορα ...ωραια. Απο το χαρακτηρισμο της Τουρκιας ως ιμπεριαλιστικο κρατος μεχρι αιτημα για απελευθερωση της Κυπρου. Το ψηφισμα προταθηκε απο ΑΡΕΝ ("Κ"ΟΕ). Ενταξει αυτοι πια εχουν χασει καθε σοβαροτητα, θεωρητικο υποβαθρο και απο το μαρξισμο-λενινισμο πηγαν στον Αλαβανισμο-Τσιπρισμο (ασχετα που εσχατως ο Τσιπρας τους γυρισε σε ρεβιζιονιστης). Υπερψηφιστηκε απο ΠΚΣ, που ενταξει, πολλοι κνιτες δεν ξερουν τη γραμμη τους περα απο τα κλισε για ΓΣΕΕ, μααστριχ κλπ και αλλωστε ειχαν πιο σοβαρο προβλημα με το αρχικο ψηφισμα με την αναφορα του MLTKP ως, ακουσον ακουσον, κομμουνιστικο. Μονο το ΚΚΕ και τα αδελφα του κομματα (οπως το ΚΚ Ιρακ, το ΚΚ Νεπαλ (ενωμενο μ-λ), το ΑΚΕΛ, το ΚΚ Κινας μεχρι προσφατα και πολλα αλλα) μπορουν να χρησιμοποιουν αυτον τον τιτλο. Αλλωστε μια φορα οταν ημουν πρωτο ετος και ενω ψηφιζοταν ενας σημαντικος αντεργατικος νομος το ΠΑΜΕ εκανε πορεια προς την αμερικανικη πρεσβεια συζητουσα με εναν κνιτη περι ιμπεριαλισμου και επειδη δεν μπορουσε να μου εξηγησει τι ειναι με παρεπεμψε να διαβασω λενιν ή να ρωτησω τους μουλαδες που ξερουν. Οι οποιοι μουλαδες υπερψηφισαν επισης το ψηφισμα αυτο. Αυτοι ειναι οι πιο αδικαιολογητοι καθως ειναι οι ειδικοι περι αντιιμπεριαλισμου και λενινισμου και οι αφισες τους μεχρι και πριν απο μερικα χρονια ηταν σχεδον ολες αντιιμπεριαλιστικες. Εχουν χασει τον τελευταιο καιρο τη φορμα τους μαλλον και πρεπει επειγοντως να κανουν φροντιστηριακα μαθηματα αντιιμπεριαλισμου καθως και υποχρεωτικες αντιιμπεριαλιστικες πικετοφοριες για να εξιλεωθουν και να συνδεσουν τη θεωρια των φροντιστηριακων μαθηματων με την πραξη σαν μαοικοι που ειναι. Το ψηφισμα στηριξε πολιτικα και το νεο αυτονομο ρηξη-κελευθο σχημα στο φυσικο, η αυτοαποκαλουμενη ""αυτονομη" πρωτοβουλια φυσικου" αλλα δεν ειχε εδρα στο ΔΣ να το ψηφισει. Τα ΕΑΑΚ (ΝΑΡ) ψηφισαν λευκο γιατι διαφωνουν στο να μπαινει κινητοποιηση μεσω ΔΣ αλλα συμφωνησαν επι του πολιτικου. Βεβαια αυτοι λενε και την Ελλαδα ιμπεριαλιστικη χωρα (για αυτο μας εχουν ετοιμους να μας αναλαβει το ΔΝΤ) οποτε γιατι οχι και η Τουρκια επισης. Η ΣΣΠ δεν ξερω τι σταση κρατησε, ισως να μην ασχοληθηκε καθολου αφου το ψηφισμα αφορουσε αλληλεγγυη σε σταλινικες οργανωσεις.
Παρεμβαση του ΛΑΟΣ ή της Χρυσης Αυγης δεν υπηρχε για να στηριξει το ψηφισμα, ενω η ΔΑΠ δεν ξερω τι ειπε και αν ηταν εκει.
Η ΠΑΣΠ κατηγγειλε τους αριστερους σαν γραφειοκρατες επειδη επελεξαν να κανουν ΔΣ αντι να ξεκινησει συνελευση με 40 ατομα και βλασφυμουσαν που τζαμπα ετοιμασαν τα τρενακια να σκασουν αργα το μεσημερι να ψηφισουν.
Αντε και ψηφισμα να καταγγελει τα ιμπεριαλιστικα σκοπια.
ΥΓ1 μολις βρω το ψηφισμα και σκανερ θα το ανεβασω να το χαιρεται οποιος μπαινει.
ΥΓ2 οποιαδηποτε επιχειρηματολογια περι του γιατι η Τουρκια, μια χωρα που σε μεγαλη εκταση της επικρατει ακομα ενα ημιφεουδαρχικο συστημα, δεν ειναι ιμπεριαλιστικη τη θεωρω περιττη και χασιμο χρονου.
Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009
εδω πολυτεχνειο εδω πολυτεχνειο
η να το πω και αλλιως.
Ειμαστε 2, ειμαστε 3, παντως 1013 δεν ειμαστε.
Καληνυχτες και καλα κρασια. Και αυριο με γυαλιστερα χαμογελα τριντεντ να πουλαμε μουρη και επαναστατιλικι.
Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009
που να ξαναβρω την ΑΚ;
οεοοοοοοοοοοοοοοοοο;
ενα ποιηματακι που ειχαμε γραψει περσυ
Στο πολυτεχνειο σε ψαχνω ΑΚ να σε βρω,
μα δε σε βρισκω...
Σ'αιθουσες, σε διαδρομους στο φουαγιε σ'αναζητω,
κανενα ιχνος...
Δε βρισκω την ΑΚ πουθενα και θεε μου, τι να κανω!
Μας ειχαν πρηξει απο χτες πως τα μπαχαλα γιορτη θα κανουν
Φωτογραφικη μη φερουμε εδω...
Που να βρω την ΑΚ οταν κανει μονη της πορεια;
Ηρθαμε πολυτεχνειο, μα αυτοι κανουν Ο.ΒΑ. στα γραφεια
Για το Κομμα, την Αναρχια, το Λαο...
Φετος εχουμε και κονε με αναγνωρισμενο και γνωστο ταλαντουχο ποιητη. Τρεμετε ρεφορμες.
edit: Δεν εχω εμπνευση τωρα, ειδικα με οσα γιναν στην αθηνα... Αλλα ποια πορεια ειναι επι της ουσιας εναντια στην καταστολη; Μια που επιστρεφει για να προασπισει το ασυλο η μια που παει για μπυρες;
Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009
Ο βοθρος με τα σκατα
"Η ανομια ειναι αντεπαναστατικη" (εσεις να δειτε...)
Δεν εχω κατι να σχολιασω πραγματικα. Η αθλιοτητα αυτου του σαπιου ψευτοαριστερου κομματος ειναι απεριγραπτη. Τη σωτουλα να την κατεβασετε στις επομενες εκλογες, θα βγαλετε καλο αθροισμα τετοια νουμερα που ειστε ολοι.
Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009
Επιτελους, αλλαγη!
Πλησιαζει η μεγαλη ωρα της καλπης και θα αλλαξει η κυβερνηση.
Οχι τιποτε αλλο, αλλα βαρεθηκα ολο αυτο το προεκλογικο διαστημα να θελω να βγω στην πλατεια μια βολτα και να βλεπω γυρω μου ολη τη σαπιλα των πολιτικων, οι οποιοι και δεν ξερω πως το καταφερνωουν, αλλα κανουν μπαμ απο χιλιομετρα. Και τοσος κοσμος αντι να τους φτυσει τους γλυφει. Ευτυχως παντως ολο το υπολοιπο διαστημα περαν των εκλογων ειναι εξαφανισμενοι. Πηγαινετε στα μερη που συχναζετε οποια κι αν ειναι αυτα, φανταζομαι θα ειναι τιποτα ακριβες καφετεριες που το μονο σπουδαιο που θα πουλαν ειναι η τιμη τους, οπου το αφεντικο αδειες θα δινει με το ζορι, θα απολυει κοσμο οποτε γουσταρει και σιγα και μην πληρωνει τα νομιμα σαν μεροκαματο και που θα εχει καναν αλοδαπο-σκλαβο πληρους (μα υπερβολικα πληρους) απασχολησης, και αφηστε τις πλατειες σε μας, καργκιοζηδες, γελοιοι.
Η O.A.BLOG δεν εχει τιποτα να προτεινει για τις εκλογες, παρα μονον ο καθενας να μην ψηφισει με γνωμονα την κοινοβουλευτικη χρησιμοτητα της ψηφου του. Λες και αν βγει αυτοδυναμια η οχι εχει καποια σημασια. Λες και οτι και να γινει αυτοι που θα βγουν δε θα προσπαθουσαν να περασουν τα μετρα που εχουν ηδη προαποφασιστει, λες και να θελαν εχουν αλλη επιλογη. Λες και οι αποφασεις παιρνονται στα κοινοβουλια.
Και για οσους για μια ακομα φορα εχουν βαλθει να τα βαλουν με οσους απεχουν, τα ειχα πει και στις ευρωεκλογες που τοτε ειχε και μια σημασια. Εγω σαν αριστερος δε βλεπω κανενα λογο να υπερασπιστω μια αστικη διαδικασια που στα ματια καποιου εχει απονομιμοποιηθει. Και δεν πιστευω πως αυτος ειναι ο ρολος της αριστερας. Βεβαια αυτο που σημερα αυτοαποκαλειται αριστερα πολυ απεχει απο αυτο που πιστευω οτι απαιτουν οι συνθηκες (για αυτο απεχει και κοσμος), και οι εκλογες ειναι το λιγοτερο αν και ενδεικτικο καποιων αντιληψεων.
Το ζητημα το τι θα ψηφισει ο καθενας εξαρταται απο τα βιωματα του πρωτα και κυρια. Δεν υπαρχει σωστο και λαθος αριστερο κομμα. Χτες προσπαθουσα να πεισω εναν φιλο μου που στις προηγουμενες βουλευτικες ψηφισε λαος (και μαλλον δε θα το ξαναψηφισει) να ψηφισει κκε, μιας και ηξερα οτι σε καποια συμφωνει. Ειμαι σιγουρος πως κανας πορωμενος με την ανταρσυα θα προσπαθουσε να τον πεισει να ψηφισει αυτους. Αλλα μεχρι να εξηγησεις σε καποιον που δε σε ξερει τι εισαι, ποσο μαλλον να τον πεισεις να σε ψηφισει, αστο καλυτερα. Καλυτερα πιες εναν καφε και μιλα για μπαλα, αφου το πιο δυσκολο ειναι να τον πεισεις οτι αξιζει να το συζητησεις. Και ελπιζω μην ειναι οι ιδιοι με αυτους που στις προηγουμενες εκλογες και ενω προηγουμενως ολες τους οι πολιτικες επιλογες (ετερο)καθοριζονταν απο μια (ισως δικαιη) αντικκε μανια, ψηφισαν κκε.
Η O.A.BLOG στις εκλογες αυτες στηριζει ΚΚΕ (μ-λ) χωρις αυταπατες για το ρολο του λενινισμου και τη ζημια που αυτος εχει κανει ιστορικα στο εργατικο κινημα, επειδη ειναι μια δυναμη που εχει δειξει μια συνεπεια στο κινημα και για την αντιληψη της κοινης δρασης, για την κριτικη που κανει στα σουπερ επαναστατικα κομμουνιστικα προγραμματα των 1400 ευρω, τιμαριθμων κλπ και πρωτιστως για τη συμπεριφορα και το ηθος τους .
*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*
Και για να αφησουμε την ασχημια των εκλογων, να θυμηθουμε αντιθετα τι ειναι ομορφο. Τι να πει κανεις για αυτο που εκαναν οι εργαζομενοι της wind, οτι και να πει λιγο θα ειναι. Πανω απο 200 ατομα να τρανταζουν το κτηριο της εταιριας με της φωνες τους φωναζοντας "παρτε πισω τις απολυσεις". Βεβαια, δεν ξυπνησαν μια μερα και ειπαν να το κανουν αυτο, το σωματειο εκει εχει κανει πολυ σημαντικη δουλεια και περα απο αυτη ειναι υποδειγματικος ο τροπος που κατι τετοιες καταστασεις, αντι πχ να προσπαθησει να τις ¨ελεγξει" και να χρησιμοποιησει τον κοσμο απλα σαν ενα διαπραγματευτικο χαρτι σε μια κλειστη συναντηση του σωματειου με τη διοικηση, ενισχυει την αυτενεργεια του χωρις να την καπηλευεται.
Και σε κατι λιγοτερο ευχαριστο αν και παραμενουμε στις τηλεπικοινωνιες, θα μαθατε φανταζομαι για τις αυτοκτονιες στη france telecom. Αν δε μαθατε, εδω. Εμενα εντυπωση μου εκανε ανακοινωση της "γαλλικης συνομοσπονδιας χριστιανων εργατων". Κατα αρχας εγω ειμαι απο χωριο και αυτα με τους χριστιανους, τους μουσουλμανους και τους αθεους εργατες δεν τα ξερω αλλα περα απο αυτο, ελεγαν πως μετα απο πιεσης τους αναγκασαν τη διοικηση της FT να διοργανωσει... σεμιναριο για τις εργασιακες σχεσεις. Τωρα σε μια τετοια κατασταση να περηφανευεσαι για ενα σεμιναριο μου φαινεται 'περιεργο'. Δεν ξερω, μηπως ειναι επειδη οσοι αυτοκτονουν ειναι αμαρτωλοι;
Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009
Για τα καραγκιοζιλικια στη φετινη ΔΕΘ
Γενικα το τελευταιο διαστημα εν οψει δεθ υπηρχε ενα τεταμενο λογω μικροπολιτικων κοντρων κλιμα, σε εναν χορο που διαφοροι εσερναν σωματεια, ειτε απο "πισω" ειτε απο "μπροστα". Βεβαια, παντα εχει κανεις ελπιδα οτι θα υπαρξει μια συνεννοηση, ιδιαιτερα οταν δεν υπαρχουν ουσιαστικος λογος να μην υπαρχει, και ακομα περισσοτερο οταν το τελευταιο διαστημα εχουν δωθει τοσοι κοινοι αγωνες, ειδικα αφου εγινε πια τετελεσμενο οτι η ανταρσυα δε θα ηταν ενωμενη.
Κατα αρχας απο που να ξεκινησει κανεις να μιλαει για τα καραγκιοζιλικια που συνεβησαν; Κατα αρχας η παναθλια ΑΡΑΝ ειχε ξεκινησει αγωνα στα πανεπιστημια για να παρει αποφασεις ΔΣ (!) -να χαρω την αμεσοδημοκρατια των ΕΑΑΚ, το "ολη η εξουσια στις γενικες συνελευσεις" κλπ... Μαζεψε λοιπον οτι μπορεσε (κυριως απο πατρα οπου ο διαβοητος "αντιλογος" εχει αρκετη δυναμη και οπου τους πασπιτες δεν τους πολυεκαιγε να ψηφισουν ενα γενικολογο ψηφισμα για τη ΔΕΘ το οποιο οι ΑΡΑΝιτες θα το εφαρμοζαν κατα το δοκουν) και εκανε... φοιτητικη προσυγκεντρωση στο πολυτεχνειο (!) την οποια βεβαια επρεπε να ησουν πολυ "σχετικος" για να την ηξερες. Προφανως ηθελαν να τους χρησιμοποιησουν για να πιεσουν το ΝΑΡ κλπ κλπ να παει με ΓΣΕΕ κλπ κλπ. Ξεκινησαν λοιπον μολις αρχισαν οι ομιλιες με τους... συλλογους (μιλαμε για σχιζοφρενεις καταστασεις οχι μαλακιες) για τη ΓΣΕΕ και μας εκαναν τη χαρη να μας απαλλαξουν απο την παρουσια τους, ενω καναν μια ακομα χοντραδα αλλα δεν ειναι επι της παρουσης να την αναλυσω εδω. Οσοι ξερουν καταλαβαινουν για τι πραγμα μιλαω.
Αφου λοιπον ξεμπερδεψαμε με τους μαιτρ του οπορτουνισμου ΑΡΑΝιτες, να παμε στο κυριο κομματι.
Πριν τελειωσουν ακομα οι ομιλιες απο τη μικροφωνικη της καμαρας, ξεκινησε η ΠΕΚΟΠ και πισω της στοιχηθηκαν διαφορα μπλοκ πολιτικων οργανωσεων, αφηνοντας πισω τα πρωτοβαθμια σωματεια και αλλες πολιτικες οργανωσεις, και ετσι δεν εγινε κοινη πορεια και χωρις μαλιστα ουσιαστικο λογο.
Να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη για να δουμε πως φτασαμε ως εδω. Αρχες ιουλιου μετα απο καλεσμα του σωματειου βιβλιου-χαρτου στην αθηνα βγηκε μια ανακοινωση που καλουσε για τη δεθ με -κατα τη γνωμη μου- καποιες κατευθυνσεις που θα επρεπε να διαμορφωθουν σε επομενες συναντησεις -αλλωστε ηταν πολυ νωρις ακομα τοτε- και οχι να τεθουν ως προυποθεση συντονισμου. Οι λογοι που μπηκαν αυτες οι κατευθυνσεις (εκ μερους του ΝΑΡ) δεν απτονταν των συμφεροντων της εργατικης ταξης και του κινηματος, παρα της συνοχης του οπορτουνιστικου συνοθυλευματος που λεγεται ανταρσυα. Και αποτυπωναν ακριβως τους ακροβατισμους του ΝΑΡ αναμεσα στο αντι-ΓΣΕΕ με το οποιο ειχε αρκετος κοσμος του ψηθει ολο το προηγουμενο διαστημα και τη φιλο-ΓΣΕΕ σταση των πιο δεξιων κομματιων της ανταρσυας. Γενικα, τοσο σε αυτη την περιπτωση οσο και σε ενα καλεσμα στο αγαλμα του καπνεργατη, καποιοι εβαζαν τα σωματεια μπροστα, με τροπο μαλιστα καποιες φορες σε κυριολεξια πραξικοπηματικο. Στις κοντρες αυτες χωθηκαν και κατι ΕΕΚ, ΑΚ κλπ για προφανεις λογους. Να σημειωσουμε οτι σε αυτες τις ανουσιες κοντρες, δεν ακουσαμε ουτε ενα σοβαρο επιχειρημα απο καμια πλευρα. Παντως, και μετα το καλεσμα της ΠΕΚΟΠ, το βιβλιο χαρτου καλεσε σε επομενες συναντησεις οπου επαναδιαπραγματυονταν τις κατευθυνσεις που ειχαν τεθει απο πιο πριν, και μαλιστα στη συναντηση στις 10/8 φανηκε ξεκαθαρα η διαθεση για ξεχωριστη πορεια. Δυστυχως ομως, ουτε τοτε βγηκε καποια συνεννοηση.
Αυτη ηταν γενικα η προιστορια, τουλαχιστον οπως την αντιλαμβανομαι. Ισως να εχω κανει καποια λαθη ειδικα απο τη στιγμη που τα νεα εκ των Αθηνων μου ερχονταν απο δευτερο χερι. Αλλα δε νομιζω να σφαλω στο γενικοτερο πνευμα για το τι επαιξε.
Περα ομως απο το τι προηγηθηκε, αυτο που εγινε στην πορεια ηταν τραγικο. Δεν υπηρχε καμια διαθεση συνεννοησης κατα τη διαρκεια της συγκεντρωσης. Και με προκλητικο τροπο, οπως το εξελαβα, η πορεια της ΠΕΚΟΠ ξεκινησε πριν τελειωσουν καν οι ομιλιες και ετσι διασπαστηκε η συγκεντρωση της καμαρας. Οι υπολοιποι που ξεκινησαν λιγο αργοτερα και ουτε με τη ΓΣΕΕ πηγαν ουτε με κανεναν.
Προσωπικα δεν πηγα με καμια πορεια τελικα. Μετα το αισχος της ΑΡΑΝ ελεγα να παω με το μπλοκ της ΠΕΚΟΠ αλλα η σταση της ηταν απαραδεκτη και με απογοητευσε.
Για αυτη την κατασταση και την ελλειψη συνεννοησης η ΠΕΚΟΠ εχει πολλες ευθυνες κατα την αποψη μου. Κατα αρχας θεωρω απαραδεκτο που φερθηκε με αυτον τον τροπο σε κοσμο που τη στηριζε ολο το προηγουμενο διαστημα και σε κοσμο για τον οποιο ο αγωνας εναντια στις εργολαβικες σχεσεις εργασιας ηταν και δικος του αγωνας. Ναι μεν ηταν στο κεντρο ενος κυκλωνα μικροπολιτικων συγκρουσεων αλλα σε καθε περιπτωση ειναι κοτζαμ σωματειο και οχι παιδακι που το νταντευουν και οι αποφασεις της ανηκουν στην ιδια, οπως και ολη η ευθυνη που αυτες φερουν. Και δεν μπορει ουτε αυτη ουτε κανενας να θεωρειται υπερανω κριτικης.

