Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα καταστολή. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα καταστολή. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

ποιος ειπε...

πως στην ελλαδα δε γινεται ερευνα, δεν παραγεται καινοτομια, δε εφευρισκοναι νεες τεχνολογιες;

Παρτε τα απο εναν επισημο μαλιστα φορεα:


Επιπρόσθετα εκείνο όμως που προκάλεσε ιδιαίτερη εντύπωση ανάμεσα στους βουλευτές ήταν η αποκάλυψη που έκανε ο Αρχηγός της Αστυνομίας για την μετάλλαξη της βόμβας... μολότοφ, από εμπρηστική βόμβα σε... εκρηκτική. Και αυτό, όπως είπε, είναι ελληνική εφεύρεση: «Η κλασική μολότοφ από εμπρηστική γίνεται εκρηκτική χρησιμοποιώντας βεγγαλικά με ισχυρή ποσότητα εκρηκτικής ύλης. Στο μπουκάλι προσθέτουν και ρινίσματα σιδήρου ή παχύρρευστα υγρά για να κολλήσουν στις στολές των αστυνομικών και να προκαλέσουν ισχυρότερη ζημιά», αποκάλυψε ο κ. Οικονόμου, ο οποίος είπε ότι από τα πρόσφατα επεισόδια οι νέου τύπου εκρηκτικές βόμβες μολότοφ, έστειλαν 126 αστυνομικούς στα νοσοκομεία και 26 αστυνομικοί βρίσκονται ακόμα εκτός υπηρεσίας...


Αυτο ειναι η πραγματωση του χρονιου αιτηματος του ΚΚΕ για ερευνα για τις λαικες αναγκες.

Παρτε και ενα καψιμο τωρα

http://www.youtube.com/watch?v=XSbrz61kQTk&feature=player_detailpage#t=35s 

μονο τη φραση που λεει 3 δευτερα μετα, δεν υπαρχει.

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

"Οι κομμουνιστές θεωρούν ανάξιο τους να κρύβουν τις απόψεις και τις προθέσεις τους"

Δεν ξερω ποσο εχουμε συνειδητοποιησει το τι ειναι αυτο που συμβαινει αυτες τις μερες. Και αν τις πρωτες μερες ηταν τελειως θολο το τοπιο, πλεον πιστευω πως εχουν ξεκινησει να διακρινονται εμφανως καποιες τροχιες που μπορει να παρει το πραγμα. Και δεν αναφερομαι απαραιτητα σε κατι αμεσο, αλλα για μια συνεχεια ακομα και αν το τωρινο κινημα των πλατειων εκφυλιστει.

Θελω να αναφερθω στο περιστατικο κατα αρχας με το κκε μλ στην αθηνα αλλα θα ξεκινησω καπως εμμεσα. Οσο με ξερουν γνωριζουν πως ακομη και οταν ημουν οργανωμενος ποτε δεν προετασσα καμια "κομματικη ταυτοτητα". Ουτε γιατι ντρεπομουν ουτε για να αρεσω, αλλα γιατι προτιμουσα, οποτε ηταν δυνατο, ο λογος που βγαζω να βγαινει συλλογικα μαζι ατομα που εχουμε κοινες αναγκες και βλεπουμε την πραγματωση τους με εναν ομοιο, συλλογικο τροπο. Και ετσι προτιμουσα αυτη την ταυτοτητα που καθοριζοταν απο την ιδια μου τη δραση χωρις να κρυβω ομως και την ενταξη μου στην πολιτικοσυνδικαλιστικη παραταξη οπου ανηκα, ουτε απεφευγα να τοποθετουμε ως μελος της. Αυτα τα λεω μονο για να δειξω το πως αντιλαμβανομαι το θεμα της πολιτικης ταυτοτητας.

Αυτο ομως που βιωνουμε αυτη τη στιγμη ειναι μια εκ των δεξιων απαξιωση (σε καμια περιπτωση εκ των αριστερων ξεπερασμα!) της αριστερας και του αντιεξουσιαστικου χωρου. Αν και για τον καθενα η απαξιωση εχει ιδιαιτεροτητες -αλλοι κυνηγαν ψηφους, αλλοι θελουν να κανουν μπαχαλα...-, θα αναφερομαι και στα δυο με τον ορο αριστερα μονο, αλλωστε ετσι οριζω την αριστερα γενικα. Η απαξιωση επεκτεινεται σε σωματεια και σε παρα πολλες μορφες συλλογικης οργανωσης.

Αυτη η απαξιωση εχει πολλες αιτιες, και σιγουρα τις ανεπαρκειες της ιδιας της αριστερας και γενικοτερα των συλλογικων διαδικασιων που υπαρχουν ολα αυτα τα χρονια. Στο μεγαλυτερο βαθμο ομως πηγαζει απο το τι εκανε ολο αυτος ο κοσμος που τα απαξιωνει, τα τελευταια χρονια. Ποιοι τελικα ειναι αυτοι που κατεβαινουν στο συνταγμα και στις πλατειες; Υπαρχει ενα κομματι νεολαιας, αλλωστε τα τελευταια χρονια τα περισσοτερα σοβαρα πραγματα που γινονται γινονται απο νεολαια, ειτε το φοιτητικο, ειτε μιλαμε για σωματεια (σε επισφαλεις κυριως τομεις) και αυτο δεν ειναι καθολου ασχετο με τα παρακατω. Αλλα το μεγαλυτερο ισως κομματι ειναι ενας κοσμος, ειτε μικροαστοι που προλεταριοποιουνται ειτε εργαζομενοι που ειχαν μια αλφα ανεση (δεν το λεω σαν αρνητικο), ο οποιος ολα τα προηγουμενα χρονια ετρωγε απο τα ετοιμα προηγουμενων αγωνων, ειχε εξοβελισει συλλογικες διαδικασιες, και ειχε βασισει την ατομικη του ανελιξη προς την επιτευξη του μικροαστικου του ονειρου στο να παταει στα πτωματα των γυρω του και να ψηφιζει αυτους που θα τον βοηθουσαν με ρουσφετια και ξαφνικα ανακαλυπτει πως ειναι κλεφτες και απατεωνες (οταν ακριβως σταματησαν τα ρουσφετια να μπορουν να υπαρχουν), Προς αποφυγη παρεξηγησεων, για τη μεγαλη πλειοψηφια του κοσμου αυτα ολα εξασφαλιζαν μια συντηρηση της καταστασης του, δεν τα εφαγε μαζι με τον παγκαλο. Αλλα ετσι ακριβως ειναι η κατασταση και δεν μπορουμε να κλεινουμε τα ματια σε αυτη ουτε να γλυφουμε. Ναι, και η αριστερα (κυριως η αριστερα) εχει ευθυνη για αυτη την κατασταση και δεν απαξιωνω τα βηματα που κανει και που μπορει να κανει ακομα αυτος ο κοσμος, αλλα δεν μπορουμε σε καμια περιπτωση να αγνοουμε ολα αυτα που εκανε ολα αυτα τα χρονια αυτος ο κοσμος τι αντιληψεις του εχουν παραξει και αυτη τη στιγμη που μπορει να τον οδηγησουν. Η ιστορια αλλωστε εχει δειξει, σε περιοδους κρισης και προλεταριοποιησης των μικροαστικων στρωματων ειναι πολυ ευκολο να οδηγηθουμε στο φασισμο. Για αυτο λοιπον αυτος ο κοσμος νοιωθει "προδωμενος" απο τους πολιτικους, ηξερε οτι ηταν κλεφτες αλλα πανω σε αυτους βασιζοταν για να βελτιωσει η να διατηρησει την κατασταση του. Αυτα ειναι που παραγουν το αντικομματικο αισθημα, καμια ξαφνικη ορεξη για "αυτοοργανωση" η "αμεση δημοκρατια". Μπορει να συνειδητοποιησει καποια πραγματα και να απορριψει την αναθεση κλπ αλλα βρισκομαστε αρκετα μακρυα ακομα απο κατι τετοιο αυτη τη στιγμη. Γιατι αυτο που πραττει αυτη τη στιγμη (περα των αδυναμιων του) ειναι τελειως διαφορετικο απο το τι συνειδηση εχει και τι συνειδηση μπορει να προκυψει μεσα απο αυτο. Μπορει μεσα απο την κινηση του να ξεπερασει πολλα πραγματα, αλλα οταν η κινηση αναπαραγει ουσιαστικα τη σαπιλα που εχει αφομοιωσει, δεν εχω καμια εμπιστοσυνη ουτε σε αυτον τον κοσμο ουτε στην κινηση του. Κοινωνικη βαση δεν εχουν μονο τα αριστερα κινηματα, και καμια νομοτελεια δε μας διαβεβαιωνει πως κατι προοδευτικο θα βγει μεσα απο μια τετοια κινηση...

Το συστημα προσπαθει απο την αρχη να εκμεταλλευτει τις αντιφασεις και τις αδυναμιες που προκυπτουν. Τα μμε αβανταρουν οχι τοσο τις κινητοποιησεις αλλα καποια χαρακτηριστικα τους, που ειναι για το συστημα απο ανωδυνα εως διεξοδος. Ετσι, αβανταρει το ακομματιστο και προσπαθει να δωσει μια εικονα εθνικης ενοτητας. Ειδαμε μεχρι και αναφορα στο εθνος για τους αγανακτησμενους που αυθορμητα την επεσαν στο κκε μλ. Προφανως οχι γιατι το συστημα τρεμει το κκε μλ. Αλλα θελει αυτες τις συγκεντρωσεις μια αχρωμη αοσμη σουπα, συσπειρωμενη με βαση την εθνικη ταυτοτητα. Και για να το πετυχει αυτο εξοβελιζει αριστερα και αναρχια απο εκει.

Σε αυτη την κατασταση ενας αριστερος, αναρχικος κλπ δεν μπορει παρα να υπερασπιστει το χωρο που ανηκει. Το να γλυφεις αυτη την αντιληψη και να το παιζεις "αγανακτησμενος", περα απο οπορτουνισμος και κοροιδια απεναντι στον κοσμο (πραγματικα, ας βγει ενας πολιτικοποιημενος που συμμετεχει σε διαδικασιες τα τελευταια χρονια να πει πως αγανακτησε πραγματικα και αυτο που τον κινει ειναι η αγανακτηση. Η αγανακτηση προκυ[πτει στο κμεγαλυτερο βαθμο απο τη μη εκπληρωση προσδοκιων που οσοι εχουν κινηματικη δραση ειχαν ηδη πληρει συνειδηση πως δε θα εκπληρωνονταν και απο την ελειψη μεσων εκφραση, ενω ολοι εμεις ειχαμε ηδη τις συνελευσεις, τις πορειες, τις διαδικασιες μας κλπ), ειναι κατι που θα το βρεις εναντια σου στο μελλον, εκτος και αν θελει να γινει κατι διαφορετικο απο αυτο που ισχυριζοταν πως ηταν μεχρι τωρα. Αυτο ακριβως προσπαθησε να κανει και το κκε μλ οπως το βλεπω, ειτε ως κκε μλ ειτε ως αριστεροι εργαζομενοι ειτε ως "χωρος αριστερα στην πλατεια".

Αυτο λοιπον που πρεπει να ειπωθει στον κοσμο ειναι αυτο: οχι, δεν ειναι ολοι ιδιοι με αυτους που ψηφιζες τοσα χρονια για να σου κανουν ρουσφετια, δε ζητουν ολοι την ψηφο σου στις εκλογες για να σε κυβερνησουν, οτι τις κομμουνιστικες οργανωσεις δεν τις ενδιαφερουν οι εκλογες παρα μοναχα σαν μια ευκαιρια για να προπαγανδησουν καποιες αποψεις τους γιατι πιστευουν πως αυτο το συστημα μονο με τη βια και με τα οπλα θα ανατραπει τελικα. Και αυτο που τους ενδιαφερει ειναι η οργανωση της εργατικης ταξης για να καταφερει να ανατρεψει το καπιταλιστικο συστημα.

Αντι αυτου, καποιοι, καμωμενοι πως πιανουν τον παλμο της εποχης, ειναι ετοιμοι να ακουσουν τον κοσμο κλπ εμφανιζονται σαν ακομματιστοι αγανακτησμενοι. Θελουν, λεει, ξαφνικα να "διδαχτουν" απο τον κοσμο. Δεν υπαρχει καποια αναγκη ομως να παψει καποιος να αναφερεται στον κομμουνισμο για να μαθει απο τον κοσμο. Ισα ισα δηλαδη... Αλλα οπως και να εχει μην κοροιδευουν κανεναν. Αν ηθελαν να διδαχτουν απο αυτο που γινεται δε θα ειχαν σαν προτεραιοτητα ακομα να ψαχνουν τροπους να μειωσουν το χρεος του κρατους. Τοσα χρονια τα πολιτικα πλαισια σεντονια προσπαθουσαν να περασουν στα κινηματα, τοσα χρονια τα παντα κατεληγαν στην εκλογικη τους καταγραφη.

Το που καταληγουν και γιατι ειναι κατι που λιγο πολυ πλεον ειναι γνωστο, το καπελο με την ΕΛΕ και τις λογικες περι χρεους κλπ. Ειναι αυτοι που για καιρο εψαχναν μια θεση στο κεντρικο πολιτικο σκηνικο και θεωρουν πως στην πλατη των "αγανακτησμενων" θα το καταφερουν. Για την αποψη μου περι του ρολου του κρατικου χρεους ενα λινκ απο το ριζοσπαστη και ενα απο το φακτορυ της υφανετ (ειπα να βαλω απο αλλες ασχετες μεταξυ τους πηγες για να μη με πειτε μουλα), και αρα το να δωθει καποια "λυση" στο "προβλημα" του χρεους δεν ειναι δικη μας δουλεια, αφου το χρεος δεν ειναι δικο μας.

Τεσπα θα ηθελα να εγραφα και καποια σε σχεση με το τι μπορει να προκυψει αν επικρατησουν τετοιες λογικες αλλα δεν εχω χρονο. Ελπιζω καποιοι που κατεβαινουν και ειναι σε νιρβανα να ξεκουκουρτιασουν μπας και νιωσουν λιγο.

Οποιες πολιτικες συλλογικοτητες της πλατειας δεν παιρνουν θεση ειναι συνυπευθυνες σε αυτο που γινεται και αυτο που παει να συμβει, και σιγουρα το κανουν εκ του πονηρου και αυτο μεγαλωνει ακομη περισσοτερο την ευθυνη τους.

ΥΓ Ο Μάο είχε πει πως οι κομμουνιστές πρέπει να κολυμπάνε στις μάζες όπως το ψάρι στο νερό, δεν είχε πει ότι πρέπει να μεταμφιέζονται σε κουτσομούρες για να κολυμπήσουν, ειπε ο συντροφος...

το ακριβως κατω ποστ του κατακαθιου νομιζω συμπυκνωνει τις σκεψεις μου πολυ καλα...

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

το παράλογο είναι ένα γεμάτο εκπλήξεις ταξίδι στη χώρα του παραμυθιού

Δε διανοούμουνα ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπορεί να κάνει τέτοιες κωλοτούμπες, να βάζει την τυπική λογική να ισορροπήσει με το κεφάλι κάτω. Μια χοντρή κοτσάνα ανοίγει τους ορίζοντές σου καθόσον σε κάνει να βλέπεις την πραγματικότητα από μια άλλη οπτική γωνία και δει εντελώς πρωτόγνωρη και ριζοσπαστική.Κλονίστηκε το πνεύμα μου μόλις είδα την κάτωθι δημοσίευση, αρχικά λόγω αυτής της αιφνίδιας εισόδου μου πίσω απ' τον καθρέφτη κι ύστερα διαπιστώνοντας ότι στην πραγματικότητα δεν ήτανε σοκ απ' πέρασμα μέσ' απ' τον καθρέφτη, αλλά πονοκέφαλος απ' τη βίαιη πρόσκρουση στα κρύσταλλά του.

«Ούτε ζητήσαμε να είμαστε εδώ, ούτε έχουμε προσωπικά με τους ανθρώπους που υπερασπίζονται το δίκιο τους» λέει ο καψερός πραιτοριανός και ένα στοιχειώδες μυαλό περιμένει ν' αναγνωρίσει τον απάνθρωπο ρόλο του και τουλάχιστον να πει «θα συνεχίζω να δέρνω επειδή έχω γραμμάτια να πλερώσω». Αντ' αυτού συνεχίζει με φαντασία περιζήλευτη από ποιητή λέγοντας «από την άλλη και εμείς δεν είμαστε από πέτρα, όταν μας πετάνε πέτρες, μολότοφ και μας βρίζουν άσχημα, δεν καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια». Δηλαδή τι μας λέει ο ευαίσθητος παιδοβούβαλος; Ότι δίκιο έχουνε οι κάτοικοι που δε θέλουνε μια χωματερή στην αυλή τους, αλλά μια καρδιά έχουμε κι εμείς και δεν αντέχουμε να μας βρίζουν όταν τους την κουβαλάμε κει; Σοβαρή αιτία για να θεωρήσουμε πως το πρόβλημα δε το 'χουν οι κάτοικοι απ' τον σκουπιδότοπο που τους φορτώνεται, αλλά οι κατοχικές δυνάμεις απ' τη δυσκολία μπρος στο να υποτάξουν την περιοχή. Η ηθική ξεφεύγει απ' το να προσπαθεί να γίνεται διυποκειμενική και καταλήγει να περιστρέφεται γύρω από την πάρτη τους, αν αυτοί βρίσκονται εκεί είναι γιατί έτσι πρέπει και συνεπώς όλη η υπόλοιπη κοινωνία οφείλει να τους χαμογελά μελαγχολικά.

«Είναι ανεπίτρεπτο οι συνάδελφοί μας να ζουν με τον κίνδυνο πιθανών δολοφονικών επιθέσεων, να λοιδορούνται και να απαξιώνονται επειδή η πολιτεία δεν κατάφερε τόσα χρόνια να προασπισθεί το δημόσιο συμφέρον» φράση επιδόρπιο απ' τους κλαυθμούς για τις υπερωρίες και τους γόους για την επικινδυνότητα. Εδώ, ομολογουμένως, αδυνατούσα ν' απαντήσω αυτοστιγμεί, είχα αυτή τη ζάλη και την απορία κάποιου που τον έχουν πετάξει σ' ένα εντελώς άγνωστο μέρος. Τι είναι ανεπίτρεπτο; Το να σε σιχαίνονται επειδή για ακόμα μια φορά θέλεις να είσαι στο πλευρό της πολιτείας που δεν καταφέρνει, όπως και τόσα χρόνια, να προασπισθεί το δημόσιο συμφέρον; Αν η πολιτική της κυβέρνησης σου φαίνεται εγκληματική τότε αντιδράς ή τουλάχιστον δεν καταστέλλεις αυτούς που αντιδρούν ή τουλάχιστον συμμετέχεις στον κατασταλτικό μηχανισμό γενόμενος σάκος του μποξ ή τουλάχιστον καταστέλλοντας αλλά έχοντας συναίσθηση του ρόλου σου. Εδώ από τη μία σα να μην υπάρχει ο ρόλος τους, σα να 'ναι καθαρίστριες που μέμφονται για τις επιπτώσεις του ατυχήματος στη Φουκουσίμα ένα πράμα, κι από την άλλη διεκδικούν καλύτερες συνθήκες δουλειάς (sic!!!), καλύτερες συνθήκες πρακτικής εναντίωσης στο δημόσιο συμφέρον. Ήθελα να 'ξερα όταν θα τους ρωτάει το παιδί τους «μπαμπά τι έκανες όταν άρχιζαν να μας γαμάνε το κέρατο;» αυτοί θα του πουν με στιλ πρωτοπόρου σ' αφίσα σοσιαλιστικού ρεαλισμού «διεκδικούσα καλύτερες συνθήκες εργασίας για την καταστολή αυτών που αντιτίθονταν σ' αυτό»;


==========================================================================================

Αγανάκτηση των ΜΑΤ για τις συνθήκες στην Κερατέα

Του Κωστα Oνισενκο

«Σε διατάσσει η υπηρεσία σου και πας στα ΜΑΤ, από ’κει βρίσκεσαι κάθε μέρα στην Κερατέα, να μην ξέρεις αν θα γυρίσεις σπίτι σου σώος ή θα βρεθείς στο νοσοκομείο με εγκαύματα τρίτου βαθμού. Οι κάτοικοι στην Κερατέα χτυπάνε αδιάκριτα και είναι θέμα τύχης που δεν έχει σημειωθεί κάποιος σοβαρός τραυματισμός ή κάτι χειρότερο. Ούτε ζητήσαμε να είμαστε εδώ, ούτε έχουμε προσωπικά με τους ανθρώπους που υπερασπίζονται το δίκιο τους. Από την άλλη και εμείς δεν είμαστε από πέτρα, όταν μας πετάνε πέτρες, μολότοφ και μας βρίζουν άσχημα, δεν καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια». Οι άντρες των ΜΑΤ που διατίθενται καθημερινά στην Κερατέα μιλούν με αγανάκτηση για τις συνθήκες της δουλειάς τους στην περιοχή, για τους συνεχείς κινδύνους και τις υπερβολικά πολλές ώρες εργασίας. «Τώρα που είναι κλειστή η λεωφόρος Λαυρίου χρειαζόμαστε επιπλέον 4 ώρες για μετακίνηση». «Μου έχει τύχει να πάω στη δουλειά στις 9.30 το βράδυ και να φύγω από την Κερατέα στις 11.15 το πρωί της επομένης. Στις ώρες που μεσολαβούν μπορεί να δεχθούμε επιθέσεις και εκατοντάδες μολότοφ. Στα 20 χρόνια που είμαι στη δουλειά πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο» μας λέει ο αστυνομικός των ΜΑΤ και συνδικαλιστής κ. Σωκράτης Μάγκας.

Οπως ισχυρίζεται ο συνδικαλιστής, «οι επικεφαλής των διμοιριών προσπαθούν να μη μετατρέψουν τη δουλειά μας σε βεντέτα κατά των κατοίκων της Κερατέας. Παράλληλα πιστεύω ότι δεν έχουν γίνει υπερβολές, ακρότητες εκ μέρους των αστυνομικών των ΜΑΤ στην περιοχή». Αλλοι αστυνομικοί, στους οποίους η υπηρεσία τους δεν επιτρέπει να μιλούν στα ΜΜΕ, εκφράζουν ανώνυμα τον θυμό τους για τις άγριες επιθέσεις που δέχονται από τους κατοίκους. «Δεν ξέρω αν το βλέπουν σαν παιχνίδι και δεν καταλαβαίνουν τι κάνουν, πάντως ο κίνδυνος είναι μεγάλος από αυτές τις επιθέσεις», ανέφερε αστυνομικός.

Aνακοίνωση

Σε χθεσινή ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι χρησιμοποιεί την αστυνομία, την καθημερινή παρουσία τουλάχιστον 300 αστυνομικών στην Κερατέα, ως μέσο εκτόνωσης κοινωνικών αντιδράσεων. «Είναι ανεπίτρεπτο οι συνάδελφοί μας να ζουν με τον κίνδυνο πιθανών δολοφονικών επιθέσεων, να λοιδορούνται και να απαξιώνονται επειδή η πολιτεία δεν κατάφερε τόσα χρόνια να προασπισθεί το δημόσιο συμφέρον», ανέφερε η ΠΟΑΣΥ, ζητώντας την απόσυρση των αστυνομικών δυνάμεων από την Κερατέα. Εξάλλου, η Ενωση Αστυνομικών Αττικής απείλησε ότι θα προχωρήσει σε μήνυση κατά των αστυνομικών προϊσταμένων για τις υπερωρίες που χρωστάει η υπηρεσία στους άντρες των ΜΑΤ, οι οποίοι παραμένουν επί τέσσερις μήνες στην Κερατέα, αλλά και κατά παντός υπευθύνου για τις επιθέσεις σε βάρος συναδέλφων τους.

από http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_14/04/2011_438885

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Περνάει ο στρατός της Ελλάδος φρουρός

Το όμορφο σ' αυτά είναι η έμμεση παραδοχή ότι δε θα κάνουν πάντα κουμάντο χάρι στους συντηρητικούς κοινωνικούς αυτοματισμούς, στην πειθάρχηση και την αμβλύνοια του λαού... Φυσικά δεν εξαντλείται στην άμεση ωμότητα η βίαιη κατασταλτική δύναμη του κράτους, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.



Τρίτη 27 Απριλίου 2010

για το ασυλο

Το τελευταιο διαστημα βλεπουμε μια σημαντικη υποχωρηση όσον αφορα το ασυλο. Για χρονια το πανεπιστημιακο ασυλο δυσφημουνταν από το συστημα, ιδιαιτερα μεσω των ΜΜΕ, ενώ παραλληλα η υποχωρηση του φοιτητικου (αλλα και του εργατικου και του ευρυτερου) κινηματος, τοσο σε μεγαλη κλιμακα από τα μεσα του ’80 οσο και μετα τις καταληψεις του 06-07 διαμορφωνουν αρνητικους συσχετισμους ως προς την υπερασπιση του, καθως αυτή βασιζεται στη συνεχη νοηματοδοτηση του μεσα από ζωντανες κινηματικες, πολιτικες, πολιτιστικες κλπ διαδικασιες οι οποιες το χρησιμοποιουν δινοντας ταυτοχρονα το νοημα που εμεις θελουμε σε αντιθεση με αυτό που προσπαθει να επιβαλλει η κυριαρχια. Η προπαγανδα του συστηματαος και οι παροντες αρνητικοι συσχετισμοι στην κοινωνια δεν εχουν ως βαση το «ψεμα», τις προβοκατσιες κλπ (όχι ότι και αυτά δεν παιζουν ρολο, δε χρησιμοποιουνται) αλλα τη δικη μας αδυναμια να δωσουμε στο ασυλο το νοημα που θελουμε.

Βλεπουμε λοιπον το ασυλο, όπως το ξεραμε, να καταργειται. Ο νεος νομος πλαισιο, αποκρυσταλωνοντας τους σημερινους κοινωνικους συσχετισμους, επανανοηματοδοτει το ασυλο ως προστατη της εκπαιδευτικης και ερευνητικης διαδικασιας των πανεπιστημιων, εναντια σε κινητοποιησεις και αγωνες αλλα και σε τελικη αναλυση και σε οτιδηποτε δεν εντασεται στην επισημη εκπαιδευση και ερευνα του πανεπιστημιου. Στοχος είναι ένα αποστειρωμενο πανεπιστημιο, κλειστο στην κοινωνια και ανοιχτο στις επιχειρησεις, οπου η εντατικοποιηση και η πειθάρχηση δε θα αφηνουν περιθωρια ελευθερης εκφρασης και δημιουργιας, για να μη μιλησουμε καν για αγωνες και πολιτικες διαδικασιες. Προφανως, όλα αυτά εντασονται στο γενικοτερο κλιμα καταστολης και περιστολης δημοκρατικων δικαιωματων που προετοιμαζει το συστημα για να καταστειλει τις αντιδρασεις εναντια στη σφοδρη επιθεση που εχει ξεκινησει σε κάθε εργατικο και λαικο διακαιωμα εν μεσω της κρισης του καπιταλισμου που διανυουμε.

Η επιδειξη της ισχυος του συστηματος με τους μπατσους να αλωνιζουν στο ΑΠΘ και σε αλλα πανεπιστημια για γελοιες εως ανυπαρκτες αφορμες είναι μια οψη του ζητηματος. Μια άλλη οψη, και η οποια δεν εχει λαβει τη σημασια που θα επρεπε, εστω από τον πολιτικοποιημενο αριστερο κοσμο των πανεπιστημιων, είναι οι κλειδωμενες αιθουσες, οι κλειδωμενες εξωτερικες πορτες ειδικα νυχτερινες ωρες και σαββατοκυριακα , η σε πολλες σχολες ουσιαστικα απαγορευση αφισοκολλησης (αντιθετα το ΑΠΘ συνεργαζεται και χαριζει χρηματα στο 18-24, μια εταιρια που διοργανωνει εκδρομες και ταξιδια και η οποια ρυπαινει σε καθημερινη βαση και σε υπερβολικο βαθμο ολοκληρο το ΑΠΘ με τις διαφημιστικες αφισες της), ενώ χαρακτηριστικη του που παμε ηταν η αποφαση που ειχε προσπαθησει να εφαρμοσει το τμημα νομικης αθηνων να επιτρεπεται η εισοδος στη σχολη μονο με επιδειξη πασο (και οποιος νομιζει πως μια τετοια κατασταση είναι πολύ μακρυα μας είναι γελασμενος, αυτή είναι ακριβως η κατασταση που επικρατει στα ευρωπαικα πανεπιστημια και αυτή θελουν να επιβαλλουν και εδω). Πανω σε αυτά ερχεται και το τελευταιο περιστατικομε κινηματογραφικες ομαδες του πολυτεχνειου, όταν μια εταιρια προστασιας πνευματικων δικαιωματων και νομικος εκπροσωπος πολυεθνικων κολοσσων εστειλε εξωδικο στο πανεπιστημιο ζητοντας του να απαγορευσει την προβολη του «αβαταρ» και η πρυτανεια απαντησε δινοντας τους τα ονοματα των φοιτητων που ειχαν κλεισει την αιθουσα. Επισης παραλληλα, η κοσμητεια του πολυτεχνειου ζητουσε από την κινηση «ένα καραβι για τη γαζα» 2000 ευρω για τη χρηση του κεντρικου αμφιθεατρου του πολυτεχνειου και όταν τελικα αυτή κλειστηκε από κινηματογραφικη ομαδα του πολυτεχνειου τελικα για να μη δωθουν τα χρηματα (πραγμα που σιγουρα δεν αποτελει καμια λυση), η κοσμητεια για να επιτρεψει την προβολη της ταινιας ζητουσε τα πνευματικα δικαιωματα της ταινιας που θα προβαλονταν εκει στα πλαισια της εκδηλωσης. Είναι ισως η πρωτη φορα που γινονται προσπαθειες από τα διοικητικα οργανα του πανεπιστημιου να απαγορευτουν εκδηλωσεις μεσα στο πανεπιστημιο λογω του περιεχομενου τους, και μαλιστα ενώ αυτές διοργανωνονται από φοιτητικους συλλογους, στα πλαισια των οποιων λειτουργουν οι συγκεκριμενες ομαδες!

Κατά αρχας πρεπει να αναγνωρισουμε την υποχωρηση στο να κλειδωνονται οι αιθουσες του πανεπιστημιου και στο οτι για να τις χρησιμοποιησει κανεις (ειτε συλλογος, ειτε καποια πολιτιστικη ομαδα, ειτε παραταξη/σχημα/πρωτοβουλια, ειτε ο Γιαννης, η Μαρια και ο Νικος) χρειαζεται γραπτη αιτηση για αδεια από τους υπευθυνουν των κτηριων. Με αυτό αυτοματα αποδεχομαστε πως οι χωροι αυτοι δεν είναι δημοσιοι αλλα κρατικοι και αν το κρατος απλα αν εχει τη διαθεση μας τις παραχωρει. Επιπλεον όμως είναι φανερο από το τελευταιο αυτό περιστατικο, αλλα και από πολλα προηγουμενα μικροτερης εμβελειας, πως δεν υπαρχει μια «καλη συνεργασια» με τις πανεπιστημιακες αρχες που θα εκανε αυτή τη διαδικασια απλα ένα «τυπικο» θεμα. Ουτε οι δικαιολογιες περι ζημιων μπορουν να είναι πιστευτες στο ελαχιστο καθως από τη μια δεν υπαρχουν σοβαρα προηγουμενα με ζημιες στη διαρκεια εκδηλωσεων αλλα ουτε στις σχολες οπου οι αιθουσες δεν κλειδωνουν (ακομα) παρατηρειται κανενα φαινομενο καταστροφων. Αλλωστε αν καποιος θελει ντε και καλα να κανει ζημιες δε θα τον αποτρεψει ένα λουκετο.

Υπαρχει όμως και το ζητημα των εξωτερικων θυρων των κτηριων του πανεπιστιμιου. Το τελευταιο διαστημα βλεπουμε πολλες πορτες να κλειδωνουν από το μεσημερι ακομα η και να είναι παντα κλειδωμενες. Στη ΣΘΕ συγκεκριμενα από τις απογευματινες ωρες μονο η κεντρικη εισοδος είναι ανοιχτη. Πολλες σχολες επισης κλειδωνουν τελειως μετα τις 10 καθως και τα σαββατοκυριακα ενώ σε αρκετες από αυτές δεν υπαρχει καν θυρωρος όπως προβλεπεται από τη συμβαση του πανεπιστημιου με την εργολαβικη εταιρια που κατά καιρους αναλαμβανει τη φυλαξη (τωρα είναι η ασπις, θυγατρικη της iss) καθως ο εργολαβος δηλωνει ειτε εικονικα προσωπα ειτε τσιρακια του για να παιρνει ο ιδιος τα χρηματα που υποτιθεται δινει το πανεπιστημιο για το θυρωρο. Περα από το τελειως αμεσο και πρακτικο του ζητηματος (ειδικα στην τελευταια περιπτωση στην οποια η εισοδος σε κτηρια του πανεπιστημιου αποκλειεται τελειως για καποιον μη εχοντα κλειδια), συμβαλει στην επικρατηση του κλιματος αποστειρωσης και ελεγχου στο ποιος μπαινει στο πανεπιστημιο και δημιοργει ενα κλιμα αποξενωσης του πανεπιστημιου απο τους φοιτητες, χτυποντας τον ελευθερο κοινωνικο χαρακτηρα του πανεπιστημιου.

Μονη λυση είναι να επανοικιοποιηθουμε οσα μας ανηκουν. Και για αυτό πρεπει ολοι να αναλαβουμε τις ευθυνες που μας αναλογουν στην καθημερινοτητα μας στο πανεπιστημιο πρωτα από όλα. Από σχηματα, πρωτοβουλιες μεχρι πολιτιστικες ομαδες και οποιονδηποτε, φοιτητη η μη, δραστηριοποιειται μεσα στο ασυλο, δεν εχουμε κανενα λογο να ζηταμε οποιαδηποτε αδεια για να χρησιμοποιησουμε χωρους που πρεπει να μας ανηκουν. Να υπερασπιστουμε αυτά που κανουμε μεσα στο ασυλο και για τους λογους που τα κανουμε. Κανενας πρυτανης, κανενας κοσμητορας, κανενα θεσμικο οργανο του πανεπιστημιου δεν εχει κανενα λογο για το περιεχομενο μιας οποιουδηποτε τυπου εκδηλωσης μεσα στο ασυλο. Σημερα ηταν με μια κινηματογραφικη ομαδα και αφορουσε τα πνευματικα δικαιωματα μιας ταινιας, αυριο μπορει να είναι μια εκδηλωση για τα μεταλλαγμενα για την οποια καποια εταιρια βιοτεχνολογιας θα στειλει εξωδικο στο πανεπιστημιο ζητωντας να την απαγορεψει θεωρωντας τη συκοφαντικη δυσφημιση. Επειδη ένα τετοιο μελλον δεν είναι και πολύ μακρυνο, πρεπει τωρα να προασπισουμε την ελευθερη εκφραση και διακινηση ιδεων μεσα στο πανεπιστημιο, να υπερασπιστουμε τον κοινωνικο ρολο που μονο εμεις και καμια πρυτανεια μπορουμε να δωσουμε στο χωρο αυτόν. Να προασπισουμε το ΔΙΚΑΙΩΜΑ μας να κανουμε ότι εκδηλωσεις θελουμε χωρις να ζηταμε καμια αδεια, να μπορουμε κολλαμε αφισες και να μην τις βγαζουν το επομενο δεκαλεπτο, να μπορουμε να μπαινουμε στο πανεπιστημιο χωρις να απαιτειται ουτε καν να εχουμε κλειδι (που σημαινει ότι ο κωλος μας καλα είναι βολεμενος και δε μας ενδιαφερει τιποτε αλλο). Ο πρυτανης το εκανε ξεκαθαρο στη συναντηση με τις κινηματογραφικες ομαδες, ότι θα απαγορευει (στο βαθμο και με τον τροπο που πρακτικα μπορει να το κανει καθε φορα) οποιαδηποτε «παρανομη» προβολη, εκδηλωση κλπ υποπεφτει στην αντιληψη του μεσα στο ΑΠΘ. Και τελικα ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ. Να εφαρμοζει τις κυριαρχες πολιτικες του κρατους και των αφεντικων. Το να ζηταμε έναν πρυτανη «με αρχιδια» να υπερασπιστει το δικαιο είναι σαν να ζηταμε έναν συνταγματαρχη «με αρχιδια» να σωσει τη χωρα Αντι να κλαψουριζουμε ή να τον παρακαλαμε να μας βρει νομικη λυση σε ένα προβλημα που είναι ετσι και αλλιως πολιτικο, να δουμε εμεις οι ιδιοι πως μπορουμε να υπερασπιστουμε αυτό που κανουμε μεσα στο ασυλο και για τους λογους που το κανουμε, υπερασπιζοντας ετσι και το ιδιο το ασυλο.

Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Στέκι στο βιολογικό ώρα μηδέν

 Καιρος να μιλησουμε ολοι εξω απο τα δοντια και χωρις οποιονδηποτε φοβο. Φοβο ειτε μη χαρακτηριστουμε "φασιστες" και "μπατσοι" ειτε φοβο απο τις αντιδρασεις των "συντροφων" της στριτ ατακ και των γνωστων πρακτικων τους. Συμπεριφορες ετσιθελισμου, νοοτροπιες τσιφλικιου και παντα πατωντας στη βια απεναντι σε οποιονδηποτε εχει αντιθετη αποψη καιρος να βρουν την απαντηση που τους αρμοζει.


Και ειδικοτερα τωρα γιατι, για οσους γνωριζουν, το στεκι στο βιολογικο ειναι ενας απο τους ζωντανοτερους και κοινωνικους χωρους του ΑΠΘ. Δεν εχει καμια σχεση καν με τα διαφορα πολιτικα στεκια που υπαρχουν σε αλλες σχολες. Το ιδιο το στεκι ειχε δεχτει πολλες επιθεσεις στο παρελθον (θυμιζουμε πριν κατι χρονια, οπου ο τοτε κοσμητορας και νυν υποψηφιος πρυτανης Φιλιππιδης ελεγε πως ειχε μπει μεταμφιεσμενος μεσα και εβλεπε να γινεται εμποριο ναρκωτικων και αλλα τετοια γελοια, εως προσφατα το 2008, μετα το με μαζικους ορους κατεβασμα των μπαρων του ΑΠΘ οπου ο πρυτανης Μανθος εβγαζε φωτογραφιες τον κοσμο μεσα στο στεκι).

Λοιπον, ανοχη τελος.

αναδημοσιευση απο τα κρυμμενα του ιντυ (προφανως η ΣΟ δεν ανεχεται να τα χωνουν στους "συντροφους" της στριτ ατακ): http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1154583
Στέκι στο βιολογικό ώρα μηδέν...
Πριν από μερικές μέρες γκρεμίστηκαν τα λυόμενα του Α.Π.Θ.. Εκεί μεταξύ άλλων στεγαζόταν και η κατάληψη street atack. Μετά τη "έξωση" από τα λυόμενα θεώρησαν σκόπιμο (και καλά κάναν) να  βρουν άλλον χώρο να στεγάσουν τα live  τους.

Με το έτσι θέλω και με τις πλάτες του συναυλιάδικου του στεκιού (biologica) τα live τους μεταφέρθηκαν στο στέκι στο βιολογικό, χωρις να έχει ρωτηθεί κανένας από τη συνελευση του στεκιου. Η μόνη ενημέρωση ήταν ένα σημείωμα με ημερομηνίες που υποτίθεται ότι ήταν της biologica.

Όσοι γνωρίζουν από Θεσσαλονίκη γνωρίζουν τα έργα και τις ημέρες της street atack και τους τραμπουκισμους που έχουν κάνει κατά καιρούς εναντίον, αριστερών, αναρχικών και απλών φοιτητών με αποκορύφωμα τον παρολίγο θανασιμο τραυματισμό μέλους της αριστερης πάρεμβασης πολιτικών μηχανικών el condor passa το 2006 μετα από εισβολή τους σε πάρτυ του σχήματος όπου τραυμάτισαν πανω απο 20 άτομα, έσπασαν τα πάντα και έκαψαν το καμαράκι του συλλόγου σπουδαστών αρχιτεκτονικής.

Σε παλαιότερες συζητήσεις στη συνέλευση του στεκιού (πια δεν τις παρακολουθω) είχε γίνει ξεκάθαρο ότι είναι ανεπιθύμητοι στο χώρο και μια φορα που ήθελαν να κάνουν live με το ετσι θέλω τους είχαμε κλείσει απ' έξω.

Το στέκι στο βιολογικό είναι μία από τις παλαιότερες καταλήψεις στη χώρα (από το 1987) και είναι ένας ελεύθερος, ανοιχτός χώρος για όλους τους φοιτητές μέσα στο όλο και πιο αποστειρωμένο πανεπιστήμιο και ήταν πάντα στο πλάι του κινήματος από τις καταλήψεις του 87 και του 91 μέχρι το Δεκέμβρη του 08 και σήμερα. Τον χώρο δεν τον αντιλαμβανόμαστε σαν ένα κλειστό μαγαζάκι για να περνάμε καλά μεταξύ μας αλλά έναν χώρο για όλους (εκτος από φασιστες, ρατσιστες κλπ) γι αυτό και δεν πρέπι να δεχτούμε ετσιθελικές συμπεριφορές.

Η συνέλευση συνήθως γίνεται Δευτέρα 7μμ.
Πιστεύω ότι όσοι είχαμε ή έχουμε κάποια αναφορά στο χώρο αλλά και όσοι ενδιαφερόμαστε πρέπει να βρεθουμε να συζητήσουμε τι θα κάνουμε.

Λευτεριά στο βιολογικό!

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

οσα φωτα κι αν αναψεις το σκοταδι δε νικιεται απ' τα ιδια σου τα ματια σαν γεννιεται (ακους αριστερα;)

αυτη τη φωτογραφια την αφιερωνω σε αυτους που θα νιωσουν οτι νιωθω γιατι μπορουν να τη δουν και να τη νιωσουν απο την οπτικη γωνια της φωτογραφικης και ο νοων νοειτο. Ειμαι σιγουρος 2-3 ατομα θα με νιωσουν και θα αισθανθουν την αναγκη να κλαψουν μαζι μου. Οταν τη δουν μετα απο μερες μαλλον.

Δεν ξερω, σκατα. Τι ειδα σημερα; Ειδα ενα χωρο να μην μπορει να απαντησει, αυτο ειδα. Εναν α/α χωρο να μην εχει ιδεα απο μαζικη παρεμβαση σε συλλογους και να δρουν ως αυτονομα κομματοσκυλα (σημειωση: παυω πλεον να αυτοπροσδιοριζομαι ως αυτονομος, εχει καταντησει γελοιο πια. Αν η ταμπελα δε σε βοηθαει να δειξεις στον αλλο τι εισαι δεν εχει νοημα) κατι το οποιο ξενερωσε τρελα ανενταχτο κοσμο το βραδυ. Μια εξωκοινοβουλευτικη αριστερα που πλην των αγωνστικων κινησεων που ειχαν ξεκαθαρισμενη πολιτικη αποψη (και πολυ σωστη κατα την αποψη μου) οι υπολοιποι να μη θελουν να συγκρουστουν κατα αρχην με ολο τον αναρχιζοντα συρφετο και τις λογικες πρωτοποριας του και το βραδυ βλεποντας πως δεν μπορουν να ελεγξουν την κατασταση να μην τολμησουν να αρθρωσουν φραση. Και καλα να παθουν.

Μη νομιζετε οτι αυτο ειναι κραξιμο. Αυτο ειναι χαιδεμα σε σχεση με πραγματα που ειδαμε και ακουσαμε σημερα. Και κυριως τις λογικες πισω απο ολα αυτα. Τις πολιτικαντικες και τις απολιτικες. Γιατι η πολιτικη εχει παει βολτα εδω και καιρο.

Δε με νοιαζει. Ας κοιταξουμε τη δουλεια μας εμεις. Απλα φτανεις σε ενα σημειο οπου τα πραγματα εχουν φτασει στο ναδιρ και περιμενεις μια σοβαροτητα, μια αντιληψη του οτι εδω δεν μπορουμε αλλο να παιζουμε.

Τι να πω, καλα κουραγια. Το πολιτικο εχει αποτυχει προς το παρον. Το κοινωνικο θα το δουμε πως θα παει...



και ενα φοβερο τραγουδι απο τον πητερ χαμμιλλ που αυτη τη στιγμη το νιωθω απολυτα. Εχει και τους στιχους στην περιγραφη.

Which one is false and easy,
which one harder?
Of that,
of this,
of me
I'm really not too sure.

________________εντιτεντ ον 02:00 26/2_______________________

τι σου ειναι αυτοι οι αυτονομοι γραφειοκρατες τελικα. Κνιτες εχω δει να τα κανουν αυτα μονο και ισως οχι τοσο ξεδιαντροπα. Ψηφισμα για πορεια και καταληψη πρυτανειας; Με τα λευκα να πλειοψηφουν; Αυτο ειναι ανοιγμα στους συλλογους; Απο ποτε για κεντρικα ζητηματα μπαινουν κινητοποιησεις μεσω ψηφισματων, στο τελος της ΓΣ οπου κανενας δε δινει σημασια; Μπραβο γινατε οτι θελατε παντα. Το γραφειοκρατικο αντιβαρο των ΕΑΑΚ. Με τη μονη διαφορα οτι τα ΕΑΑΚ μπορουν να βγαλουν πολιτικο λογο ενω οι αυτονομοι ειναι ανικανοι και για αυτο. Πολιτικοι χωροι που πρωτοστατουν στη διαλυση και ευτελισμο συλλογικων διαδικασιων θα επρεπε να ντρεπονται. Οπως θα επρεπε να ντεπονται και αυτοι που δεν εχουν το θαρρος να στηριξουν την αποψη τους επειδη εχουν τους αρασιτες στα σχηματα τους που τους εχει γενικα πιασει αναρχομαλακινση. Ποιος θα τολμουσε να κανει αυτα που γινονται εδω και 2 μερες πριν 2 χρονια, οταν υπηρχε εστω μια συγκροτηση στο φκ; Κανενας. Οχι οτι τοτε ηταν ολα τελεια. Αλλα αν μας ελεγε καποιος οτι θα εμπαιναν οι μπατσοι στο ασυλο και η απαντηση θα ηταν να μπουμε 100 ατομα στην πρυτανεια και οχι να γινουν συνελευσεις στους συλλογους θα μας επαιρναν με τις κλωτσιες και καλα θα τον εκαναν. Αλλα ετσι ειναι, τωρα κανενας δεν απολογειται σε κανενα.

Σε αλλο κοσμο ζει το "πιο ριζοσπαστικο κομματι της κοινωνιας" (κατα τα λεγομενα κεντρικου συνδικαλιστη) και σε αλλο η ιδια η κοινωνια. Το τι γινεται εκει εξω δεν αγγιζει κανενα μου φαινεται. Δεν ειναι ζητημα απλα πολιτικης αποψης. Ειναι ζητημα οτι δεν αισθανεται την αναγκη, δε ζει την κοινωνικη κατασταση για αυτο και μιλαει για 1400, για ασυλο στους εργασιακους χωρους την ιδια στιγμη που οι εφημεριδες μιλαν για παγωματα και μειωσεις μισθων και συνταξεων, για απολυσεις, για αρση μονιμοτητας στο δημοσιο. Μια βολτα απο οαεδ φτανει για να παρεις μια οσμη της καταστασης ακομα και αν δεν τη βιωνεις. Και τωρα το προγραμμα σταθεροτητας. Αλλα ενταξει ειμαστε ιμπεριαλιστικη χωρα και θα εξαγουμε την κριση στα υπολοιπα βαλκανια.

Δεν πειράζει πέστε κάτω λάθος κάνω τώρα. Θαρρώ-νομίζω δεν υπάρχει απ’ άκρη σ’ άκρη στη γη δεν σκοντάφτω. Ταλέντο βγάζω απ’ το δικό σου νόημα; Τέχνη βαφτίζω(;) Ο βλάσφημος δεν είμαι; Πρέπει ή δεν πρέπει; Πολιτική ή μεταίχμιο ή ότι άλλο παίζει. Φαντεζί χρώμα• λόγια δεν μου είπε, κρατώ ακόμα κόντρα. Τίποτα. Πρέπει μόνο, πολιτική μόνο, λόγο μόνο, ουσία μόνο, βοήθεια στο δρόμο. Έτσι ξέρω μόνο, έτσι πρέπει μόνο. Θα φορτώσω και θ’ αρχίσω την πλάκα εις βάρος.. Θάρρος εκεί που η περίσταση το επιβάλει–πάντως δεν χρειάστηκε μείωση εκατέρωθεν για να φανεί ο πιο μεγάλος-μόνο έτσι ξέρω, παύση δεν παίζει. Λέξη λέξη θα σε καταλάβω• βγάζεις νόημα έτσι.

ΥΓ προς ΟΚΔΕ, κειμενο απο την καταληψη πρυτανειας βγηκε η ακομα; χααχαχαχααχ

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

περι βιας και καλα

ειμαι μικρος, ειναι και αργα (ή νωρις, τελος παντων) αλλα θα το πω. Πως γινεται σε ενα δικαστηριο να αποφασιζει ενας ανθρωπος, και πως μπορει μια τετοια αποφαση να ειναι εστω και κατ'επιφαση αντικειμενικη, αν καποιοι ανιρωποι δικαιουνται να διεκδικησουν κατι. Ποιο δικαιωμα μπορει να εχει καποιος να απαγορευσει σε 250 ανθρωπους που στεκονται μπροστα του να διεκδισουν πραγματα που για τον πολιτισμο μας και καλα ειναι αυτονοητα; Και δεν αισθανεται τη συνειδηση του ενοχη να τον κυνηγαει; Και αν δεν τον κυνηγαει η συνειδηση του, μηπως ξερω γω θα επρεπε να τον κυνηγησει κανενας αλλος, να του σπασει το κεφαλι στα δυο να μαθει; Και μην ακουσω για βια και σαχλαμαρες, δεν ειναι βια να επιχειρεις να καταστρεχεις τις ζωες εκατονταδων ανθρωπων, αλλα ειναι βια να ανοιγεις το κεφαλι αυτου του μαλακα ή της σκροφας.

Ενταξει, καταλαβαινω πως δεν ειναι ατομικο αλλα ζητημα θεσμων, μηχανισμων, σχεσεων κλπ αλλα και το ανθρωπινο υπαρχει, ή τελος παντων "ανθρωπινο" να το κανει ο μαρξ.

Σπερνεις τη βια, θεριζεις βια, που λεει και ενα τραγουδι.

\


Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

απλα τα πραγματα

ή τα κανουμε πουτανα στα πανεπιστημια, γινονται συνελευσεις συλλογων και υπερασπιζομαστε το ασυλο ή να αρχισουμε να το ξεχναμε.

Η ανασυγκροτειται το φκ με συνελευσεις κλπ ή γινομαστε ευρωπη.

Να καταλαβουμε πως τα πραγματα ειναι πολυ σοβαρα, παρα πολυ σοβαρα και οτι ηταν να προσφερει το τουρλομπουκι το προσεφερε και εδω και 3 μερες οι μπατσοι κανουν βολτες στο ασυλο χωρις ντροπη, χωρις κοινωνικη κατακραυγη. Η οργανωνομαστε, ανασυγκροτουμαστε, βγαινουμε στην υπολοιπη κοινωνια και περοφρουρουμε (με οτιδηποτε μεσα χρειαστει και σε οποιοδηποτε σημειο αναγκαστουμε να φτασουμε) το ασυλο και τις κινητοποιησεις μας και το πολιτικο τους περιεχομενο τοσο απο την αστυνομια οσο και απο διαφορους παιχνιδιαρηδες που μαλιστα βγαινουν πρωτοι πρωτοι μετα και στα αρχιδια τους οι αλλοι και μην ακουσω μαλακιες, η το χασαμε μαγκες το παιχνιδι.

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Εκρηκτικος μηχανισμος στο στεκι buena ventura

Μιλαμε για οχι αστεια, αυτος ο εκρηκτικος μηχανισμος (παρομοιος του ειχε τοποθετηθει και στο στεκι σφεντονα το καλοκαιρι) θα μπορουσε να ΣΚΟΤΩΣΕΙ ακομα και εναν τυχαιο διερχομενο. Το οτι δεν εχουν υπηρξει θυματα ειναι απλως θεμα καθαρης τυχης.

Η ανακοινωση της Α-ΑΚ

Σχετικά με την τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στον ελεύθερο κοινωνικό χώρο
24 Νοεμβρίου 2009, Αλληλεγγύη (Θεσσαλονίκη)

Σήμερα τα ξημερώματα στις 3:55, ο ελεύθερος κοινωνικός χώρος Buena Ventura(στον οποίο στεγάζεται η συνέλευση της Αλληλεγγύης-Αντιεξουσιαστική Κίνηση), δέχτηκε επίθεση με ισχυρό εκρηκτικό μηχανισμό.

Ο τρόπος με τον οποίο τοποθετήθηκε ο μηχανισμός καταδεικνύει το ηθικό περιεχόμενο των δραστών που δεν είναι άλλο απ'αυτό του δολοφόνου, καθώς στόχος δεν ήταν μόνο το Buena Ventura αλλά ολόκληρη η γειτονιά.
Επιγραμματικά, έσπασαν τζάμια των γύρω πολυκατοικιών σε ακτίνα 15 μέτρων στα οποία επίσης καρφώθηκαν θραύσματα με άμεσο κίνδυνο για τις ζωές των ενοίκων της γειτονιάς καθώς επίσης θραύσματα χτύπησαν 3 αυτοκίνητα, πράγμα που τονίζει το δολοφονικό χαρακτήρα της επίθεσης, αφού γίνεται ολοφάνερο ότι οποιοσδήποτε τυχαίος περαστικός θα μπορούσε να ήταν θύμα της επίθεσης.


Η επίθεση αυτή αποτελεί την κορυφή του παγόβουνου-πλαισίου καταστολής και άνθισης της παρακρατικής δράσης, κάτι που άλλωστε αποτελεί και παράδοση της Θεσσαλονίκης. Αρχίζει από τη δράση της "Καρφίτσα" και απολήγει στην τοποθέτηση του μηχανισμού στο Buena Ventura.
Γίνεται πλέον ολοφάνερο ότι στοχοποιούνται ελεύθεροι κοινωνικοί χώροι, όπως άλλωστε έγινε και πριν από ένα εξάμηνο με την επίθεση στο στέκι των Αγωνιστικών Κινήσεων(Σφεντόνα). Ο τρόπος επίθεσης και η κατασκευή του εκρηκτικού μηχανισμού καταδεικνύει ότι πρόκειται για τους ίδιους δράστες, γεγονός που θέτει το εύλογο ερώτημα για το ποιός θα είναι ο επόμενος και ποιάς κλίμακας δράσης θα είναι αποδέκτης.

Τέτοιες επιθέσεις αποτελούν εκφάνσεις μιας φασίζουσας λογικής που στοχεύει στην τρομοκράτηση των αγωνιστών, μιας λογικής που βρίσκει κάλυψη και νομιμοποίηση σε πρακτικό επίπεδο από την ενορχηστρωμένη επίθεση που διεξάγει η εξουσία απέναντι σ'ότι γέννησε ο περασμένος Δεκέβρης.

Το κυνήγι μαγισσών, το πλαίσιο της μηδενικής ανοχής, η δαιμονοποίηση του αντιεξουσιαστικού κινήματος, τόσο από τα ΜΜΕ, όσο και από το κράτος, δια στόματος του "Προστάτη του Πολίτη" (Χρυσοχοίδη), δίνει το καλύτερο άλλοθι για την δράση κύκλων που λειτουργούν μέσα στο κράτος και παράλληλα με αυτό.
Στο πρόσωπό μας χτυπήθηκε όλο το κίνημα, καθώς θεωρούμε την επιλογή καθαρά τυχαία.

Στη θέση μας θα μπορούσε να ήταν οποιοσδήποτε διάλεγε το μονοπάτι του αγώνα και της αντίστασης.
Μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε ελεύθερος κοινωνικός χώρος, στέκι ή κατάληψη. Χτυπήθηκαν μέσα από εμάς όλα εκείνα τα κομμάτια της κοινωνίας που εξεγέρθηκαν το Δεκέμβρη καθώς ο συμβολισμός της ημερομηνίας δε μπορεί να θεωρηθεί τυχαίος, αφού είναι μετά τις μαζικές πορείες της 17 Νοέμβρη και 10 μέρες πριν τις 6 Δεκέμβρη, όπου συμπληρώνεται ένας χρόνος από τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου.
Η απάντησή μας δεν μπορεί να είναι άλλη από αυτή που έδωσε η ίδια η κοινωνία στην περσινή εξέγερση: Το κράτος και τα σκυλιά του δεν μας φοβίζουν.


Ανοιχτή Συνέλευση 24/11 στις 7:00 στο Buena Ventura

Αλληλεγγύη- Αντιεξουσιαστική Κίνηση

http://www.resistance2003.gr/

και ανακοινωση της ΣΦΕΝΤΟΝΑς για την επιθεση

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

για την αναληψη ευθυνης για το χτυπημα στο ΑΤ α.παρασκευης

βρισκεται εδω

Αποψη μου πως ειναι μουλαδες που απογοητευτηκαν απο το κακο εκλογικο τους αποτελεσμα και το εριξαν στην ατομικη τρομοκρατια. Η διαδηλωση του συνασπισμου θα αποκτησει με βαση τα νεα δεδομενα και αντισταλινικο-αντιζαχαριαδικο προσανατολισμο. Τα διαφορα πανο θα λενε: "η τρομοκρατεια δε θα περασει" "ουτε ζαχαριαδης ουτε σταλινισμος-δημοκρατια ταξη κι ανθρωπινος καπιταλισμος " "σας ζηταμε συγνωμη για τη σταση μας το δεκεμβρη" "να απελευθερωθει ο ομηρος του κρατους κορκονεας" "τρομοκρατια δεν ειναι η μισθωτη σκλαβια, ειναι οταν σκοτωνουν μπατσους-νεαρα παιδια" "ο λαος τους μπατσους αποκαλει αλητες, αλητες ειναι οι τρομοκρατες/τριες" και τετοια.

Καλη τρολια παντως, μπραβο σε οποιον την εκανε.

Ο βοθρος με τα σκατα

ανομια ειναι αντεπαναστατικη" (εσεις να δειτε...)

Δεν εχω κατι να σχολιασω πραγματικα. Η αθλιοτητα αυτου του σαπιου ψευτοαριστερου κομματος ειναι απεριγραπτη. Τη σωτουλα να την κατεβασετε στις επομενες εκλογες, θα βγαλετε καλο αθροισμα τετοια νουμερα που ειστε ολοι.

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

αλληλεγγυη στα τρολλ!

χτες ο σοσιαλογοκριτικος αμερικανικος ISP AT&T μπλοκαρε σε μεγαλο κομματι των πελατων του την προσβαση στο γνωστο τρολοκαναλο /b/ του 4chan.org. Αυτη η κινηση εντασεται στο γενικοτερο κλιμα τρομοκρατειας στο ιντερνετ που ξεκινα απο το νομο που θελουν να περασουν στη Γαλλια, την δικη του pirate bay στη σουηδια κλπ. Και τωρα θελουν να χτυπησουν την πρωτοπορεια του διαιντερνετικου κινηματος, τα τρολ. Και καθολου τυχαιο δεν ειναι πως χτυπαν το συγκεκριμενο καναλι, αν λαβουμε υποψιν τον πρωτοπορο ρολο που επαιξε στον αγωνα εναντια στην αιρεση της σαιεντολογιας, οταν η τελευταια απαιτουσε απο σαιτ να κατεβασουν βιντεο που τη σατυριζαν, αγωνα που εγινε γνωστος ως Project Chanology, που περιελαμβανε απο χακεριες μεχρι διαδηλωσεις εναντια στους σαιεντολογους.

Αυτες οι επιθεσεις δε μας τρομοκρατουν, μας κανουν πιο δυνατους, πιο επιμονους να τρολαρουμε και μας δινουν πιο πολυ φαντασια.

Παραλληλα καταδικαζουμε απεριφραστα τις DoS επιθεσεις που γινονται εναντια της ΑΤ&Τ μεσω του 4chan. Η πραγματικη τρολεταριακη εξεγερση θα ριξει ουτε ενα σαιτ.

Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

η τρομοκρατια δε θα περασει

Επιθεση παρακρατικων στο στεκι των αγωνιστικων κινησεων στη μακρυγιαννη

http://resistenciaelotta.blogspot.com/2009/07/blog-post_05.html

Επροκειτο για εκρηκτικο μηχανισμο (οχι εμπρηστικο οπως λανθασμενα αναφερεται σε αρκετα σαιτς) που, αν το στεκι ηταν ανοιχτο ή αν περνουσε κανενας περαστικος εκει γυρω μπορει να θρηνουσαμε θυματα λογω μεταλλικων αντικειμενων που εκτοξευτηκαν.

Εδω και αρκετο καιρο εχει αρχισει να υπαρχει μια ενταση της καταστολης απο την πλευρα του κρατους-"παρα"κρατους, και πολυ περισσοτερο καλλιεργιας ενος κλιματος τρομοκρατιας και εμπεδωσης της ιδεολογιας της ταξης-ασφαλειας στην καθημερινοτητα του λαου, με επιθεσεις σε στεκια, σκουπες σε μεταναστες, καγκελα σε πλατειες, συνεχης αστυνομικης παρουσιας σε καθε πορεια και πολυ συχνη χρηση χημικων, συνδικαλιστικες διωξεις και καταδικες, κουκουλονομους κλπ κλπ. Μια διαδικασια που εχει ξεκινησει αρκετο καιρο τωρα και μετα τα γεγονοτα του δεκεμβρη επιταχυνθηκε. Καθως το συστημα αντιλαμβανεται την ολη και πιο εντονη απονομιμοποιηση του, θα απαντα στους αγωνες με καταστολη.

ΥΓ για οσους εχουν βαρεθει να ακουν ατακες του στυλ "αν ψηφιζατε στις ευρωεκλογες δε θα γινονταν ολα αυτα" ενα πολυ καλο κειμενο απο την οπορτουνιστικη παρεκλιση

Απεναντι σε αυτο το κλιμα ειναι επιβεβλημενη η μαζικη μας παρουσια στην πορεια αλληλεγγυης στους μεταναστες αυριο. Ευτυχως στη θεσσαλονικη ο σεχταρισμος αριστερας-αα χωρου δεν ειναι τοσο εντονος που να δικαιολογει μια απαραδεκτη κατασταση σαν αυτη στην Αθηνα με τις δυο ξεχωριστες πορειες για το ιδιο ζητημα σε μια βδομαδα...

Δεν πα να μας χτυπαν με ολμους και κανονια, δεν πα να μας χαλαν τα πιο ομορφα μας χρονια, θα βαλουμε μπροστα τη μαυρη και την κοκκινη σημαια, για μας για μια ζωη πιο λευτερη πιο νεα.

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

Η ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ...


φοραει τηβεννο και μας απειλει...





Εκ της Συγκλήτου του ΑΠΘ


Θεσσαλονίκη 27 Μαρτίου 2009

Έκκληση της Συγκλήτου προς όλη την Πανεπιστημιακή Κοινότητα
Γνωρίζετε το γεγονός της λειτουργικής αιχμαλωσίας των υπηρεσιών του
κτιρίου Διοίκησης, από ομάδα ατόμων, η οποία «κατέλαβε» το κτίριο από
το πρωινό της Δευτέρας 16-3-09, και ανέστειλε τη λειτουργία των
υπηρεσιών του. Μέχρι σήμερα η ομάδα αυτή συνεχίζει την «κατάληψη»,
χωρίς να διαφαίνεται δυνατότητα λύσης της δραματικής αυτής κατάστασης.
Από την πρώτη στιγμή επισημάνθηκε, ότι στο θέμα της κ. Κούνεβα, που
αποτελεί την πρώτη απαίτηση των καταληψιών, το Αριστοτέλειο στάθηκε
εξαρχής θερμός δημόσιος υποστηρικτής και οικονομικός αρωγός.
Η δεύτερη απαίτησή τους από το ΑΠΘ είναι η μονιμοποίηση των
εκατοντάδων εργολαβικών υπαλλήλων. Εξηγήθηκε πλήρως, και σαφώς το
γνωρίζουν, ότι μόνο η Πολιτεία έχει τη δυνατότητα αυτή, και ότι το ΑΠΘ
στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις το δίκαιο αυτό αίτημα. Εξάλλου η
επιχειρούμενη λύση από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, που αφορά κατά μέσο
όρο 4 υπαλλήλους καθαριότητας σε κάθε νησί, με σύνολο περίπου 25
άτομα, εάν κιʼ αυτή ευοδώσει, δεν μπορεί να εφαρμοσθεί από το ΑΠΘ,
διότι ισχύουν διαφορετικές νομικές προϋποθέσεις για τους εκατοντάδες
υπαλλήλους του (περίπου 800).
Ακόμη γνωρίζουν πλήρως ότι σʼ ολόκληρο το εργολαβικό προσωπικό του
ΑΠΘ, οι νόμοι και όλες οι εργασιακές υποχρεώσεις πληρούνται στο
ακέραιο, και ότι όλοι οι υπάλληλοι έχουν πλήρη κάλυψη των νομίμων
όρων
εργασίας από το Αριστοτέλειο.
(σημειωση: και οι καταγγελιες που εγιναν απο εργαζομενους και
δεν υπηρξε ποτε απαντηση απο τις αρχες του ΑΠΘ;)
Όλοι γνωρίζουν ότι
το είδος αυτό της
εργασίας δεν αποτελεί προαιρετική επιλογή όλων των Πανεπιστημίων και
των δημοσίων φορέων, αλλά υποχρεωτική εφαρμογή της ισχύουσας
νομοθεσίας, από την οποία κανένας δεν μπορεί να αποκλίνει.
Είναι σαφές ότι οι όποιες εύλογες διαμαρτυρίες για το θέμα δεν
αφορούν διοικητικά το ΑΠΘ.
Επομένως είναι αυτονόητα προφανές ότι το να απαιτούν οι «καταληψίες»
από το ΑΠΘ, την εκτέλεση νομικής πράξης για μόνιμη πρόσληψη,, η οποία
κατά νόμο και διοικητικά είναι αδύνατη, καταδεικνύει ότι το μόνο που
πραγματικά επιδιώκουν είναι η παράλυση των διοικητικών υπηρεσιών, με
ό,τι δραματικό αυτό συνεπάγεται, τόσο από πλευράς αξιοπιστίας και
εγκυρότητας του Πανεπιστημίου μας, όσο και από πλευράς εκπληρώσεως των
ανειλημμένων νομικών, ακαδημαϊκών, οικονομικών, και πάσης άλλης φύσεως
υποχρεώσεων, συμπεριλαμβανομένων και των εργαζόμενων σʼ αυτό
(μετακινήσεις, μισθοδοσία, δώρο Πάσχα, ακαδημαϊκές και άλλου είδους
άδειες, κλπ).
Το ήδη πολλαπλώς τραυματισμένο και με μεγάλο μόχθο λειτουργικό Δημόσιο
Πανεπιστήμιό μας, δέχεται μια ολοκληρωτικής μορφής, εκτός λογικής,
ακατανόητη επίθεση, για να εκτελέσει κάτι που είναι αδύνατο. Αυτό
δείχνει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη μία επικίνδυνη προσπάθεια αποσύνθεσής
του, από αυτόκλητα άτομα, τα οποία δεν δηλώνουν ούτε όνομα, ούτε
ιδιότητα, ούτε ποιους εκπροσωπούν. Την αναστολή των λειτουργιών της
Διοικήσεως, δεν επιθυμούν ούτε οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι υπάλληλοι.
Με βάση τα παραπάνω και τις δραματικές πλέον συνθήκες που
δημιουργούνται από τον εξαναγκασμό σε παράλειψη εκπληρώσεως των
υποχρεώσεων του ΑΠΘ, η Σύγκλητος
καλεί όλους τους φοιτητές, τους
υπαλλήλους και τα μέλη ΔΕΠ, σε συνέγερση και παράσταση αποτροπής
της

«κατάληψης»,
την Τρίτη 31 Μαρτίου, ώρα 12:00, στην είσοδο του κτιρίου
Διοίκησης (σημειωση: αγανακτισμενους φοιτητες κλπ...)
..
Λόγω της δραματικής κατάστασης παρακαλούμε για την παρουσία σας ώστε
το Δημόσιο Πανεπιστήμιο να μπορέσει να παραμείνει όρθιο και
λειτουργικό, ενάντια στις όποιες σκοπιμότητες, την αυθαιρεσία, και τον
παραλογισμό.
Εκ της Συγκλήτου του ΑΠΘ


update:


Ανακοίνωση ενεργειών στο ΑΠΘ από την έκτακτη Σύγκλητο




Διεξήχθη σήμερα 27/3/2009 η έκτακτη Σύγκλητος του Αριστοτελείου
Πανεπιστημίου, στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, εξαιτίας της
«κατάληψης» του κτιρίου Διοίκησης, με μόνο θέμα τα τεράστια λειτουργικά
προβλήματα που έχουν προκύψει εξαιτίας της. Στο αμφιθέατρο εισήλθε
αυθαίρετα ομάδα φοιτητών, παρά τις υποδείξεις και τις παρακλήσεις του
Πρύτανη και των μελών της Συγκλήτου. Η συνεδρίαση έγινε παρουσία της
ομάδας αυτής, η οποία δημιούργησε πολλές δυσκολίες κατά τη διεξαγωγή
της.



Κατόπιν τούτων η Σύγκλητος σας γνωστοποιεί τις ενέργειες που αποφασίσθηκαν:







1) Η Σύγκλητος διαπιστώνει την αδυναμία της διοικητικής λειτουργίας
των Γραμματειών των Τμημάτων του Α.Π.Θ. εξαιτίας της διοικητικής τους
αποκοπής και έλλειψης επικοινωνίας και αλληλογραφίας με τις αντίστοιχες
διοικητικές υπηρεσίες του κτιρίου Διοίκησης, το οποίο βρίσκεται υπό
κατάληψη από τις 16/3/2009. Κατόπιν τούτου αποφασίζει την αναστολή όλων
των διοικητικών λειτουργιών των Γραμματειών των Τμημάτων του Α.Π.Θ.,
πλην των εκλογικών διαδικασιών που έχουν ήδη οριστεί σε ημερήσιες
διατάξεις, ενώ το εκπαιδευτικό έργο των Τμημάτων συνεχίζεται κανονικά.







2) Η Σύγκλητος και το Πρυτανικό Συμβούλιο δεσμεύεται, όπως
επανειλημμένα έχει δηλωθεί, να συνεχίσουν με την ίδια επιμονή την
προσπάθειά τους ώστε να διασφαλίσουν καλύτερους εργασιακούς όρους για
όλους τους εργαζόμενους στις εργολαβίες του Α.Π.Θ. Θα ενταθούν οι
προσπάθειες, εξαντλώντας όλες τις δυνατότητες τις οποίες παρέχει η
ισχύουσα νομοθεσία.







3) Η Σύγκλητος αποφάσισε να γίνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας, απ’ όλη την
Πανεπιστημιακή κοινότητα, προς την ομάδα των καταληψιών, την Τρίτη, 31
Μαρτίου και ώρα 12:00, ώστε να γίνει κατανοητή η δραματική κατάσταση
στην οποία έχει περιέλθει το Πανεπιστήμιο.







4) Εάν όλες οι προσπάθειες για την επίλυση του θέματος είναι
ατελέσφορες, αποφασίσθηκε να γίνει αποκατάσταση της παραβίασης του
ασύλου που υφίσταται όλη η Πανεπιστημιακή κοινότητα, και να της
αποδοθεί το δικαίωμα πρόσβασής της στο κτίριο Διοίκησης
, ώστε να
μπορεί να έχει ελευθερία διακινήσεως ιδεών και υποβολής σχετικών
αιτημάτων, με κάθε πρόσφορο και νόμιμο μέσο που διαθέτει η ακαδημαϊκή
κοινότητα και η Πολιτεία.








5) Όλοι οι υπάλληλοι των υπηρεσιών του κτιρίου Διοικήσεως, που τελεί
υπό κατάληψη, εισέρχονται σε άδεια, μέχρι να τους δοθεί η δυνατότητα
να εργαστούν κανονικά.

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΥΜΗΝΤΙΑ-κατω τα χερια απο το ασυλο 2

Η κυβερνηση με εμπροσθοφυλακη τους νεοναζι του ΛΑΟΣ αποφασισε να θεσει τερμα στο ιντυμηντια. Αυτη η σημερινη επιθεση δεν μπορει να μεινει αναπαντητη ουτε σε πρακτικο ουτε σε πολιτικο επιπεδο. Κανενα κρατος δεν εχει κανενα τετοιο δικαιωμα να φιμωνει οποια φωνη δε γουσταρει τουλαχιστον οσο περναει απο το χερι μας να αντιστεκομαστε και να αγωνιζομαστε.

και παρακατω το κειμενο που εβγαλε η Συντακτικη Ομαδα του ιντυ πριν μια μερα:

  ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ !  
   

  Tα αφεντικά, τα κυβερνητικά και τα λοιπά κομματικά υποχείριά τους προσπαθούν να φιμώσουν την ελεύθερη και ανεξάρτητη φωνή του Ιndymedia.  
   

  Μετά από την κοινωνική εξέγερση του Δεκέμβρη οι μηχανισμοί της εξουσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους να καταστείλουν τώρα ό,τι συντάχθηκε με αυτή την μεγαλειώδη λαϊκή έκρηξη θέλοντας να επιβάλουν την σιωπή και τον τρόμο.  
   

  Με γελοίες επερωτήσεις των ακροδεξιών ηθοποιών του κοινοβουλευτικού θεάτρου, και πλαισιωμένοι από τον χορό των ύπουλων και προβοκατόρικων δημοσιευμάτων του «κομουνιστικού» Ριζοσπάστη και άλλων αστικών φυλλάδων, προετοιμάζονται να καταφέρουν ένα χτύπημα σε μία από τις ουσιαστικές κατακτήσεις της κοινωνικής βάσης. Αυτή της συμμετοχικής αδιαμεσολάβητης και αχρημάτιστης διακίνησης της πληροφορίας και των ιδεών. Σχεδιάζουν το κλείσιμο ενός χώρου συνάντησης χιλιάδων ανθρώπων που καθημερινά μοιράζονται τις σκέψεις και τις δράσεις τους δημιουργώντας και οργανώνοντας έναν ιστό ελεύθερης έκφρασης και αντίστασης στην θηριωδία των κυβερνήσεων και της εκμετάλλευσης των εργοδοτών.  
   

  Απώτερος σκοπός τους είναι να ανακόψουν την επιθετική πορεία της κοινωνίας και την αυξανόμενη ένταση των διεκδικήσεων για την δημιουργία μίας καλύτερης ζωής μέσα στην καπιταλιστική-εξουσιαστική κόλαση που μας έχουν καταδικάσει να ζούμε. Αυτό που προσδοκούν είναι να διαλύσουν την γνώση και την επικοινωνία που γεννιέται και αναπτύσσεται με οριζόντιο και ακηδεμόνευτο τρόπο καθιστώντας την παρουσία τους απλά ανυπόφορη.  
   

  Σήμερα για ακόμα μία φορά η κοινωνία αντιστέκεται, οραματίζεται και συζητά για ένα διαφορετικό τρόπο οργάνωσης της καθημερινότητάς της. Κυοφορεί άλλες αξίες και τις κάνει να φτάνουν σε κάθε γωνιά αυτής της γης, αρνούμενη τα ελεγχόμενα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, χρησιμοποιώντας τα δικά της μέσα για την ενημέρωσή της, με προκηρύξεις, με έντυπα, με διαδικτυακούς χώρους. Και αυτό είναι επικίνδυνο για εκείνους που έχουν μάθει να ζουν παρασιτώντας από τον ιδρώτα αυτών που έχουν φτιάξει τα πάντα. Από τον κόπο των ανδρών και γυναικών εργαζόμενων, σπουδαστών, μεταναστών, επιστημόνων. Η αδιαμεσολάβητη πληροφόρηση και επικοινωνία φοβίζει αυτούς που έχουν μάθει να εξουσιάζουν με την τρομοκράτηση και εκμετάλλευση των άλλων  
   

  Και είναι καλό να συνεχίσουν να τρέμουν και να φοβούνται την οργή όλων αυτών που έως τώρα υπέμειναν καρτερικά την βία, τον εξευτελισμό και την καταλήστευση των κόπων τους.  
   

  Το indymedia είναι ανάγκη και δημιούργημα αυτού του εξεγερμένου κόσμου και θα παραμείνει ζωντανό όσο καιρό η ίδια η βάση της κοινωνίας θα το χρειάζεται για την έκφραση της.  
   

  Ας σας γίνει κατανοητό βασιλιάδες και αφεντάδες αυτού του τόπου. Το indymedia είναι πέρα από την σφαίρα της δικαιοδοσίας σας και τον έλεγχό σας. Είναι πέρα από την λογική και την ηθική σας. Είναι δικό μας και θα μείνει ζωντανό για όσο το χρειαζόμαστε στην πορεία για την αλλαγή αυτού του κόσμου  
   

 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ

 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ
 ΤΩΝ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ ΤΩΝ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

 ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΦΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΥΣ  

Συλλογικότητα Διαχείρισης
του athens.indymedia.org

και η επιστολη ταλιαδουρου προς το ΕΜΠ



Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

για την καταληψη του βαγονιου του οσε στο απθ-κατω τα χερια απο το ασυλο

Ηταν ενα εγκαταλελημενο βαγονι, και καλα υποτιθεται θα το χρησιμοποιουσε ο οσε ως εκδοτηριο εισητηριων αλλα δε λειτουργησε ποτε. Καποιοι το κατελαβαν πριν κατι μερες για να φτιαξουν ραδιοφωνικο σταθμο η κατι τετοιο. Θα πει κανεις, ηταν ενα εγκαταλελειμενο βαγονι καπου στο χωρο του πανεπιστημιου, ποιον θα ενοχλουσε η καταληψη;

Αμ δε, και τωρα φαινεται πιο ξεκαθαρα απο καθε αλλη φορα τι πραγματικα εστι πρυτανεια, τι εξυπηρετει. Γιατι τωρα δεν εχουν ουτε μια επιφαση οτι καταλαμβανεται χωρος οπου γινεται διδασκαλια η τελος παντων που εχει μια αλλη χρησιμοτητα που παρεμποδιζεται. Φαινεται ξεκαθαρα τι τους ενοχλει: το γεγονος καθεαυτο μιας καταληψης, ως απελευθερωσης και επανανοηματοδοτησης ενος χωρου και μετατροπης του σε ενα χωρο ελευθερης εκφρασης, δημιουργιας και αντιστασης. Δεν ηταν ποτε ο καημος τους που χανεται μια αιθουσα για μαθημα για γραφειο η για αποθηκη. Αυτο ηταν παντα αλλα τωρα εκφραζεται με τον πιο ξεκαθαρο και ωμο τροπο, οσο ξεκαθαρος ειναι πια και ο ρολος του παρασιτικου στρωματος της καθηγητικης γραφειοκρατιας που ελεγαν και οι συντροφοι της ΚΟ Προλεταριος. Ειναι οτι στο πανεπιστημιο-επιχειρηση δεν μπορουμε να ανεχομαστε τετοιες φωνες, εδω ειπαμε βγαζουμε ανταγωνιζομενα ρομποτακια που θα τρεχουν μια ζωη να μαζευουν τις πιστωτικες μοναδες τους και θα εχουν μαθει να μη μιλουν και να μη διαμαρτυρονται.

Και ολα αυτα ερχονται με μια γαρνιτουρα αντιπρυτανεων για διαρκη αστυνομευση τη νυχτα κλπ, σε μια περιοδο που το συτημα προχωραει στην ολικη επιθεση στο χωρο της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης κυριως μεσω της εφαρμογης του νεου νομου πλαισιο. 

Και για να μην ξεχναμε με ποιον πρυτανη εχουμε να κανουμε, χωρις να εχει βεβαια σημασια σε προσωπικο επιπεδο αφου τη δουλεια που του βαλαν να κανει κανει ο ανθρωπος, ηταν αυτος που ελεγε για τον ΠΚ οτι αν αποδειχθουν οι κατηγοριες θα διαγραφει, που ειχε κανει οτι λυποθημισε περυσι στη συγκλητο το Μαη, που ειχε στηριξει την καταργηση του ασυλου στη συλληψη της Τονιδου, που εχει προσπαθησει 1002 φορες να θεσει ζητηματα ασφαλειας κλπ στο σπθ.

Δευτερα στις 12 εχει μικροφωνικη στην πρυτανεια, το ζητημα δεν αφορα ουτε στενα τον κοσμο της καταληψης αυτης ουτε τον α/α χωρο αλλα γενικοτερα ολους μας.

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

"κουκουές και κουλτουριάρης", μέχρι κι ο Παπαδόγκωνας θα κοκκίνιζε


Το παρακάτω αριστούργημα της σύγχρονης λογοτεχνίας, ο κάτωθι αντιπρόσωπος της στρατευμένης τέχνης είναι το διήγημα του Ριζοσπάστη στις 28/12/08. Έχει πολύ ψωμί να φάει κανείς ασχολούμενος μαζί του. Φυσικά όσο αντέξει η καρδιά του και το στομάχι του. Τι να πρωτοπείς και που να πρωτοχτυπήσεις το πληγωμένο σου κεφαλάκι;

Ακόμα και καθαρά καλλιτεχνικά να πάρει κανείς αυτό το πράμα θα οδηγηθεί στο να φάει τις δύο επίμαχες σελίδες του Ριζοσπάστη, να τις χωνέψει καλά-καλά, να τις χέσει, να τις ξαναφάει, να τις ξαναχέσει και να τις ξαναφάει και μετά το τελευταίο χέσιμο να τις κάνει λίπασμα στις ντομάτες του στο πιο απόμερο σημείο του περιβολιού του. Και πάλι όμως η (επαναλαμβανόμενης μορφής σε όλα τα τεύχη) ψευτοκουλτούρα του ανορθολογικού ρεαλισμού, εκφρασμένου μέσα από μια αναίσχυντη υποκειμενικότητα ενός μονολόγου (sic!) με ροή κομμένης ανάσας (μεθυσμένου), δε θα τον αφήνει να ησυχάσει, θα τον τρώει σα σαράκι μήπως έμεινε τίποτα που το θυμίζει.

Δυστυχώς δεν είναι μόνο τα καλλιτεχνικά προβλήματα που το κάνουν να προορίζετε για τα φλεγόμενα σκουπίδια της Λευκίμμης. Έτσι μόνο τα ανήσυχα πνεύματα της O.A.Blog θα θίγονταν (ίσως και κάνας κουλτουριάρης ΥΦΑΝΕΤάς) και το ζήτημα θα έληγε με καμιά διημερίδα του φεστιβάλ κινηματογράφου ή σε καμιά διάλεξη στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.

Μέχρι κάποιο σημείο διατηρεί κανείς ελπίδες ότι ο τόνος του κειμένου είναι ειρωνικός, ότι χλευάζει το μπάτσο, ότι δε γίνεται (ρε γαμώ το από αριστερούς ανθρώπους!!!) να εκφράζονται αίσχη όπως «ναι, του την άναψα», «τα κωλόπαιδα με βρίζανε», «δεν οφείλω συγγνώμη σε κανένα». Δυστυχώς όμως τα μόνα τρολ που ‘χουνε μείνει είναι τα μέλη της O.A.Blog και το ΚΚΕ απλά καταλήγει να βρωμάει σαν ασβός ήδη πριν το πέρας της ανάγνωσης. Από την πολιτική ορολογία του κειμένου (προβοκάτορες, πλουτοκρατία), τα πολιτικά συμπεράσματα (ποιοι κρύβονται πίσω απ’ τους κουκουλοφόρους, τι ακριβώς είναι οι μπάτσοι, τι οι κουκουλοφόροι), τις καθαρά και ξάστερα φιλοΚΚΕ εκφράσεις («η Λιάνα σα να μου φάνηκε πως το πλησίασε το θέμα», «ο μόνος σοβαρός και τίμιος άνθρωπος που γνώρισα στη ζωή μου, ένας δικηγόρος που έλεγε πως είναι με το ΚΚΕ»), την επίκληση στο συναίσθημα που τη χειρίζεται με «μαεστρία» (ο καψερός που τον αναγκάσανε να γίνει μπάτσος, το φτωχοπαίδι που αγανάκτησε απ’ τα κακομαθημένα πλουσιόπαιδα), την ούτε μία νύξη με επικριτική χροιά στο μπάτσο-δολοφόνο (το θύμα που τον χειρίζονται οι πολιτικοί) και την καμία υποστιριχτηκή αναφορά στη λαϊκή αντίδραση στο γεγονός αυτό (αλλά και γενικότερα στην κρατική καταστολή), από όλα αυτά δηλαδή ή θα καταλήξεις να πεις πως το ΚΚΕ ξεγράφει τον εαυτό του ή θα το ξεγράψεις εσύ. Ο καθένας κάνει την ερμηνεία του…

Μα καλά δε ντρέπεται κομμουνιστής άνθρωπος να γίνεται (μόνο μυθιστορηματικά ελπίζουμε) μπάτσος που δηκιολογεί τα ανδραγαθήματά του; Εδώ απλοί άνθρωποι βλέπουν στην τηλεόραση τέτοια πράματα, σε καμιά παρακμιακή αμερικανιά, και ντρέπονται που τη βλέπουν. Κι αυτός, κομουνισταράς, με τους νόμους της Ιστορίας απλωμένους σα πόδια του, και κάθεται και γράφει και –άκουσον άκουσον- δημοσιεύει τέτοια ρετάλια!!!

Έχει δίκιο ο κρετίνος αυτός στο ότι μυξοκλαίμε. Ναι ρε φίλε μυξοκλαίμε! Δεν έχουμε Ριζοσπάστη σα έναν κνίτη μαθηματικό, που προσπαθούσε ν’ αποδείξει σ’ ένα μπάτσο ότι είναι στο ΚΚΕ για να μη τονε δέρνει άλλο. Μυξοκλαίμε και το ΚΚΕ έχει την επαναστατική γραμμή του να τρέχει πίσω απ’ τις μύξες μας ή του να ‘ναι σούζα στο νταγλαρά που μας βαράει... Μυξοκλαίμε ως βολεμένα πρακτοράκια που, για να ξεσκάσουμε απ’ τις ανέσεις μας, βάζουμε φωτιά στον κακοπληρομένο μπάτσο με τον αυταρχικό διοικητή. Αυτό είναι τα Δεκεμβριανά του 2008 και όσοι συγκρούστηκαν με την κρατική καταστολή όλον αυτόν τον καιρό κατά το ΚΚΕ! Αυτό ήταν ο Κύπριος φοιτητής. Αυτό ήταν οι λιμενεργάτες. Αυτό ήταν οι δάσκαλοι. Αυτό ήταν οι σκουπιδιάρηδες. Αυτό ήταν οι μαθητές, οι αγρότες, οι δεντροφυτευτές, οι διαμαρτυρόμενοι στο καζίνο της Πάρνηθας κτλ κτλ Βέβαια, δε μπορεί να ‘ναι κι αλλιώς μιας και «ποιος μεροκαματιάρης προλαβαίνει να βγει στους δρόμους, πόσοι από τους αναγκεμένους έχουν τέτοιες πολυτέλειες;». Καλά, νιώθει ο τύπος; Πιστεύει ότι υπάρχουν άτομα έξω από έναν ακραίο πυρήνα της Χρυσής Αυγής που να τον διαβάζουν και να λένε «μπράβο ρε ψηλέ! καλά τα λες!»; Δε θα φέρω επιχείρημα που να υποστηρίζει αυτή μου την άποψη, μου αρκεί πως όλος ο κόσμος που βγήκε στο δρόμο τα τελευταία χρόνια το πιστεύει.

«Ο Κορκονέας εξαναγκάστηκε να γίνει μπάτσος» είναι το ζουμί του συναρμολογημένου χαρτοπόλεμου που θα διαβάσετε πιο κάτω. Πολύ κυκλοφορεί αυτή η εξυπνάδα και καλό θα ‘ναι να την ξεγράψουμε. Επιλογή πάντα υπάρχει όταν είσαι νέος… Φοβόταν την ανεργία; Η μόνη διέξοδος ήταν το μπατσιλίκι; (που δηλαδή δεν ήταν…. μαλάκες είναι τόσοι που τη βγάζουν με φυλλάδια;). Ε, τότε, άμα δε τ’ άρεσε το πάρτυ να την κοπανούσε, εμείς (οι φοιτητές, οι μαθητές, οι συνταξιούχοι, οι μετανάστες, οι δάσκαλοι, οι σκουπιδιάριδες, οι Λευκιμμιώτες, οι λιμενεργάτες κτλ κτλ κτλ) δε φταίμε σε τίποτα. Άμα δε θέλει να πεθάνει απ’ την πείνα, μπορεί να πάει στον Όλυμπο και να τρώει βαλανίδια, να βγάλει δίσκο στην Αριστοέλους, να αυτοκτονήσει, να ψειρίζει κινητά στα πανεπιστήμια, να… κτλ κτλ! Χίλιες δυο επιλογές πιο τίμιες υπάρχουν! Αυτή βρήκε; Στη μόνη περίπτωση που μπορώ να πάρω στα σοβαρά αυτές τις αρλούμπες είναι όταν από αυτόν εξαρτάται η ζωή τρίτων. Που και πάλι δεν υπάρχει μοναδική επιλογή η επιλογή του μπάτσου, αλλά τέλος πάντων… Τις παίρνω στα σοβαρά μέχρι τ’ αυτάκια μου να βουλώσουν απ’ τον πυροβολισμό σ’ ένα 15χρονο και τη δηκιολογία «καλά να πάθει το κωλόπαιδο, το πλουσιόπαιδο που γύρευε να κάνει πλάκα σε μας, που μας έβριζε κωλόμπατσους και τα τέτοια»…

Κανείς μας δεν πρόκειται να ξεχάσει, γιατί ακριβώς δε βράζουμε όλοι στο ίδιο καζάνι. Για την ακρίβεια ούτε ο μπάτσος θα ξεχάσει, σ’ αυτό έχουν δίκιο οι κουκουέδες. Θα περιμένει να καταλαγιάσουν τα πνεύματα για να τον αθωώσει μια μελλοντική κυβέρνηση.




Ακου με προσεχτικά φίλε, χωρίς να με διακόψεις. Ξέρω πως έχεις βοηθήσει πολλούς ανώνυμους ν' ακουστεί η φωνή τους, γι' αυτό σε παίρνω κι εγώ.

Ελπίζω να φερθείς και σε μένα όπως στους άλλους.

Λοιπόν, ναι του την άναψα!

Και δεν το μετανιώνω, να το ξέρεις, μόνο που άλλον νόμιζα ότι βαρούσα, αν και καλά να πάθει το κωλόπαιδο, το πλουσιόπαιδο που γύρευε να κάνει πλάκα σε μας, που μας έβριζε κωλόμπατσους και τα τέτοια... Κι όλοι εσείς που ουρλιάζετε τώρα στα κανάλια και μυξοκλαίτε, δεν ξέρετε τίποτα ή ξέρετε και κάνετε τον παλαβό. Λένε λοιπόν κάποιοι από σας πως έπρεπε να πάω σε ψυχίατρο αφού ήμουνα λέει με σπασμένα νεύρα, ή να φύγω από την Αστυνομία και να μην κρατάω όπλο και άλλα τέτοια... Τόσα ξέρουν οι κοπρίτες, οι καναλάκηδες και όλοι οι βολεμένοι. Μόνο εκείνη η καριόλα η Λιάνα σα να μου φάνηκε πως το πλησίασε το θέμα, λέγοντας πως μ' έχουνε καρφωμένο δέκα χρόνια στα Εξάρχεια! Εχει τις πληροφορίες της αυτή, όπως όλοι στο σινάφι σας, μόνο που τις χρησιμοποιείτε όπως και όταν σας βολεύει...

Νομίζω λοιπόν πως ακούω τους αραχτούς όλους στους καναπέδες να λένε, «δηλαδή δεν πρέπει όλοι να περνούν από ψυχίατρο;» και άλλες τέτοιες μαλακίες. Οπως ας πούμε, περνάνε από ψυχίατρο οι γιατροί, οι δικαστές και τόσοι άλλοι που σε σφάζουν ή σε ξεφτιλίζουν όταν σε πετυχαίνουν στο «γήπεδό» τους, τα νοσοκομεία και τα δικαστήρια δηλαδή. Δηλαδή, πόσοι σε υπεύθυνες θέσεις περνάνε από ψυχίατρο κανονικά και μετά από κάποια διαστήματα στην υπηρεσία; Δεν μπορεί να είσαι ή να φαίνεσαι καλά και ξαφνικά κάτι να στη βαρέσει; Να σε κερατώνειη γυναίκα σου ας πούμε ή κάτι άλλο σοβαρότερο ή να σε κάψει η καθημερινή υπηρεσία, ειδικά αν δε σου δίνουν άδεια, δεν πας διακοπές γιατί πότε το ένα πότε το άλλο, η υπηρεσία θεωρεί πως πρέπει να ανακαλέσει τις άδειες και όλα τα σχετικά; Για να μη σου θυμίσω πως οι τελευταίοι που μπορούν να εξετάσουν και να κρίνουν αν είσαι ψυχικά εντάξει είναι οι ψυχίατροι, έτσι δε λένε; Και να μη σου θυμίσω πόσοι πολιτικοί αποδείχτηκε πως ήταν βαρεμένοι και σε άλλη περίπτωση θα τους είχανε δεμένους, όχι αμολητούς να κυβερνάνε τον κοσμάκη, ούτε να σου θυμίσω πόσοι στρατιωτικοί που δίνουν διαταγές στα παιδάκια είναι για τα σίδερα, άσε που... αλλά τι να πρωτοπείς...

Λοιπόν, εγώ, είν' αλήθεια πως υπηρετώ κοντά δέκα χρόνια εκεί, που λέει η έτσι. Το προσπάθησα τρεις φορές μετά τα τρία πρώτα χρόνια να την κάνω με μετάθεση, έπιασα διάφορους, παρακάλεσα αλλά τίποτα! Δεν είχα βλέπεις βύσμα, άσε που είχα και τη φωλιά μου λερωμένη από την αρχή. Υστερα τα παράτησα και κάπου μάλλον βολεύτηκα, έμαθα τη «δουλειά», έμαθα να λουφάρω και κοίταξα να στήσω κι εγώ μια οικογένεια που μέχρι τότε είχα στερηθεί. Αλλά ησυχία δεν είχαμε ποτέ. Πότε ο ένας πότε ο άλλος είμαστε οι μόνιμοι στόχοι. Οι πολιτικοί και οι διάφοροι κομπιναδόροι κάνουν τις αρπαχτές τους κι εμείς γινόμαστε σάκοι του μποξ -«γι' αυτό πληρώνεστε ρεμάλια!» φωνάζει συχνά ο διοικητής, ενώ οι υψηλά ιστάμενοι είναι πιο ευγενείς αλλά και πιο σκληροί. «Κυρίους» μας προσφωνούν αλλά στάζουνε
φαρμάκι και μας στέλνουν στο στόμα του λύκου.

Ξέρεις πόσες φορές πήγαν να με κάψουν σαν λαμπάδα αυτά τα κωλόπαιδα, οι φονιάδες οι κουκούλες; Ξέρεις με τι τέχνη φτιάχνουν και πετάνε τις μολότοφ; Πάνω στη μαρκίζα τις αμολάνε κάτω από κει που καθόμαστε να προστατευτούμε, κι έρχεται η φωτιά και σε λούζει... τρεις φορές με έχουνε κάψει και τη γλίτωσα με μέτρια εγκαύματα σε όλο το σώμα. Ξέρεις εσύ που με δείχνεις με το δάχτυλο, ξέρεις πόσες φορές γύρισα στο σπίτι με τα αίματα και το δέρμα μου καμένο και με ρωτούσαν τα παιδιά μου τι έπαθα και
κρυβόμουνα για να μη με δουν καμένο και κλαίγανε;

Ενα κομμάτι ψωμί έβγαζα κι εγώ, το παιδί της παραδουλεύτρας από το χωριό, με τον πατέρα χαμένο στο πιοτό, να γυρίζει στο σπίτι και να τσακίζει στα χαστούκια κι εμένα και τη μάνα μου γιατί δεν του άρεσε πότε το ένα πότε το άλλο...

Και πώς βρέθηκα στο Σώμα δε θα το αναλύσω, αν και ξέρω πως όλοι ξέρετε πάνω - κάτω με ποιο τρόπο μας χώνουν στο τσουβάλι, όπως τα φίδια που τα αμολάνε μετά - μας αμολάνε δηλαδή, γιατί να μην το ομολογήσω; - μας στέλνουνε καταπάνω στον κοσμάκη. Λεπτομέρειες δεν τολμάω να σου πως, πάντως εκείνο το βράδυ αφού με σύρανε με κλοτσιές και μπουνιές στην Ασφάλεια, με μούρη πρησμένη και αίματα να τρέχουν από τα χείλια και τη σπασμένη μύτη - όλα για μια μηχανή που είχα κλέψει από το πάρκινγκ, κάναμε απίθανες κόντρες τότε, τι άλλο να κάναμε, πεταμένοι απ' όλους, μάνα, πατέρα, χωρίς φράγκο στην τσέπη, από το σχολείο τρεις αποβολές και στο τέλος έπρεπε ν' αλλάξω σχολείο, και τι να το κάνω το σχολείο; - αφού λοιπόν με αφήσανε χωρίς φαΐ και νερό τρεις μέρες, μου είπαν: «ή δέκα χρόνια μέσα ή στην Αστυνομία και θα κάνεις ό,τι σου λέμε, γκέγκε μάγκα;». Διάλεξα τα σίγουρο ψωμί και να μας, δέκα χρόνια στη σφηκοφωλιά, στα Εξάρχεια με όλο εκείνο το αληταριό, που τους ήξερα και από τη μια και από την άλλη – και ανάμεσά τους κάμποσους παραστρατημένους. Μήπως ξέρεις φίλε τι ρόλο παίζουν πολλοί από αυτούς; Δικοί μας είναι, τι δικοί μας δηλαδή, της Ασφάλειας είναι και από κει παίρνουν οδηγίες, πότε θα την ανάψουν τη μια ή την άλλη φωτιά εδώ κι εκεί! Για πες μου εσύ που είσαι έξυπνος και σπουδαγμένος, γιατί δε χτυπάνε κανένα στόχο πλουτοκρατίας, κανέναν με γιοτ, με αυτοκίνητα ακριβά και τεράστιες περιουσίες; Γιατί χτυπάνε τον μεροκαματιάρη με το μαγαζάκι, τον περιπτερά και άλλους ανυπεράσπιστους; Δειλά πραχτοράκια της μαύρης συμφοράς είναι, πεμπτοφαλαγγίτες τους έλεγε ο μόνος σοβαρός και τίμιος άνθρωπος που γνώρισα στη ζωή μου, ένας δικηγόρος που έλεγε πως είναι με το ΚΚΕ, αλλά είναι έξω και απ' αυτό γιατί θέλει λέει να είναι ανεξάρτητος.

Λοιπόν, τον φουκαρά το μικρό τον έφαγα.

Είχα φτάσει στο αμήν, και πώς φτάνει κανείς στο αμήν δε θα στο αναλύσω, πάντως είχα μπουχτίσει. Με βρίζανε τα κωλόπαιδα, με είχαν βρίσει τουλάχιστον άλλες πενήντα φορές την ίδια μέρα, βρίζανε τη μάνα μου - «γαμώ το μ... που σε πέταγε» μου είχε φωνάξει ένα καθίκι το ίδιο απόγευμα - και είχα φτάσει ως το λαιμό - σου είπα ότι η μάνα μου ήταν παραδουλεύτρα, τίποτε άλλο δε σου λέω. Κάτι αυτές οι βρισιές, κάτι οι σπόντες του αστυνόμου την προηγουμένη «δεν κάνετε για τη δουλειά για την οποία προσληφθήκατε, και πλησιάζει η λήξη ή ανανέωση της σύμβασής σας και πρέπει να αποδείξετε πως αξίζετε το ψωμί που τρώτε...» και άλλα τέτοια.

Ξέρεις πώς είναι να έχεις το σιδερικό στη θήκη και να σε βλαστημάνε και να σου πετάνε μπουκάλια που μπορεί να είναι και μολότοφ; Οχι φίλε, δεν ξέρεις, και να μην αξιωθείς να μάθεις, στο λέω εγώ, ο γιος της πλύστρας που θέλησα να ζήσω έξω στην κοινωνία και με στολή εξουσίας και όχι στη φυλακή.

Τον σημάδεψα και πρώτη φορά το χέρι μου δεν έτρεμε. Γιατί πρώτη φορά δεν είχα πιει πριν βγω περιπολία - στο λέω κι αυτό και να μείνει μεταξύ μας: αν κρατήθηκα τόσα χρόνια και δε σκότωσα, είναι που έπινα μισό μπουκάλι ουίσκι πριν βγούμε περίπολο και έτσι ό,τι κι αν άκουγα για τη μάνα μου και το αντριλίκι μου το πέρναγα ντούκου - έχω ακούσει πως άμα μεθύσεις βγαίνει ο πραγματικός εαυτός σου κι εγώ είμαι καλό παιδί στο βάθος και όλοι στην υπηρεσία το ξέρουν και μ' αγαπάνε, αλλά και με εκμεταλλεύονται. Και δε θα σου πω τι καλοσύνες έχω κάνει εγώ στη ζωή μου, γιατί θα με περάσεις ή για παινεψιάρη ή για μαλάκα. Μέσα στο πιοτό κατάλαβα σιγά σιγά και τον πατέρα μου, που δεν ήταν κακός άνθρωπος έστω κι αν μεθώντας έβγαινε η κακή του πλευρά. Να σου πω κάτι; Αποτυχημένος σε όλα ήτανε, γι'αυτό έπινε. Οπως κι εγώ δηλαδή: Τι πέτυχα στη ζωή μου; Τίποτα! Ενας μπάτσος έγινα κι αυτό από σπόντα, όπως σου είπα, και μάλιστα χωρίς καν μόνιμη σύμβαση. Και να 'ρχονται αυτά τα κωλόπαιδα, που δεν έχουν δουλέψει στη ζωή τους, που δεν ξέρουν τι θα πει βάρδια και ξενύχτι, τι πάει να πει μεροκάματο και τι σφαλιάρα κάθε είδους από το αφεντικό και να σου ρίχνονται μετά από δώδεκα ώρες ορθοστασία στις γωνίες ή στις εισόδους τραπεζών, να 'ρχονται και να σε βρίζουν και να σου πετάνε ό,τι βρουν στο δρόμο. Και να σου πω κάτι άλλο; Πόσοι από αυτά τα κωλόπαιδα είναι εργαζόμενοι των 700 ευρώ που λένε και ξαναλένε; Να σου πω εγώ; Κανένας! 'Η κάτι πρεζόνια είναι ή κάτι τύποι από τα βόρια προάστια που βαριούνται στη σιγουριά του σπιτιού ή τα πραχτοράκια, οι πεμπτοφαλαγγίτες που λέγαμε πριν. Ποιος μεροκαματιάρης προλαβαίνει να βγει στους δρόμους, πόσοι από τους αναγκεμένους έχουν τέτοιες πολυτέλειες; Εντάξει, είμαι απόλυτος θα μου πεις, αλλά αυτό δεν αλλάζει την ουσία αυτού που λέω.

Λοιπόν, για να τελειώνω γιατί σε ζάλισα: το έκανα!

Πριν, σου έλεγα πως τον σημάδεψα και έτσι έγινε, όπως ήμουνα με το αίμα στο κεφάλι. Ομως, φίλε, πρέπει να σου πω πως δε θυμάμαι αν εκείνη τη στιγμή που πάτησα τη σκανδάλη, σημάδευα ακόμη τον πιτσιρικά ή το χέρι μου είχε κατέβει. Και μη νομίσεις πως πάω να πω ότι δεν το 'κανα, αφού ξέρω ότι εσύ δε θα με δώσεις. Απλά, δε θυμάμαι γιατί το μυαλό μου έχει σκεπαστεί από μια θολούρα και έχω χάσει εκείνες τις στιγμές τελείως. Για να μη λέω πολλά: δεν ξέρω ποια δύναμη ή ποια κούραση μου κατέβασε το χέρι - αν το κατέβασε - πάντως ό,τι έγινε, έγινε χωρίς τη θέλησή μου.

Και να στο πω; Ενα βουνό έχει πέσει πάνω μου από την επόμενη στιγμή που έφυγε η σφαίρα και είδα το κορμάκι του πιτσιρικά να διπλώνεται στις πλάκες. Οταν σκέφτομαι πως θέρισα μια ψυχούλα που δεν είχε κάνει ούτε ένα βήμα ακόμα στη ζωή, άνετο ή ζόρικο βήμα -τι σημασία έχει;

Αλλά φίλε, είχε φτάσει ένας κόμπος και μ' είχε πνίξει, αν δεν τράβαγα το πιστόλι εκείνη τη στιγμή θα είχα πεθάνει από ασφυξία. Ολο τον τελευταίο καιρό με είχε μαγκώσει ένα μούδιασμα - ξέρεις τι σημαίνει μούδιασμα; - ένα μούδιασμα που ξεκίνησε απότα πόδια και σκαρφάλωνε σιγά σιγά στο λαιμό. Δε θα το πιστέψεις φίλε, όμως με το που έφυγε η σφαίρα, μου φάνηκε πως πήρε μαζί της κι αυτόν τον βραχνά, έστω κι αν αυτό κράτησε όσο και η διαδρομή του βλήματος που άφησα να φύγει μέσα στο πάθιασμά μου. Ξέρω καλά πως θα με κυνηγάει πάντα αυτή η στιγμή αλλά πίσω δεν μπορώ να τη φέρω ούτε τη σφαίρα ούτε τη ζωούλα του πιτσιρικά. Ολοι εσείς που σήμερα φωνάζετε και χτυπιέστε τάχα, θα το προσπεράσετε γρήγορα, θα το ξεχάσετε μέχρι τις επόμενες δυο – τρεις μέρες, όπως ξεχάστηκαν τόσα και τόσα φριχτά εγκλήματα, δικά μας ή των άλλων, των επωνύμων που δεν τους αγγίζει ούτε νόμος ούτε συνείδηση. Ετσι κυλάει η ζωή, με όλες τις καθημερινές σκοτούρες, γιατί έτσι πρέπει, οι ζωντανοί με τους ζωντανούς και οι νεκροί με τους νεκρούς. Εγώ βέβαια εδώ σημαδεύτηκα και εδώ θα καρφωθώ, αλλά δε θ' αφήσω να το καταλάβει κανείς και πιστεύω πως εσύ θα κρατήσεις το μυστικό που σου εμπιστεύτηκα.

Να το ξέρεις: ό,τι και να δείξει η βαλλιστική που θα γίνει, όπως πάντα, εγώ δε θα το παραδεχτώ δημόσια πως του την άναψα και μάλιστα εν βρασμώ, που λένε, ούτε πως τον σημάδεψα κατάστηθα. Εχω τρία παιδιά να μεγαλώσω κι εγώ. Ναι, σαν εκείνο που σκότωσα, θα μου πεις, το ξέρω και τα δικά μου έχουν μόνο εμένα και τη μάνα τους, δεν έχουν σπίτι ιδιόκτητο, δεν έχουν τρία αυτοκίνητα, δεν έχουνε νταντάδες και καθηγητές στο σπίτι. Δε θα έχουν καλά καλά να φάνε άμα εγώ μπω φυλακή.

Ούτε συγγνώμη με παίρνει να ζητήσω, γιατί θα είναι σα να ομολογώ. Αλλωστε, πόσοι απ' όλους αυτούς που κακοποιούν κάθε μέρα τους ανθρώπους - και δεν είναι και λίγοι, κοίταξε στα ρετιρέ της παλιοκοινωνίας μας και θα καταλάβεις τι εννοώ - πόσοι απ' αυτούς ζήτησαν συγνώμη; Οχι, δεν οφείλω κανένα συγγνώμη σε κανέναν, κανέναν από τούτη τη βρωμοκοινωνία που ζούμε, εκτός ναι, εκτός από κείνο το παιδάκι που έστειλα στον άλλο κόσμο, αλλά όπως σου είπα, θα είναι η καταδίκη μου, άλλωστε τι θα άλλαζε αν ζητούσα συγγνώμη; Θα έφερνα πίσω τον πιτσιρικά ή θα μου το αναγνώριζαν σαν
ελαφρυντικό;

Εμένα η μόνη μου ελπίδα τώρα είναι οι εγγυήσεις που μας έχουν δώσει από τότε που μπήκαμε στο Σώμα, πως ό,τι κι αν κάνουμε θα το κουκουλώσουν, αρκεί να πειθαρχούμε στις διαταγές των ανωτέρων.

Και μου το 'χουν υποσχεθεί πως κι εγώ θαπέσω στα μαλακά.

Τόσα χρόνια κάνω τον μαλάκα, μου το χρωστάνε.

Κυρίως φοβούνται, μην ανοίξω εγώ και άλλοι πολλοί το στόμα μας.

Γι' αυτό θα μου το κλείσουν απαλά και κομψά. Κρατώντας, μέχρι να περάσει η μπόρα μου, το στόμα των παιδιών μου γεμάτο. Που με τη σειρά τους, μεγαλώνοντας, θα βαδίσουν στα χνάρια μου, τη λαμπρή «σταδιοδρομία» μου.

Γιατί άλλη επιλογή δεν έχουν.

Οπως κι εσύ και τόσοι άλλοι που νομίζουν πως ποτέ δε θα τους αγγίξει η κακιά η ώρα.

Ολοι στο ίδιο καζάνι κλωθογυρνάμε βλαστημώντας την τύχη μας που δεν μπορούμε ν' αλλάξουμε.

Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2008

Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος – Κωνσταντίνα Κούνεβα

το κειμενο αυτο μας ηρθε με μεηλ. Γιατι καταστολη δεν ειναι μονο ο μπατσος.  Ειδικα τον τελευταιο καιρο η εργοδοτικη επιθεση εναντια στον ταξικο συνδικαλισμο εχει ενταθει.
Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος – Κωνσταντίνα Κούνεβα
 
 Το βράδυ της 23ης Δεκεμβρίου, επιστρέφοντας στο σπίτι της η καθαρίστρια Κωνσταντίνα Κούνεβα δέχτηκε επίθεση από αγνώστους με βιτριόλι.
Η Κωνσταντίνα Κούνεβα είναι συνδικαλίστρια στον χώρο των ιδιωτικών συνεργείων καθαρισμού. Δουλεύει στον ΗΣΑΠ.
Είχε δώσει μάχες ενάντια στην υπερεκμετάλλευση και στην εργοδοτική αυθαιρεσία. Είχε απειληθεί γι αυτό.
Παρότρυνε τις συναδέλφους της να μην υπογράψουν για περισσότερα χρήματα από αυτά που θα έπαιρναν. Η εταιρεία στην οποία δούλευαν ήθελε να τους φάει ένα μέρος από το δώρο των Χριστουγέννων. Συμπτωματικά είχε γράψει γι’ αυτήν η Ελευθεροτυπία πριν ένα χρόνο. Αυτή τη φορά όμως την απόπειρα δολοφονίας της την πέρασε στα ψιλά! Είχε να ασχοληθεί με την κλούβα.
Η κυβέρνηση Σημίτη, έβαλε τα ιδιωτικά συνεργεία καθαρισμού στο δημόσιο, τις ΔΕΚΟ και τα νοσοκομεία. Και κατέστησε τα κυκλώματα της νύχτας και της εκμετάλλευσης, πρωτοπόρες επιχειρήσεις της ανάπτυξης, του εκσυγχρονισμού και των νέων προκλήσεων. Οι καθαρίστριες στα ιδιωτικά συνεργεία καθαρισμού, δεν καλύπτονται συνδικαλιστικά από το ΕΚΑ και την ΓΣΕΕ. (Για να μην αλλάξουν οι γαμημένοι συσχετισμοί ανάμεσα στις γαμημένες συνδικαλιστικές παρατάξεις). Τα σωματεία τους δεν είναι αναγνωρισμένα μέλη του επίσημου συνδικαλιστικού κινήματος. Ο χώρος των ιδιωτικών συνεργείων καθαρισμού, είναι χώρος της πιο στυγνής και άδικης εκμετάλλευσης.
Η Κωνσταντίνα Κούνεβα, ήρθε αντιμέτωπη με το πρόβλημα αυτό. Τώρα νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό, σε κρίσιμη κατάσταση. Γιατί της βουτήξανε το κεφάλι σε έναν κουβά με βιτριόλι.
Το μήνυμα είναι ότι τώρα με την κρίση θα μπουν μέσα τα κεφάλια. Και όλες και όλοι θα δουλέψουν χωρίς τα νόμιμα δικαιώματά τους. Όποιος αντισταθεί, τον περιμένει βιτριόλι. Αυτή είναι η πραγματικότητα που έντεχνα κρύβουν πίσω από λέξεις όπως μεταρρυθμίσεις, εκσυγχρονισμός και πορεία προς το αύριο και το μπροστά…
 
Η επίθεση εναντίον της Κωνσταντίνας Κούνεβα:
Δεν ήταν εξοστρακισμός.
Δεν ήταν ενέργεια θερμοκέφαλων.
Δεν ήταν η κακιά η ώρα.
Δεν ήταν νόμιμη άμυνα.
Ήταν συμβόλαιο θανάτου.
Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος – Κωνσταντίνα Κούνεβα.
Το κράτος σκοτώνει, η εργοδοσία τιμωρεί.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ…..