Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

Καθημερινή Προσευχή από τους πατέρες της Αναρχίας

η προσευχή να γίνεται καθημερινά, πριν σερφάρετε


Σπύρο βοήθησέ με ν' αντιμετωπίσω με ψυχική γαλήνη όλα όσα θα μου φέρει η σημερινή ημέρα. Βοήθησέ με να παραδοθώ ολοκληρωτικά στο άγιο θέλημά Σου. Στην κάθε ώρα της ημέρας φώτιζέ με και δυνάμωνέ με για το κάθε τι.


Όποιες ειδήσεις κι αν λάβω σήμερα, δίδαξέ με να τις δεχθώ με ηρεμία και με την ακλόνητη πεποίθηση ότι τίποτε δεν συμβαίνει, εκτός κι αν το αφίσεις να δημοσιευτεί Εσύ.

Καθοδήγησε τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου σε όλα τα έργα και τα λόγια. Στις απρόοπτες περιστάσεις μη με αφήσεις να ξεχάσω ότι όλα θα γραφούν στον χώρο της αντιπληροφόρησής Σου και παν τρολ θα παταχθεί από Σε.

Δίδαξέ με να συμπεριφέρομαι σε κάθε μέλος της οικογένειάς μου και σ' όλους τους συνανθρώπους μου κατά το θέλημά Σου, ώστε να μη Σε συγχύσω και Σε στενοχωρήσω.

Κύριε, δός μου τη δύναμη να υποφέρω τον κόπο και όλα τα γεγονότα της ημέρας αυτής, σε όλη τη διάρκειά της.

Καθοδήγησε τη θέλησή μου και δίδαξέ με να μπαχαλεύω, να πιστεύω σε Σένα, να υπομένω τη Λογοκρισία Σου, να εκδηκούμαι και να μισώ κάθε ξεπουλημένο στην κυριαρχία τρολ. ΑΜΗΝ.

4 σχόλια:

reddove είπε...

χαχαχα

φοβερο!

Δεν ειναι ομως προσευχη ΣΤΟΥΣ πατερες της αναρχιας;

Και ας γραψουμε για κανα ρεφορμιστη τιποτα, πολυ αντι-αναρχικο φαινεται το μπλογκ μας.

~K~KIIE είπε...

Οι πατέρες της Αναρχίας το συνέγραψαν για να προσεύχονται οι χρήστες του ιντυμήντια. Τι το παράλογο έχει; :-Ρ Δε προσεύχονται οι Πατέρες στ' όνομα του Σπύρου... Είπαμε! Μεγάλη η χάρη Του, αλλά όχι κι έτσι.
Δίκιο έχεις για την αντι-αναρχικότητα του μπλογκ. Τι να κάμεις όμως; Άνθρωπος είμαι... Εσύ άμα έβλεπες να μου τρέχουν τα σάλια απ' τη χαζομάρα δε θα εστίαζες για λίγο σε μένα αγνοώντας ένα πιο σοβαρό θέμα; Δε θα ξανασυμβεί σύντροφε!

Ανώνυμος είπε...

agaphtoi sintroloi na daneistoume ti prosefxi sas gia to athensindymedia.blogspot.com ?

to mono site antipliroforisis...!!!!

reddove είπε...

βεβαιως συντρολε!
Χαρα μας να ενισχυουμε τη διασαϊτικη τρολεταριακη αλληλεγγυη μεταξυ των τρολιστικων μπλογκς.